Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
Saknas
för
Inga inlägg
Ska se denna filmen om en timme eller så, ska bara hämta den först, för jag har beställt den. Hoppas den är lika bra som ettan och tvåan iaf.
[quote="Björne":qshpjfsi]Det är ju [i:qshpjfsi]alltid[/i:qshpjfsi] så att karaktärerna blir sämre i filmerna än i serierna.
Själv blev jag nöjd med Venom, men i seriena så är han bäst![/quote:qshpjfsi]
[img:qshpjfsi]http://img50.imageshack.us/img50/5487/vvmt4ca6.jpg[/img:qshpjfsi]
Hade varit perfekt. Om de tagit bort läpparna inspirerade från Tintin i Kongo.
Själv blev jag nöjd med Venom, men i seriena så är han bäst![/quote:qshpjfsi]
[img:qshpjfsi]http://img50.imageshack.us/img50/5487/vvmt4ca6.jpg[/img:qshpjfsi]
Hade varit perfekt. Om de tagit bort läpparna inspirerade från Tintin i Kongo.
[img:pf36gu29]http://www.discshop.se/shop/img/rec_foton/Spider-Man-3-4.jpg[/img:pf36gu29]
...Jag ser inga stora läppar. Den bilden du tog upp var nog concept art.
...Jag ser inga stora läppar. Den bilden du tog upp var nog concept art.
[quote="Jurassic_boy":cogaj7v1]kommer den att ha en uppföljare till?[/quote:cogaj7v1]
Förmodligen. [url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?t=2297:cogaj7v1]Spider-Man 4 tråd[/url:cogaj7v1] finns här
Förmodligen. [url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?t=2297:cogaj7v1]Spider-Man 4 tråd[/url:cogaj7v1] finns här
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Björne":1k9gt4rm][quote="Jurassic_boy":1k9gt4rm]kommer den att ha en uppföljare till?[/quote:1k9gt4rm]
Förmodligen. [url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?t=2297:1k9gt4rm]Spider-Man 4 tråd[/url:1k9gt4rm] finns här[/quote:1k9gt4rm]
ok! jag trodde det var slut med den tredje då får vi hoppas att den oxå blir bra.
Förmodligen. [url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?t=2297:1k9gt4rm]Spider-Man 4 tråd[/url:1k9gt4rm] finns här[/quote:1k9gt4rm]
ok! jag trodde det var slut med den tredje då får vi hoppas att den oxå blir bra.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Björne":a45e4uzz][img:a45e4uzz]http://www.discshop.se/shop/img/rec_foton/Spider-Man-3-4.jpg[/img:a45e4uzz]
...Jag ser inga stora läppar. Den bilden du tog upp var nog concept art.[/quote:a45e4uzz]
Oj det där var en tuff bild!
Jag var faktiskt helt nöjd med Venoms utseende. Det hade sett löjligt ut om han hade varit biffig, han kändes mycket mer hotande med sin lite mer smidiga kropp och sitt hemska skrik.
Hoppas dom släpper lite mer klipp med honom i en kanske kommande Spiderman 3.1?
...Jag ser inga stora läppar. Den bilden du tog upp var nog concept art.[/quote:a45e4uzz]
Oj det där var en tuff bild!
Jag var faktiskt helt nöjd med Venoms utseende. Det hade sett löjligt ut om han hade varit biffig, han kändes mycket mer hotande med sin lite mer smidiga kropp och sitt hemska skrik.
Hoppas dom släpper lite mer klipp med honom i en kanske kommande Spiderman 3.1?
Sen kunde de också ha haft med Venom i fler scener. Han är borta innan man hinner se skymten av honom.
Förövrigt mycket bra film, enligt mig den bästa av dem.
Förövrigt mycket bra film, enligt mig den bästa av dem.
Saknas
för
Inga inlägg
En sak som jag absolut hatade i Spider-man 3 var när Peter kom ut ur teatern efter att ha sett MJ sjunga så säger 2 tjejer: "I thought she was..good" och andra tjejen säger "yeah". Det kändes så falskt och vara bara uselt. Vet inte om någon annan märkte detta men det var iaf en sak som störde mig
Saknas
för
Inga inlägg
Jo det störde jag mig lite på också. Men när det gäller kliché då tar verligen Spider-man dagen äran. Fan plågar mig genom den scenen varenda gång jag ser den.
6342 inlägg
[quote="Mr. Brightside":3k63ld3g]En sak som jag absolut hatade i Spider-man 3 var när Peter kom ut ur teatern efter att ha sett MJ sjunga så säger 2 tjejer: "I thought she was..good" och andra tjejen säger "yeah". Det kändes så falskt och vara bara uselt. Vet inte om någon annan märkte detta men det var iaf en sak som störde mig [/quote:3k63ld3g]
Det fanns många sådana scener filmen igenom. Ta bara slutet, där Spider-Man svingar sig och hoppar framför en enorm USA-flagga med folkmassan som hurrar i bakgrunden.
Det fanns många sådana scener filmen igenom. Ta bara slutet, där Spider-Man svingar sig och hoppar framför en enorm USA-flagga med folkmassan som hurrar i bakgrunden.
[quote="FiLmGaLeN":3rume5qa]Ta bara slutet, där Spider-Man svingar sig och hoppar framför en enorm USA-flagga med folkmassan som hurrar i bakgrunden.[/quote:3rume5qa]
Men den scenen var ju bara i typ 1½ sekund. Det som jag inte gillade med filmen var faktiskt att dom aldrig namngav Venom. Man hörde aldrig ordet Venom. Eddie kunde ha sagt " We are Venom" eller något liknande.
Men den scenen var ju bara i typ 1½ sekund. Det som jag inte gillade med filmen var faktiskt att dom aldrig namngav Venom. Man hörde aldrig ordet Venom. Eddie kunde ha sagt " We are Venom" eller något liknande.
Saknas
för
Inga inlägg
Att han inte hade något namn i filmen var bara bra.
Saknas
för
Inga inlägg
Vad spelar det för roll hur lång den där patriotscenen är? Det var såna fjolliga jävla idiotgrejer som drog ner den här filmen grymt mycket. Man kan inte vara äldre än 14 om man tycker att det här är mer än en svag trea.
Saknas
för
Inga inlägg
Gärna en kille som kan mer än att spela Eric Forman i alla filmer.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler":2zcg5bpd]Vad spelar det för roll hur lång den där patriotscenen är? Det var såna fjolliga jävla idiotgrejer som drog ner den här filmen grymt mycket. Man kan inte vara äldre än 14 om man tycker att det här är mer än en svag trea.[/quote:2zcg5bpd]
Vad fan har åldern med det att göra? Folk är så himlans fixerade på andras ålder här på MZ så jag blir riktigt irriterad. Det är ju bara filmsmaken som är annorlunda än just din.
Det finns säkert många tusentals 40 åringar som tycker Seagals filmer är värda femmor. Filmsmak har absolut inget ed åldern att göra. Du gillar ju tillexempels tecknade filmer men du behöver väl inte vara 14 bara för att du gör det?
Vad fan har åldern med det att göra? Folk är så himlans fixerade på andras ålder här på MZ så jag blir riktigt irriterad. Det är ju bara filmsmaken som är annorlunda än just din.
Det finns säkert många tusentals 40 åringar som tycker Seagals filmer är värda femmor. Filmsmak har absolut inget ed åldern att göra. Du gillar ju tillexempels tecknade filmer men du behöver väl inte vara 14 bara för att du gör det?
6342 inlägg
[quote="Björne":11oiih0i][quote="FiLmGaLeN":11oiih0i]Ta bara slutet, där Spider-Man svingar sig och hoppar framför en enorm USA-flagga med folkmassan som hurrar i bakgrunden.[/quote:11oiih0i]
Men den scenen var ju bara i typ 1½ sekund. [/quote:11oiih0i]
Hur kort än den var missade varken jag eller du scenen och jag tvekar på att många andra gjorde det.
Men den scenen var ju bara i typ 1½ sekund. [/quote:11oiih0i]
Hur kort än den var missade varken jag eller du scenen och jag tvekar på att många andra gjorde det.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Bigproof":zxu8k46d]Vad fan har åldern med det att göra? Folk är så himlans fixerade på andras ålder här på MZ så jag blir riktigt irriterad. Det är ju bara filmsmaken som är annorlunda än just din.
Det finns säkert många tusentals 40 åringar som tycker Seagals filmer är värda femmor. Filmsmak har absolut inget ed åldern att göra. Du gillar ju tillexempels tecknade filmer men du behöver väl inte vara 14 bara för att du gör det?[/quote:zxu8k46d]Vad har åldern med saken att göra? När man är yngre har man sämre omdöme, alltsomoftast är det i alla fall så. Varför satt jag annars och älskade Demolition Man, en riktigt usel film? Och kolla på en massa kassa barnfilmer som ändå säljer, för att ta ett exempel: Son of the Mask. Tvivlar på att det finns tusentals ungar som gillar den.
Jag gillar barnfilmer så länge som dom är bra? Nuförtiden har ju oftast animerade filmer en lika stor skopa vuxenhumor som barnhumor också. Ray Liotta-skämten i Bee Movie är väl det klaraste exemplet på den fronten.
Det är klart att det finns äldre med kass smak också, men samtidigt får man tänka på att de där 40-åringarna var 14 när de första Seagal-filmerna kom :)
Det finns säkert många tusentals 40 åringar som tycker Seagals filmer är värda femmor. Filmsmak har absolut inget ed åldern att göra. Du gillar ju tillexempels tecknade filmer men du behöver väl inte vara 14 bara för att du gör det?[/quote:zxu8k46d]Vad har åldern med saken att göra? När man är yngre har man sämre omdöme, alltsomoftast är det i alla fall så. Varför satt jag annars och älskade Demolition Man, en riktigt usel film? Och kolla på en massa kassa barnfilmer som ändå säljer, för att ta ett exempel: Son of the Mask. Tvivlar på att det finns tusentals ungar som gillar den.
Jag gillar barnfilmer så länge som dom är bra? Nuförtiden har ju oftast animerade filmer en lika stor skopa vuxenhumor som barnhumor också. Ray Liotta-skämten i Bee Movie är väl det klaraste exemplet på den fronten.
Det är klart att det finns äldre med kass smak också, men samtidigt får man tänka på att de där 40-åringarna var 14 när de första Seagal-filmerna kom :)