Visa första inlägg
6342 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
6342 inlägg
[quote="hempo22":3u65hb6i][quote="FiLmGaLeN":3u65hb6i][i:3u65hb6i]Inslag av hotfulla varelser, skräckfyllda hallucinationer samt magiska strider.[/i:3u65hb6i]

Från 11 år. [/quote:3u65hb6i]

pft! hade jag hållt i spakarna hade det blivit minst 15-årsgräns. det är inga barnfilmer längre. jag är som scorsese och kubrick: ultravåld!
[/quote:3u65hb6i]

Den enda som har chans att få 15 års gräns är ju Halvblodsprinsen, om den nu blir lika blodig och hemsk som det är i boken. Gissar på en R rating.

Fyfan vad Krake ser ful ut, han ser nästan läskig ut. Där har dom verkligen öst på. Diggar även profetiasalen som är riktigt snygg. Bilden på Harry Potter var ball, hans ögon ser skrämmande ut.
Ska INTE se på fler bilder från o med nu.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ultra-våld ftw!

Bara det inte drabbar Ron eller Neville. *Huga*
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tycker ingen att fyran sög.
Och femman lär göra det med.
Ettan tvåan trean gillar jag men inte fyran.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="hannibal23":1nbjyyv8]Tycker ingen att fyran sög.
Och femman lär göra det med.
Ettan tvåan trean gillar jag men inte fyran.[/quote:1nbjyyv8]

Tack för din kommentar, du skrev något liknande för någon dag sedan.
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Fyran är bäst, du är konstig, femman kommer bli grym den med.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Säg inte emot för
3198 inlägg
för
3198 inlägg
[quote="Alexander":3dcih01n]Fyran är bäst, du är konstig, femman kommer bli grym den med. [/quote:3dcih01n]

fyran är bra, men trean är bäst!
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Ja, fyran är klart bäst i serien och trean är den svagaste.

Det ska bli intressant och spännande att se femman i Göteborg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag kommer gå på femman för bara kolla hur bra den är?
Men jag tycker att fyran suger väldigt mycket.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":inn99v4c]Jag kommer gå på femman för bara kolla hur bra den är?
Men jag tycker att fyran suger väldigt mycket.[/quote:inn99v4c]

Det tycker jag också
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hempo22":2fc42z3p][quote="Alexander":2fc42z3p]Fyran är bäst, du är konstig, femman kommer bli grym den med. [/quote:2fc42z3p]

fyran är bra, men trean är bäst! [/quote:2fc42z3p]

Tycker trean är bättre en fyran men det ser ut som att femman kommer att bli ännu bättre . Dom verkar ta med det mesta från boken, förutom quidditchen då...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Fyran är klart bäst, den är båda vuxnare och visuellt vackrare enligt mig.
Trean är svagast mest pga av historian men kanske ochså pga Alfonso cuaróns bildspråk.
Är den postern som visas i samband med nyheten att Potter skådisar kommer till sverige den bestämda postern.
Den är alldeles för lik trean hoppas dom ändrar.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Alexander":3ddq4x6u]Fyran är bäst, du är konstig, femman kommer bli grym den med. [/quote:3ddq4x6u]

Nja, vem vet, femman verkar inte ha mycket till handling förutom att harry och C:O ska göra uppror

men vem vet. recensionen kommer senast den 9:e juli hoppas jag? jag tolkade det i alla fall som att du skulle se filmen den (8:e
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hmm. Kanske inte mycket till handling, men det kommer att hända väldigt mycket saker.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jo, nog tror jag femman kommer bli den starkaste i serien hittills. Hoppas då det i alla fall, och förväntningarna är ganska höga.

Blir uppriktigt sagt besviken om jag inte kan ge den fyra.

Mer nya bilder, spoilervarning på vissa.

[url=http://www.imdb.com/title/tt0373889/photogallery:1f45r5qh]Bilder[/url:1f45r5qh]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Bah, ettan, tvåan, fyran är skrääääp. Trean är den enda som duger att se på, vilket är jävligt starkt med den där varulven.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Varulven i trean såg mest ut som en förvuxen nakenhund.
Femman kommer sumpa det.
Harry potter gör uppror i en stor stad men snälla nån detta kan inte bli bra.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":7gwdeijd]Femman kommer sumpa det.
Harry potter gör uppror i en stor stad men snälla nån detta kan inte bli bra.[/quote:7gwdeijd]

HAHAHA, vad har du som källa om du säger så där? Du verkar ju inte ha en aning om vad den handlar om, så snälla, säg inte något sådant.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tror faktiskt inte heller den kommer att bli bra. Jag TROR inte.

Men man vet ju aldrig, vi får se
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="hannibal23":6qtznll1]Varulven i trean såg mest ut som en förvuxen nakenhund.
Femman kommer sumpa det.
Harry potter gör uppror i en stor stad men snälla nån detta kan inte bli bra.[/quote:6qtznll1]

OMG, snälla, läs böckerna först, prata sen.

Nyfiken på hur Umbridges kontor kommer se ut? Klicka [url=http://movies.aol.com/movie-photo-bts/harry-potter-order-of-phoenix-quicktime-virtual-tour:6qtznll1]här[/url:6qtznll1] och titta runt. Ser skitbra ut enligt mig, till och med väggarna är rosa.

[url=http://www.imax.com/ImaxWeb/static/swf/splash_LP/welcome.jsp?gclid=CNODmeiT84wCFQyIPgodjh7lDQ:6qtznll1]Ny[/url:6qtznll1] IMAX trailer. Skitball.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden