Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
Det har du rätt i.
Men jag använde bara stödlinjer av den. Jag målade den inte av den helt.
Jag har målat egna Spider-man teckningar som jag kan lägga upp sen om ni vill.
Men jag använde bara stödlinjer av den. Jag målade den inte av den helt.
Jag har målat egna Spider-man teckningar som jag kan lägga upp sen om ni vill.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Björn 93":2epr61v2]Kanske. Men det står PG på den.
Den är ju egentligen PG-13.[/quote:2epr61v2]
Men den är inte Amarikanska versionen, om jag inte har fel så är det den ryska versionen.
Den är ju egentligen PG-13.[/quote:2epr61v2]
Men den är inte Amarikanska versionen, om jag inte har fel så är det den ryska versionen.
Saknas
för
Inga inlägg
Så vi kanske får en collectors edition
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":3sqj7v1t]Så vi kanske får en collectors edition [/quote:3sqj7v1t]
det kommer komma X antal " collectors edition " du kommer kunna välja och vraka mellan minst 5 olika eller nåt säkert typ 1-2 för varje Region
det kommer komma X antal " collectors edition " du kommer kunna välja och vraka mellan minst 5 olika eller nåt säkert typ 1-2 för varje Region
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="dinskugga":3919stvd][quote="hannibal23":3919stvd]Så vi kanske får en collectors edition [/quote:3919stvd]
det kommer komma X antal " collectors edition " du kommer kunna välja och vraka mellan minst 5 olika eller nåt säkert typ 1-2 för varje Region[/quote:3919stvd]
Men när kommer den till sverige snälla säg.
det kommer komma X antal " collectors edition " du kommer kunna välja och vraka mellan minst 5 olika eller nåt säkert typ 1-2 för varje Region[/quote:3919stvd]
Men när kommer den till sverige snälla säg.
Saknas
för
Inga inlägg
här är bilder och beskrivningar från dem scenerna som togs bort och ni klickar bara på nästa om ni vill se mer bilder
[url:14t37nbl]http://boards.sonypictures.com/spiderman/showthread.php?t=15429[/url:14t37nbl]
[url:14t37nbl]http://boards.sonypictures.com/spiderman/showthread.php?t=15429[/url:14t37nbl]
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Batman":2u7nshl6]här är bilder och beskrivningar från dem scenerna som togs bort och ni klickar bara på nästa om ni vill se mer bilder
[url:2u7nshl6]http://boards.sonypictures.com/spiderman/showthread.php?t=15429[/url:2u7nshl6][/quote:2u7nshl6]
Sweet, massor med gott där!
[url:2u7nshl6]http://boards.sonypictures.com/spiderman/showthread.php?t=15429[/url:2u7nshl6][/quote:2u7nshl6]
Sweet, massor med gott där!
Ja, det fanns ju en bortklippt scen där Synd att det blev bortklippt.
Va?
Vad menar du? Nä, han kan inte teleportera sig.
Vad menar du? Nä, han kan inte teleportera sig.
Saknas
för
Inga inlägg
konstigt på tv spelet så kan han det nu menar jag Spider-man på PS1
Jasså?
Jag har iaf inte läst i någon serie att han kan göra det.
Jag har iaf inte läst i någon serie att han kan göra det.
Saknas
för
Inga inlägg
fan då har dom hittat på det själva damn you all PS1 game makers
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://www.ezydvd.com.au/item.zml/793521:23ngsblh]Spidey 3 dvd details[/url:23ngsblh] info om Austrauliens dvd utgåva.
Måste säga att 2-discen i plast en bit ner är betydligt snygggare!
Måste säga att 2-discen i plast en bit ner är betydligt snygggare!
Saknas
för
Inga inlägg
Det är den snyggaste bilden av trean dom ska ha på DVD:n, tycker jag. Hoppas vi också får det fodralet.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="YesBox":3jt35lmh]Det är den snyggaste bilden av trean dom ska ha på DVD:n, tycker jag. Hoppas vi också får det fodralet.[/quote:3jt35lmh]
Håller med
Fan vad snyggt! även om dvden har lite fattig extramaterial.
Håller med
Fan vad snyggt! även om dvden har lite fattig extramaterial.
[quote="alexander 10":dn1h07z2]Fejk eller inte?
Om den är inte fejk så är jag lite besviken faktiskt. Mer extramaterial! Tack.
Extra:
Feature lenght widescreen movie
Commentaries: Cast & Crew Technical
4 Featurettes
Music Video
Spidey Sense 3 - Factold Track
12 "Making The Amazing..." Documentaries Including
Stunts and Visual Effects
4 Featurettes Including: Venom: The 2 Faces of SpiderMan
Enter the Web: Multi-Angle shots
Photo Art Callery
Theatrical Trailer
Tvåan hade mycker mer[/quote:dn1h07z2] Som första filmens extramaterial /jag har en discs versionen). Jag tyckte bättre om den bilden som var på baksidan på fodralet. Det hade varit bättre framsida enligt mej.
Om den är inte fejk så är jag lite besviken faktiskt. Mer extramaterial! Tack.
Extra:
Feature lenght widescreen movie
Commentaries: Cast & Crew Technical
4 Featurettes
Music Video
Spidey Sense 3 - Factold Track
12 "Making The Amazing..." Documentaries Including
Stunts and Visual Effects
4 Featurettes Including: Venom: The 2 Faces of SpiderMan
Enter the Web: Multi-Angle shots
Photo Art Callery
Theatrical Trailer
Tvåan hade mycker mer[/quote:dn1h07z2] Som första filmens extramaterial /jag har en discs versionen). Jag tyckte bättre om den bilden som var på baksidan på fodralet. Det hade varit bättre framsida enligt mej.
Saknas
för
Inga inlägg
Den sämsta affischen på spider-man 3 är den som biograferna har - spider-man när han svingar förbi ett fönster, typ och har röd dräkt med svart spegelbild.
Jag tycker att de två bästa filmaffischerna är:
Den allra första som släpptes på nätet - spider-man som sitter på klocktornet i svart sräkt mitt i ösregn.
Den andra är den som Australien ska ha på sitt DVD-fodral.
Jag tycker att de två bästa filmaffischerna är:
Den allra första som släpptes på nätet - spider-man som sitter på klocktornet i svart sräkt mitt i ösregn.
Den andra är den som Australien ska ha på sitt DVD-fodral.