Visa första inlägg
3198 inlägg
för
3198 inlägg
schysst hemsida, musiken bådar gott också.
6342 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
6342 inlägg
[quote="Dr. Acula":gfv6mrxd]Öhm.. nu har jag vant mig med Bellatrix utseende, och tycker faktiskt det stämmer in på henne nu, men Tonks.. va fan? Filmgalen, du som också läst en del Harry Potter, har du föreställt dig Tonks så där? Jag hade faktiskt tänkt mig henne som en vacker tjej, inte såna där lurviga ögonbryn och.. ja, hon ser som konstig ut på något sätt.[/quote:gfv6mrxd]

Hon ser aningen annorlunda ut, men det kunde ha vart värre. I filmen kommer hon ju ändra sitt utseende, det får man se en snabbis av i en av TV-spoten där hon får en anknäsa. Hon kanske blir snygg också.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vad snackar ni om?
Tonks ser stentuff ut!
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Vann [url=http://www.pottersajten.com/index.php?subaction=showfull&id=1180733566&archive=&start_from=&ucat=1&:74ywk26m]pris[/url:74ywk26m] för bästa trailer.

HP parken beräknas kosta $265 miljoner dollar.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Oj då! Undrar vad som står för de kostnaderna? WB kanske? Nöjesfältet byggs väl i sammarbete med Warner Bros?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Måste hålla med om att musiken verkar vara riktigt bra. Precis så mystiskt det ska vara. Känns väldigt lovande hittills
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="Dr. Acula":1y9txxaz]Oj då! Undrar vad som står för de kostnaderna? WB kanske? Nöjesfältet byggs väl i sammarbete med Warner Bros?[/quote:1y9txxaz]

Det är WB och Universal som samarbetar på den fronten. Universal håller på med att bygga Simpsonspark också.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Har någon påstått motsatsen?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jäklar, vad många nya bilder som har kommit ut!
Jag har flytt från de mesta, för att inte ruinera allt. Men bilder med Ron (iallafall 70%) - dom ser jag gärna!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det sägs att Harry Potter och Halvblodsprinsen redan kommer på bio nästa år.. Är den någon som vet något om det?
3198 inlägg
för
3198 inlägg
[quote="ZipNix":22iykx1z]Det sägs att Harry Potter och Halvblodsprinsen redan kommer på bio nästa år.. Är den någon som vet något om det?[/quote:22iykx1z]

om man räknar hur filmerna släpps och följer mönstret så stämmer det att HBP kommer i slutet av nästa år, ja.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Okej, vet du när den kmr? Har för mig att det var någongång i November men inte helt säker
3198 inlägg
för
3198 inlägg
det kan man inte veta säkert. hinner ändra sig 20 ggr innan det blir fastställt. men håller schemat så är november en rätt säkert kort att satsa på.
1753 inlägg
för
1753 inlägg
21:a har jag hört

Inte för att det spelar nån större roll med 1,5 år kvar...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
okej... får väl se när den kmr;)
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[url=http://www.teenvogue.com/connect/polls/cover/070521quco:2goc5v6j]Testa[/url:2goc5v6j] din HP kunskap!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ah, vart kan jag köpa Teen Vogue?
3198 inlägg
för
3198 inlägg
vem vill designa masker till dödsätarna?

http://deatheaterart.harrypotterorderof ... x.com/web/
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Finns säkert på CDON också.
14 inlägg
för
14 inlägg
Fenixorden kommer säkert bli cool, men den ser lite halvtaskig ut, eller så är det jag som vuxit upp.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden