Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
ska ja vara ärlig så tvivlar ja på att spiderman 3 kommer leva upp till allas förväntningar...
om det nu ska vara venom som är filmens skurk så...
symbiosen ska ju ha ett bra ursprung, som stämmer överäns med serien och TAS
den ska på nått sätt komma till Peter, som ska förändras bit för bit (dvs INTE gå från good guy till bad guy på 2 minuter), han ska hitta ett sätt att kämpa mot den och bli av med den, sen ska den på nått sätt hamna på eddie (som iofs blir bad guy direkt), spiderman ska hitta ett sätt att få bort symbiosen från eddie och filmen ska också ha ett ordentligt slut...
+ att om filmen ska vara bra så ska ju spiderman och venom kämpa mot varran ett Bra tag...
ja vet inte vad alla ni andra tycker, men jag vet inte om 2 - 2 1/2 timme täcker allt dedär...
jag förnekar inte att ja får glädjerysningar när jag tänker på venom som skurk i en långfilm, men för att inte FÖRNEDRA hela symbios-historien så ser jag häldre Kraven eller Scorpion i den nya filmen.
om det nu ska vara venom som är filmens skurk så...
symbiosen ska ju ha ett bra ursprung, som stämmer överäns med serien och TAS
den ska på nått sätt komma till Peter, som ska förändras bit för bit (dvs INTE gå från good guy till bad guy på 2 minuter), han ska hitta ett sätt att kämpa mot den och bli av med den, sen ska den på nått sätt hamna på eddie (som iofs blir bad guy direkt), spiderman ska hitta ett sätt att få bort symbiosen från eddie och filmen ska också ha ett ordentligt slut...
+ att om filmen ska vara bra så ska ju spiderman och venom kämpa mot varran ett Bra tag...
ja vet inte vad alla ni andra tycker, men jag vet inte om 2 - 2 1/2 timme täcker allt dedär...
jag förnekar inte att ja får glädjerysningar när jag tänker på venom som skurk i en långfilm, men för att inte FÖRNEDRA hela symbios-historien så ser jag häldre Kraven eller Scorpion i den nya filmen.
Saknas
för
Inga inlägg
Ja men det där med att venom ska va skurken i filmen är fortfarande osäkert. En del rykten säger att Eddie kommer att förvandlas i slutet av filmen och komemr sen att va skurken i fyran.
Vi får väll se.
Vi får väll se.
Saknas
för
Inga inlägg
om man ska tro på den intervju(känd som Q&A) som togs bort, så kommer
Om ni vill ha den så säg till, men det va inte någon rolig läsning
Om ni vill ha den så säg till, men det va inte någon rolig läsning
Jag hittade en tråd på imdb där någon länkat till massor av bilder från inspelningen. Det mesta kanske en del har sett förut men det är ändå en bra samling av bilder...om man är intresserad vill säga.
[url=http://imdb.com/title/tt0413300/board/thread/36125922/:294jc3zb]IMDB: Spider-Man 3[/url:294jc3zb]
[url=http://imdb.com/title/tt0413300/board/thread/36125922/:294jc3zb]IMDB: Spider-Man 3[/url:294jc3zb]
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Eiik":2behqyfw]om man ska tro på den intervju(känd som Q&A) som togs bort, så kommer
Om ni vill ha den så säg till, men det va inte någon rolig läsning [/quote:2behqyfw]
Var kan jag hitta den intervjun?
Om ni vill ha den så säg till, men det va inte någon rolig läsning [/quote:2behqyfw]
Var kan jag hitta den intervjun?
Saknas
för
Inga inlägg
Kan posta hela är. Den kom från hype, men den togs bort av Sony sägs det. Jag tror och hoppas det är en falsk intervju(Hype gjorde inte intervjun utan postade den bara)
Jag ångrade att jag hade läst den(bara som en varning). Tror inte den är riktig, men Sony ville väl att inte folk ska tro att filmen är så eller kanske det va något i den som va rätt.
[b:2uoqj1pu]EDIT: har ändrat till den jag tror är den rätta.[/b:2uoqj1pu]
Slut
Jag ångrade att jag hade läst den(bara som en varning). Tror inte den är riktig, men Sony ville väl att inte folk ska tro att filmen är så eller kanske det va något i den som va rätt.
[b:2uoqj1pu]EDIT: har ändrat till den jag tror är den rätta.[/b:2uoqj1pu]
Slut
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Eiik":2gqlopge]Kan posta hela är. Den kom från hype, men den togs bort av Sony sägs det. Jag tror och hoppas det är en falsk intervju(Hype gjorde inte intervjun utan postade den bara)
Slut[/quote:2gqlopge]
Jag tror inte alls på att den där är riktig. Varför skulle Sony gå ut och säga alla dom här sakerna? I dom andra filemrna så har det varit väldigt hemligt, speciellt om denna så jag tror att det är falsk.
Slut[/quote:2gqlopge]
Jag tror inte alls på att den där är riktig. Varför skulle Sony gå ut och säga alla dom här sakerna? I dom andra filemrna så har det varit väldigt hemligt, speciellt om denna så jag tror att det är falsk.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tror också den är falsk... Tror att "enligt" Hype så var det någon som jobbar inom filmen som blev intervjuvad(kommer inte ihåg om det va så).
Intervjun är nästan garanterat falskt, frågorna och svaren är nästan för självklara på något sätt. Det känns som att det är en ensam person som har suttit och snickrat ihop både frågor och svar.
Och som [b:2783n42l]sa[/b:2783n42l] säger, varför skulle Sony eller någon på Sony gå ut och säga allt detta. Det skulle väl vara ett grovt kontraktsbrott.
Och som [b:2783n42l]sa[/b:2783n42l] säger, varför skulle Sony eller någon på Sony gå ut och säga allt detta. Det skulle väl vara ett grovt kontraktsbrott.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Anonymous":3odadi0w]Enligt serie tidningarn jag läste för något år sedan så fick spindelmannen svarta dräkten under secret wars när han skulle reparera sin dräkt så gick han till fel maskin. Efter åt så tänkte red rickards undersöka den men han hade inte tid under secret wars fast när dom kom tillbaka till jorden så upptäckte peter parker att den höll på ta över honom och rickards ska något slags ljud vapen och fick av honom dräkten senare så rymmer simbioten från fantastiska fyrans högkvarter och hittar Edi brook
(Har mycket stav fel så kritisera mig inte ^^)[/quote:3odadi0w]
Du har delvis rätt. Spider-Man "råkade" få dräkten på planeten Beyond udner Secret War. Han tyckte att den var användbar eftersom att han kunde förvandla sig till sina vanliga kläder med den. Men Reed Richards upptäckte att det var en levande symbiot. han fångade den med en ljudpistol. Men symbioten rymde och försökte ta över Peter Parker för alltid. Men Peter lurade den till ett kyrktorn där han tack vare ringklockan lyckades besegra symbiot som då hittade eddie Brock som fanns nere i kyrkan.
(Har mycket stav fel så kritisera mig inte ^^)[/quote:3odadi0w]
Du har delvis rätt. Spider-Man "råkade" få dräkten på planeten Beyond udner Secret War. Han tyckte att den var användbar eftersom att han kunde förvandla sig till sina vanliga kläder med den. Men Reed Richards upptäckte att det var en levande symbiot. han fångade den med en ljudpistol. Men symbioten rymde och försökte ta över Peter Parker för alltid. Men Peter lurade den till ett kyrktorn där han tack vare ringklockan lyckades besegra symbiot som då hittade eddie Brock som fanns nere i kyrkan.
Saknas
för
Inga inlägg
Först, vem är det som håller på att göra citat utan att skriva?
Om det är som Thomas Haden Church sa i en intervju, att Sony och Marvel måste lägga om hur de ska ge ut info om vilka är med och vem de ska vara. Så kanske det va tänkt att hålla Tophers roll hemlig nästan till filmen kommer ut.
Men det ska bli kul och se vad de visar på nästa Comic con(om de gör som föra filmen).
Om det är som Thomas Haden Church sa i en intervju, att Sony och Marvel måste lägga om hur de ska ge ut info om vilka är med och vem de ska vara. Så kanske det va tänkt att hålla Tophers roll hemlig nästan till filmen kommer ut.
Men det ska bli kul och se vad de visar på nästa Comic con(om de gör som föra filmen).
Saknas
för
Inga inlägg
eftersom ja va väldigt ung när secret wars gavs ut så läste jag aldrig om det...
det finns ingen här som har dom tidningarna och skulle kunna scana och skicka dom till mej?
om inte, är det någon som vet något sätt att få tag på dom?
skule gärna vilja bli lite uppdaterad så ja får veta lite mer just om när spidey fick den svarta dräkten---
det finns ingen här som har dom tidningarna och skulle kunna scana och skicka dom till mej?
om inte, är det någon som vet något sätt att få tag på dom?
skule gärna vilja bli lite uppdaterad så ja får veta lite mer just om när spidey fick den svarta dräkten---
Saknas
för
Inga inlägg
Det är väll närmaste seriebutik skulle jag tro.
Men sen så behöver du inte läsa Secret Wars för att vilja va uppdaterad om hur Spider-man fick dräkten, dom kommer nädå inte använda den versionen. Dom skulle kunna göra en hel film på Secret Wars.
Men sen så behöver du inte läsa Secret Wars för att vilja va uppdaterad om hur Spider-man fick dräkten, dom kommer nädå inte använda den versionen. Dom skulle kunna göra en hel film på Secret Wars.
Saknas
för
Inga inlägg
hehe det skulle jag dock inte ha någon som helst imot...
Saknas
för
Inga inlägg
Tror det blir lite för svårt att få med kriget i filmen. Men jag tror, om de nu kör symbios sagan, att de kommer att blanda de som finns och lägga till lite själva.
En bra sak som Sam gjorde va att ge Peter funktionen att "använda" nät. Att Peter gör nät, va det jag inte gillade med Peter i tidningen när jag va yngre.
En bra sak som Sam gjorde va att ge Peter funktionen att "använda" nät. Att Peter gör nät, va det jag inte gillade med Peter i tidningen när jag va yngre.
Saknas
för
Inga inlägg
jag var faktiskt inte så stort "fan" av det, jag heller...
och i TAS var det bara ett av många irritationsobjekt...
jag var Mycket lättad när jag såg att dom valde att inte ha det i filmen.
och i TAS var det bara ett av många irritationsobjekt...
jag var Mycket lättad när jag såg att dom valde att inte ha det i filmen.
Saknas
för
Inga inlägg
En sak som jag tyckte va synd med Spider-man 2 var att Sam inte tog Bruce Campbell som Dr. Curt Connors som han hade först tänkt. Jag tycker att han skulle mer passa som den rollen än Dylan Baker.
Men nu är det prat(rykten) om att han ska spela en liten roll som
Quentin Beck i Spider-man 3.
Men nu är det prat(rykten) om att han ska spela en liten roll som
Quentin Beck i Spider-man 3.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Eiik":f3b24mgn]
Men nu är det prat(rykten) om att han ska spela en liten roll som Quentin Beck i Spider-man 3.
[/quote:f3b24mgn]
nu blir jag med all säkerhet dumförklarad...
men vem är Quentin Beck?
ja känner igen namnet...men kan inte plasera det.
Men nu är det prat(rykten) om att han ska spela en liten roll som Quentin Beck i Spider-man 3.
[/quote:f3b24mgn]
men vem är Quentin Beck?
ja känner igen namnet...men kan inte plasera det.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Dark-.-Shadow":vz7hxbkx][quote="Eiik":vz7hxbkx]
[/quote:vz7hxbkx]
men vem är Quentin Beck?
ja känner igen namnet...men kan inte plasera det. [/quote:vz7hxbkx]
Quentin Beck är Mysterio
[/quote:vz7hxbkx]
men vem är Quentin Beck?
ja känner igen namnet...men kan inte plasera det. [/quote:vz7hxbkx]
Quentin Beck är Mysterio