Visa första inlägg
3198 inlägg
för
3198 inlägg
girlpower, alltid lika coolt. men de glömde en viss weasley.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vart tog killarna vägen? *Lol*
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Haha, nice poster! Och måste då säga det; fan va het Emma Watson har blivit!

Det där blev mitt nya skrivbordsunderlägg
989 inlägg
för
989 inlägg
Jag hoppas dom tar med i filmen allting som får en att misstänka vilken sida Snape står på, för redan i denna delen så får man en hel del misstankar.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="hempo22":4p2fv56s]girlpower, alltid lika coolt. men de glömde en viss weasley.[/quote:4p2fv56s]

Håller med, Ginny är borta, men Cho är med. Lite skumt, alla kunde väl vart med.

Dr. Acula: Min med.

Thomas: Det du har sett, menar du när han går och säger att alla trollkarlar vart som dom osv...? Det där med "look at me" finns med på den första och den andra trailern, det är ett mycket snabbt klipp men om du pallar så kan du ta det i slow motion och se det.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":17hamzsu]
Håller med, Ginny är borta, men Cho är med. Lite skumt, alla kunde väl vart med.[/quote:17hamzsu]

Antar att det är för att Cho har större roll än Ginny i den här filmen, men man borde ändå kunna pressa in henne. Hon är ju trots allt med på

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":214ctnry]Thomas: Det du har sett, menar du när han går och säger att alla trollkarlar vart som dom osv...? Det där med finns med på den första och den andra trailern, det är ett mycket snabbt klipp men om du pallar så kan du ta det i slow motion och se det.[/quote:214ctnry]

Det jag tänkte på är ca 1 min in i första trailern, där får man se en hel del från Radcliffe.

När han säger "look at me" så är det svårt att se hur han spelar går lite fort och det är inte samma sak i slowmotion men tack ändå.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="Dr. Acula":1it7vkty][quote="FiLmGaLeN":1it7vkty]
Håller med, Ginny är borta, men Cho är med. Lite skumt, alla kunde väl vart med.[/quote:1it7vkty]

Antar att det är för att Cho har större roll än Ginny i den här filmen, men man borde ändå kunna pressa in henne. Hon är ju trots allt med på

Visa spoiler
[/quote:1it7vkty]

Det är sant, men vad är viktigast att ha med,
Visa spoiler

Egentligen gjorde dom rätt som inte tog med Ginny, henne kommer dom nog ta med väldigt mycket i nästa film och posters. Tror att Cho kommer försvinna helt då.

Thomas: Aja, man får väl helt enkelt vänta på fler klipp.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag gillar Ginny, och jag avskyr Cho.

Jag längtar tills HPB, bara för att Cho försvinner.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":7w6dvu97]
Visa spoiler
[/quote:7w6dvu97]
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":11x474a1]
Visa spoiler
[/quote:11x474a1]

Visa spoiler
6342 inlägg
för
6342 inlägg
bursmaklarn: Fortsättningen.
Dr. Acula: Läste det för väldigt länge sedan, men såg att någon hade nämn det i en diskussionstråd på imdb så jag kom ihåg det och tog upp det.

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Visa spoiler
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Hm, jo, det kan nog ligga något i det. Men ärligt talat tror jag inte det, skulle kännad alldeles för långsökt.

Premiären är flyttad till den [url=http://www.veritaserum.com/:30moanvq]11 juli![/url:30moanvq]
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[url=http://www.pottersajten.com/index.php?subaction=showfull&id=1180635160&archive=&start_from=&ucat=1&:2e5fwtgu]Harry Potters värld ska byggas.[/url:2e5fwtgu]

Fan va grymt, kan inte tro det. Kommer ju äga sönder, man kommer få åka igenom parken och få uppleva allt från första boken tills den sista.

[url=http://www.universalorlando.com/harrypotter/:2e5fwtgu]Hemsida![/url:2e5fwtgu]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Shit vad grymt! Alltså.. ganska coolt att vara J.K Rowling, att ha skrivit en serie böcker som till slut blir ett helt nöjesfält, ganska mäktigt! Det där kommer bli ett resemål för mig när det är färdigbyggt! : )
989 inlägg
för
989 inlägg
Ha, ännu ett sätt att tjäna pengar. Själv tycker jag att det inte är någon höjdare. Fast det är bättre än Mcdonaldsleksakerna.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[url=http://www.harrypotterorderofthephoenix.com/:xwsnemw4]Den amerikanska hemsidan.[/url:xwsnemw4]
Riktigt snyggt, musiken är underbar, omgjort men ändå igenkännbart.

Tonks har fått en egen poster!

[img:xwsnemw4]http://img370.imageshack.us/img370/2971/tonksjc3.jpg[/img:xwsnemw4]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Öhm.. nu har jag vant mig med Bellatrix utseende, och tycker faktiskt det stämmer in på henne nu, men Tonks.. va fan? Filmgalen, du som också läst en del Harry Potter, har du föreställt dig Tonks så där? Jag hade faktiskt tänkt mig henne som en vacker tjej, inte såna där lurviga ögonbryn och.. ja, hon ser som konstig ut på något sätt.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden