Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
här kommer dem sista bilderna nu och ursäkta att det blir så många inlägg men jag kan inte visa bilderna för det blir något fel om jag ska IMG dem
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Nästan lite för mycket av det goda där, men va fan.. hehe

Nae, inte långt kvar nu. Egentligen..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ha! Coolt. Nu fick man en släng längtan i kroppen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Venom ser ut som att vara riktigt grym asså
[img:21y7iwsl]http://moviezine.mine.nu/filmsnack/files/venom_precg_217.jpg[/img:21y7iwsl]

jag längtar till filmen och spelet riktigt mycke nu och filmen kommer vara sommarns stora biofilm
[img:21y7iwsl]http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/766/766366/spider-man-3-20070221113922565.jpg[/img:21y7iwsl]
301 inlägg
för
301 inlägg
nu längtar man ju nåt otroligt efter denna!,
412 inlägg
för
412 inlägg
Häftigt... Alla tvivlare bör numera vara fullständigt övertygade om att Venom kommer bli häftig som få på film.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Riktigt nice på både sandman och venom.
Att Venom verkligen precis ser ut som serien känns ju extra extra skönt.. ja avsaknaden av monster muskler gör ju inget
412 inlägg
för
412 inlägg
Tycker att det är bra. det blir mer "läskigt monster" utav det hela, då man plockat bort musklerna. Mer utomjordiskt.

Måste dock ändå påpeka att Topher Grace, har pumpat upp sig mer, än vad som framgått på tidigare bilder... Om det nu inte är prosthetics muskler under dräkten...
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Nu är bilderna borttagna från AICN! Schysst att vi fortfarande kan njuta av dem här på forumet.

Men ja, Venom kommer bli grymt kul att få se. Det ser väldigt lovande ut.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hade han varit större anser jag nog att han varit mer läskig men som sagt är han större än dom övriga skurkarna men ändå inte övernaturligt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Richie":2j3dhc6o]Nu är bilderna borttagna från AICN! Schysst att vi fortfarande kan njuta av dem här på forumet.

Men ja, Venom kommer bli grymt kul att få se. Det ser väldigt lovande ut.[/quote:2j3dhc6o]

Mitt spindel-sinne anade att något sånt skulle hända
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Batman":3sjzj0ug][quote="Richie":3sjzj0ug]Nu är bilderna borttagna från AICN! Schysst att vi fortfarande kan njuta av dem här på forumet.

Men ja, Venom kommer bli grymt kul att få se. Det ser väldigt lovande ut.[/quote:3sjzj0ug]

Mitt spindel-sinne anade att något sånt skulle hända [/quote:3sjzj0ug]

Haha, Batman stod för veckans bästa kommentar
Du får av mig för den

Hoppas nu detta blir den sista Spiderman ja menar vi har ju fått sett allt vi vill efter denna eller iaf jag
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="021h":1jyy1lml][quote="Batman":1jyy1lml][quote="Richie":1jyy1lml]Nu är bilderna borttagna från AICN! Schysst att vi fortfarande kan njuta av dem här på forumet.

Men ja, Venom kommer bli grymt kul att få se. Det ser väldigt lovande ut.[/quote:1jyy1lml]

Mitt spindel-sinne anade att något sånt skulle hända [/quote:1jyy1lml]

Haha, Batman stod för veckans bästa kommentar
Du får av mig för den

Hoppas nu detta blir den sista Spiderman ja menar vi har ju fått sett allt vi vill efter denna eller iaf jag[/quote:1jyy1lml]

jag hoppas med att detta blir den sista Spider-Man filmen och jag är en stor Spidey nörd men jag vill att detta ska vara den sista för chansen är att blir det för många så tröttnar man bara på filmerna senare men sen läste jag detta [b:1jyy1lml]So Maguire or no Maguire, it seems likely that the studio would push ahead with a fourth Spider-Man no matter what -- there's still just too much money to be made from this franchise.[/b:1jyy1lml]

ni kan läsa alltihopa här[url=http://movies.ign.com/articles/770/770583p1.html:1jyy1lml]No Matter What[/url:1jyy1lml]

om dem nu byter till en annan skådis så kommer filmerna bara att sabbas.

hittade den här bilden som passar till Spider-Man 3 filmen

[img:1jyy1lml]http://comicsmedia.ign.com/comics/image/article/770/770818/spider-man-20070306034943254.jpg[/img:1jyy1lml]

Och om några år och då menar jag jäkligt många år om dem nu gör Spider-Man filmer så kanske han kommer att kunna se ut så här
[img:1jyy1lml]http://comicsmedia.ign.com/comics/image/article/695/695721/spider-man-20060314000858425.jpg[/img:1jyy1lml]

för idag så har han den dräkten och det är hans nya dräkt (i serietidningen asså)
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Den där dräkten såg jag på omslaget av en serietidning jag såg för någon dag sen. Venom har blivit riktigt riktigt bra nu! En fråga bara, gör det ont att få symbioten på sig? Varför skriker Topher Grace? Är det Topher Grace som "kontrollerar" symbioten när han är Venom? Eller kontrollerar symbioten Grace?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Remus":3lydq07h]Den där dräkten såg jag på omslaget av en serietidning jag såg för någon dag sen. Venom har blivit riktigt riktigt bra nu! En fråga bara, gör det ont att få symbioten på sig? Varför skriker Topher Grace? Är det Topher Grace som "kontrollerar" symbioten när han är Venom? Eller kontrollerar symbioten Grace?[/quote:3lydq07h]

När Topher får på sig symbioten så gör det ont och anledningen att det gör ont är att Symbioten blir ett med värden. och det är Symbioten som kontrollerar värden men Symbioten och Eddie blir ett och tilltalar som "oss eller vi" medans Cassidy's Symbiot säger "jag"
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Så man kan säga att Venom är symbioten som kontrollerar Graces "hjärna" och "tankar" men att Grace är Venoms kropp? Så Grace finns inte längre så länge han är Venom?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Remus":26ecl2sq]Så man kan säga att Venom är symbioten som kontrollerar Graces "hjärna" och "tankar" men att Grace är Venoms kropp? Så Grace finns inte längre så länge han är Venom?[/quote:26ecl2sq]

nja Grace finns ju fortfarande kvar för Symbioten och Grace har en sak gemensamt och det är ju Peter Parker. Så Venom och Grace är som två personligheter.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
hörde att det ska komma en ny Spider-Man 3 trailer (den sista också) nu i slutet av Mars
191 inlägg
för
191 inlägg
Här kommer ett klipp/trailer som är 7 min och 32 sek

http://www.iklipz.com/MovieDetail.aspx? ... e6e729f4cb
775 inlägg
för
775 inlägg
Det har redan postats om den tidigare.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden