Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
3462 inlägg
Tyvärr har ju åldern en väldigt stor betydelse, men exakt var den gränsdragningen skiftar vägrar jag uttala mig om
Om du kollar på bioannonser och dvd-omslag för alla möjliga barnfilmer så finns det alltid resensionsbetyg av Bolliboompa och liknande program som givetvis har satt femmor
Om du kollar på bioannonser och dvd-omslag för alla möjliga barnfilmer så finns det alltid resensionsbetyg av Bolliboompa och liknande program som givetvis har satt femmor
Saknas
för
Inga inlägg
Jag läser inte serietidningar, och är inget stort fan av Spider-Man-filmerna, men tyckte att den här var den mest underhållande av de tre. Det jag stör mig mest i de två tidigare filmerna är att de tar sig själva på för stort allvar, vilket trean inte gjorde. Den var jävligt löjlig, och det kändes inte som att den försökte dölja det heller, därför blev det lite mer njutbart.
3 skurkar i filmen var för många tycker jag. Kändes som om ingen av dem fick tillräckligt med andrum. Dåligt skådespel av Dunst och Maguire dessutom.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":2q54y4m9][quote="Mr. Brightside":2q54y4m9]En sak som jag absolut hatade i Spider-man 3 var när Peter kom ut ur teatern efter att ha sett MJ sjunga så säger 2 tjejer: "I thought she was..good" och andra tjejen säger "yeah". Det kändes så falskt och vara bara uselt. Vet inte om någon annan märkte detta men det var iaf en sak som störde mig [/quote:2q54y4m9]
Det fanns många sådana scener filmen igenom. Ta bara slutet, där Spider-Man svingar sig och hoppar framför en enorm USA-flagga med folkmassan som hurrar i bakgrunden.[/quote:2q54y4m9]
Även fast flaggscenen var med i typ 2 sekunder så störde den mig något otroligt..eller det var mer en Djup [b:2q54y4m9]"suck de kunde verkligen inte låta bli den här gången heller "..[/b:2q54y4m9]
Någon som vet varför USA är så Otroligt egenkära ??
När jag var yngre la jag aldrig märke till sånt där ultrapatriotriskt gojs. Men nu ser jag det i nästan varje Usagjord rulle.
Det börjar gå mig på nerverna.
Det fanns många sådana scener filmen igenom. Ta bara slutet, där Spider-Man svingar sig och hoppar framför en enorm USA-flagga med folkmassan som hurrar i bakgrunden.[/quote:2q54y4m9]
Även fast flaggscenen var med i typ 2 sekunder så störde den mig något otroligt..eller det var mer en Djup [b:2q54y4m9]"suck de kunde verkligen inte låta bli den här gången heller "..[/b:2q54y4m9]
Någon som vet varför USA är så Otroligt egenkära ??
När jag var yngre la jag aldrig märke till sånt där ultrapatriotriskt gojs. Men nu ser jag det i nästan varje Usagjord rulle.
Det börjar gå mig på nerverna.
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://www.cdon.com/main.phtml?prod=877445&nav=908&navroot=902&page=product:28er0wn0]CHECK THIS OUT!![/url:28er0wn0]
Hmm? Du har inte vetat om det förns nu? Själv så skall jag köpa den tillsammans med Indiana Jones boxen och Saw Boxen!
[quote="Rafe Fines":18f72ex1]Har redan alla 3 så varför köpa dem?[/quote:18f72ex1]
Vad har det för betydelse om du har alla tre och inte vill köpa dem när det finns folk som inte har dem och vill köpa dem?
Vad har det för betydelse om du har alla tre och inte vill köpa dem när det finns folk som inte har dem och vill köpa dem?
Exakt. Och jag har väntat länge på den här boxen. Jag visste att det skulle komma en sån här box så därför har jag inte köpt en enda spiderman film för jag har haft denna box i åtanke. Mycket snyggare med en box i filmhyllan än enskilda filmerna. Och tillsammans med flera boxar (däribland Indiana Jones och Saw) så blir filmhyllan ännu vackrare att se på.
Ja men de fattar jag väll att det finns folk som inte köpt dem? Men varför spara till en box? Det är exakt samma J**la dvder som dem man köper separat. Men ok.. ni kanske vill ha en box för de verkar snygg ut va tusan vet jag?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Remus":904u0pih]Hmm? Du har inte vetat om det förns nu?[/quote:904u0pih]
Du ska väl inte mobba mig för det
Har redan alla SM filmerna hemma men man vill såklart ha Deluxe Edition...och Saw boxen.
Du ska väl inte mobba mig för det
Har redan alla SM filmerna hemma men man vill såklart ha Deluxe Edition...och Saw boxen.
Haha! Bra det Alexander Själv har jag dubbla utgåvor av Lotr! Extended Edition versionerna och sen Limited Edition! Men på Extended Edition så fryser sig Fellowship of The Ring typ vid Lothlorien . Då tittade jag med VLC Media PLayer så jag ska testa Power DVD senare! Kanske går då!
Och Saw boxen ser riktigt smaskig ut! Blir ett köp direkt då den släpps!
EDIT: Wooops! OFF Topic! Får bli sista OFF Topic inlägget.
Och Saw boxen ser riktigt smaskig ut! Blir ett köp direkt då den släpps!
EDIT: Wooops! OFF Topic! Får bli sista OFF Topic inlägget.
Saknas
för
Inga inlägg
fy fan vad dåligt....trodde bocen skulle ha me 2.1 aja jag skiter nu att köpa boxen utan köper dem seperata istället.
Hej, Tack för ditt mail. I boxen innehåller endast orginal filmerna.Desvärre finns inte spider-man 2.1 med i boxen. Filmen finns däremot att köpa. Ha en bra dag! Med vänlig hälsningGloriaKundtjänst CDON.COM Kontakta oss gärna igen om du har fler frågor eller synpunkter, men lämna då kvar tidigare mailväxling då det underlättar vår hantering av ärendet. Tack.
Hej, Tack för ditt mail. I boxen innehåller endast orginal filmerna.Desvärre finns inte spider-man 2.1 med i boxen. Filmen finns däremot att köpa. Ha en bra dag! Med vänlig hälsningGloriaKundtjänst CDON.COM Kontakta oss gärna igen om du har fler frågor eller synpunkter, men lämna då kvar tidigare mailväxling då det underlättar vår hantering av ärendet. Tack.
Saknas
för
Inga inlägg
Har bara ettan, hade 2:an men tappa bort den.!O!
MÅSTE KÖPA BOXEN BLU-RAY
MÅSTE KÖPA BOXEN BLU-RAY
Saknas
för
Inga inlägg
Asåå vet att Shervin är banned, men ändå: Hur fan kan man tappa bort en sån där bra film?
Vad som förstörde den här filmen är användandet av för många skurkar, utan djup, Sandman kunde dom skippat och låtit Venom ha en större roll, sen såg Venom ganska töntig ut också, nu kan jag inte mycket om spidey, men ska inte Venom vara större och mer muskulös?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Dent, Harvey Dent":22n2gxow]Vad som förstörde den här filmen är användandet av för många skurkar, utan djup, Sandman kunde dom skippat och låtit Venom ha en större roll, sen såg Venom ganska töntig ut också, nu kan jag inte mycket om spidey, men ska inte Venom vara större och mer muskulös?[/quote:22n2gxow]
Venom ska vara större och mer muskulös, om man går efter serietidningarna dvs.
I intervjuer så har Sam Raimi sagt att han inte ville gå efter det ursprungliga "biffiga utseendet" som både Eddie Brock och Venom hade. Istället så ville han få Eddie/Venom att bli den onda versionen av Spider-man, vilket jag tyckte funkade helt okej.
Venom ska vara större och mer muskulös, om man går efter serietidningarna dvs.
I intervjuer så har Sam Raimi sagt att han inte ville gå efter det ursprungliga "biffiga utseendet" som både Eddie Brock och Venom hade. Istället så ville han få Eddie/Venom att bli den onda versionen av Spider-man, vilket jag tyckte funkade helt okej.