Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Schysst trailer Jag tappar altid intresse för Harry Potter filmerna mellan två olika men nu ser jag faktiskt fram emot denna!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":fnuzjxuc]Nyfiken på hur Umbridges kontor kommer se ut? Klicka [url=http://movies.aol.com/movie-photo-bts/harry-potter-order-of-phoenix-quicktime-virtual-tour:fnuzjxuc]här[/url:fnuzjxuc] och titta runt. Ser skitbra ut enligt mig, till och med väggarna är rosa.

[url=http://www.imax.com/ImaxWeb/static/swf/splash_LP/welcome.jsp?gclid=CNODmeiT84wCFQyIPgodjh7lDQ:fnuzjxuc]Ny[/url:fnuzjxuc] IMAX trailer. Skitball.[/quote:fnuzjxuc]

Riktigt snyggt, faktiskt i stil med det jag tänkt mig. Försöker föreställa mig hur han sitter på den där stolen under den stora rosa lampan och skriver "straffmeningar", medan han försöker kika ut genom fönstret mot quidditchplanerna.

Nice trailer btw.
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Kan någon förklara för mig vad som är så bra med Harry Potter? Skulle vilja veta det.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Remus":2e59wera]Kan någon förklara för mig vad som är så bra med Harry Potter? Skulle vilja veta det.[/quote:2e59wera]Har du inte läst böckerna så är det klart att du inte förstår.
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Så alla här som gillar Harry Potter har läst böckerna? Okej, det visste jag inte.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nej, men de som bara gillar filmerna är ju helt väck. Det jag försökte säga är att det inte är lätt att förstå varför folk gillar Parry när man kollar på skitfilmerna. Men du är lika snabb som vanligt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jopp, det finns de som gillar Harry Potter bara av filmerna, men de är inte i närheten av samma klass som böckerna är.

Remus, läs böckerna så lovar jag dig att du ändrar uppfattning om HP
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker att filmerna är roligare. Böckerna är naturligtvis bra och ett måste. men dom är lite sega på några håll eftersom dom utspelar sig på en hel skoltermin. ibland händer det inte så mycket. Harry pluggar, har läxor o blablabla
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="YesBox":3b58yjzs]Jag tycker att filmerna är roligare. Böckerna är naturligtvis bra och ett måste. men dom är lite sega på några håll eftersom dom utspelar sig på en hel skoltermin. ibland händer det inte så mycket. Harry pluggar, har läxor o blablabla [/quote:3b58yjzs]

Haha, men undra varför, dom är ju på en skola.

[url=http://www.rupert-grint.us/gallery/thumbnails.php?album=689:3b58yjzs]Bilder[/url:3b58yjzs] för pressen. Pallar inte dra deras riktiga namn, men kunde inte Luna sätta på sig fulare kläder? Samma sak med Harry som alltid ser uppstoppad ut i sina kavajer. Hermione ser lätt gravid ut på några av bilderna. Den enda normala (men ändå inte) är Cho.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hahaha, oj vad jag skrattade när jag såg den där bilden!

Jo "Harry" ser verkligen uppstoppad ut i sin kavaj, den enda normala där var ju Ron. Luna såg verkligen förskräcklig ut!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
''Haha, men undra varför, dom är ju på en skola. ''

Amen det är just det som är det sega, Filmgalen

hallå, är den där bilden tagen från en maskerad eller ? Förskräcklig bild, säger jag bara
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Då är väl alla böckerna tråkiga i stort sett?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Neeej, men somliga delar
7 inlägg
för
7 inlägg
[quote="FiLmGaLeN":2jhingrk]Då är väl alla böckerna tråkiga i stort sett?[/quote:2jhingrk]

Dom är långt mkt mer underhållande om man har fantasi. Har dessvärre mindre underhållande nyheter angående dom två sista filmerna. http://www.lawsy.net/tag/movies/
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Oh, skärpning. Old news. Alla kommer tillbaka.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="B3nnu":3e41nbis]Dom är långt mkt mer underhållande om man har fantasi. Har dessvärre mindre underhållande nyheter angående dom två sista filmerna. http://www.lawsy.net/tag/movies/[/quote:3e41nbis]

Det där måste väl ändå vara ett tag sen? Hade för mig att hon skrivit under alla filmer som de andra skådespelarna.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Det finns till och med en intervju med henne om alla dessa rykten:

[i:1l565mc1]At today's press junket conferences in London, Emma Watson commented on the recent rumors surrounding her seemingly late decision to sign on for the final two Harry Potter films, saying that the media speculation was "quite frustrating and obsessing." Her full comments:
I didn’t sign the contract sort of immediately because I needed some time, actually, to figure out the logistics, as you can imagine, of combining making a Harry Potter film – making two more Harry Potter films – with my school timetable. I really want to go on to university. I really wanted to continue what I was doing. I didn’t want to have to give either one up, so I was kind of in this really difficult position. It just took a bit of time to work out how I was going to make that work.

Warner Brothers have been extremely supportive of helping me figure out ways to do that. For instance, they’ve given me Monday mornings off, so I can go to school and I can see my teachers and I can pick up my work. They’ve provided all of the tutors I need to get all my work done. Even though I’m over the age of 16, they’re still giving me the hours I need to get all my work done. They have got a box every Friday which I can put my work into, which they’ll send back to my teachers – they’ll mark it and send it back to me.

It just took a while just to figure out the logistics of how it was going to work. I found it quite frustrating and obsessing all of the insinuations that were made about why I was holding off, but I just had to figure out a way to make it work for me, and that took a bit of time. [/i:1l565mc1]

Källa: Veritaserum
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hehe, kanon. palla ha andra skådespelare i de sista harry potterfilmerna. tur att hon stannar

Men orginalmusiken från de tre första filmerna verkar ha försvunnit.
mycket synd eftersom den gamla Harry Potter-känslan finns i den musiken.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Kanske det, men musiken håller fortfarande samma stil, och nog finns det kvar delar av de gamla soundtracksen i den nya musiken.

[url:201e45r7]http://www.harrypotterorderofthephoenix.com/assets/music/musicLoop.mp3[/url:201e45r7]

Lyssna på den så lovar jag dig att du känner igen dig lite från de tidigare filmerna.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
har lyssnat, men precis som fyran har femman inte behållt den riktiga orginalmusiken som spelades i de tre första filmerna varje gång det stod ''Harry Potter och...'' ibörjan. nu finns bara den lilla kvar som liknar
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden