Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
Saknas
för
Inga inlägg
Nej, den kommer nog först vid juletider .. spekulerade han.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Anonymous":2u5864c0]är det inte sandman som ska vara skurk? har sett nån bild på det. Om spide har en svart dräckt i filmen så borde ju venom komma tycker man ju eftesom den svarta dräckten är en alien som fastnar på honom när han är i rymden. visst var det så? sedan så blir dräckten venom när den fastnar på nån annan karl....typ [/quote:2u5864c0]
Ja, det är officielt att Sandman ska vara en skurk. Ang Venom så finns det bara spekulationer än så länge.
Ja, det är officielt att Sandman ska vara en skurk. Ang Venom så finns det bara spekulationer än så länge.
6342 inlägg
[quote="Dark-.-Shadow":28dxv6jo][quote="FiLmGaLeN":28dxv6jo]jag har diskuterat detta men nån annan, men skulle inte det bli riktigt läckert om Spider-Man fajtades mot en skurk när det snöade? eller med vit bakgrund?[/quote:28dxv6jo]
hehe här har vi nån som tänker utanför ramarna...
jo de kan va möjligt att de skulle va coolt, fast de beror på vem han skulle fajtas mot...
hade du tänkt dej någon speciell? [/quote:28dxv6jo]
Nja, jag håller inte koll på skurkarna och sånt i Spider-Man, men man kunde väl utnyttjat det i tvåan... En scen där Spider-man fajtas mot Doc Oc (eller vad han heter) med snö i bakgrunden. Läckert!
hehe här har vi nån som tänker utanför ramarna...
jo de kan va möjligt att de skulle va coolt, fast de beror på vem han skulle fajtas mot...
hade du tänkt dej någon speciell? [/quote:28dxv6jo]
Nja, jag håller inte koll på skurkarna och sånt i Spider-Man, men man kunde väl utnyttjat det i tvåan... En scen där Spider-man fajtas mot Doc Oc (eller vad han heter) med snö i bakgrunden. Läckert!
Saknas
för
Inga inlägg
Vill du ha en liknande fajt som den i Flying Daggers bara att det är Spider-man mot Doc Ock?
Jag tycker att det inte alls skulle funka, Spider-Man fajter är snabba och utan en massa slow motion effekter. Sen så bruakr dom flesta Spider-man fajterna antingen va inne i ett hus eller längre upp på hustak så en sånn här fajt skulle nog inte passa in i en Spider-Man film tror jag.
Jag tycker att det inte alls skulle funka, Spider-Man fajter är snabba och utan en massa slow motion effekter. Sen så bruakr dom flesta Spider-man fajterna antingen va inne i ett hus eller längre upp på hustak så en sånn här fajt skulle nog inte passa in i en Spider-Man film tror jag.
6342 inlägg
Nej nej, ingen fajt där allt gå i Slow Motion. Typ tågscenen från den andra filmen, men om det snöade! Asså Spider-Mans dräkt är ju rött, och det skär igenom den vita färgen, och det skulle se extremt bra ut. Eller i den första filmen, där det är massor av stora ballonger och skurken kommer (kommer inte ihåg hans namn), tänk om det hade vart en julfest med stora granar och snö! Jag vet inte vfr, jag tycker det ser väldigt bra ut med snö i bakrgrunden på filmer... I HP, Narnia och Underworld:Evolution är det ju sekvenser med snö. Vfr inte i Spider-Man?
Saknas
för
Inga inlägg
Jag menade ju inte en fajt som går helt i slow motion, vem skulle orka se på en sånn?
Tycker själv inte att man kan gemföra Harry Potter, Underworld och Narnia med Spider-Man, det är inte samma genre. Jag fick först uppfattningen att du vill ha en sen i kanske skogen med en massa snö, men vad du menar är att du bara vill ha det i bakgrunden eller? det skulle väll kunna gå, bara så länge dom inte bryter för mycket mot mönstret som finns vanligtvis i Spider-man fajtar, att han fajtas på hustak och så.
Tycker själv inte att man kan gemföra Harry Potter, Underworld och Narnia med Spider-Man, det är inte samma genre. Jag fick först uppfattningen att du vill ha en sen i kanske skogen med en massa snö, men vad du menar är att du bara vill ha det i bakgrunden eller? det skulle väll kunna gå, bara så länge dom inte bryter för mycket mot mönstret som finns vanligtvis i Spider-man fajtar, att han fajtas på hustak och så.
6342 inlägg
okej... ja, han skulle väl kunna fajtas mot en skurk uppe på ett tak när det snöar. Det ser väl också coolt ut. Asså huvudsaken är att jag vill att dom ska ändra på vädret, vi har bara set Spider-Man fajtas i sol. Varken i regn eller snö. Så något nytt skulle inte skada... om du förstår vad jag menar...
Saknas
för
Inga inlägg
Han fajtades i regn mor några som va på MJ i 1:an, men det skulle va snyggt om han gjorde det på ett hus med regn och åska, kanske inte.
6342 inlägg
Ja, men det var inte "skurken".
Saknas
för
Inga inlägg
Nej jag ver, glömde skriva att det va ju små skurkar men det skulle kanske bli snyggt om han gör det mot en stor skurk
Saknas
för
Inga inlägg
Tycker inte att dem ska fokusera sig så mycket på vädret. Bara Koreografin blir lika grym som den varit i dem första filmerna, när spidde slåss. Det är huvudsaken i fighterna. Inte vädret. Okej, snö skulle göra det förbannat coolt. Meen, hagel? =D
6342 inlägg
Vfr inte? Bara det inte är tråkiga solvädret hela tiden...
Saknas
för
Inga inlägg
Om Spider-man 2:
En sak som jag gillar är att de har sakt att den bästa CGI scenen i 1:an ska va den sämsta i 2:an. Om de tänker lika om 3:an, så tycker jag att den bästa CGI scenen i 2:an är när Doc Ock "dör" och faller ifrån kamran med "solen" i vattnet.
Men nu har de sakt att de ska börja om från början och att de kommer sätta ribban riktigt högt. Detta tycker jag är riktigt bra, för de andra hade inte så bra CGI på personerna, enligt mig.
Spider-man 3:
Kul att Elizabeth Banks kommer till baka och gör om sin roll. Man skulle sakna henne lite om hon inte va med. Sam är riktigt bra på att fixa bra skådisar till sådana roller.
http://www.superherohype.com/news.php?id=3982
En sak som jag gillar är att de har sakt att den bästa CGI scenen i 1:an ska va den sämsta i 2:an. Om de tänker lika om 3:an, så tycker jag att den bästa CGI scenen i 2:an är när Doc Ock "dör" och faller ifrån kamran med "solen" i vattnet.
Men nu har de sakt att de ska börja om från början och att de kommer sätta ribban riktigt högt. Detta tycker jag är riktigt bra, för de andra hade inte så bra CGI på personerna, enligt mig.
Spider-man 3:
Kul att Elizabeth Banks kommer till baka och gör om sin roll. Man skulle sakna henne lite om hon inte va med. Sam är riktigt bra på att fixa bra skådisar till sådana roller.
http://www.superherohype.com/news.php?id=3982
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Eiik":6697tp83]Om Spider-man 2:
Spider-man 3:
http://www.superherohype.com/news.php?id=3982[/quote:6697tp83]
Känner inte alls igen Elizabeth från S-M filmerna. Vilka scener är hon med i ?
Spider-man 3:
http://www.superherohype.com/news.php?id=3982[/quote:6697tp83]
Känner inte alls igen Elizabeth från S-M filmerna. Vilka scener är hon med i ?
Saknas
för
Inga inlägg
Bortsett från Eiiks nobla insatts, så tycker ja att det här forumet har tappat fokusen en aning...
detta ska ju va ett ställe att snacka om den kommande filmen, inte om det skulle vara snyggt att se spidey fajtas i snö eller inte...
Så ja tycker vi börjar på en ny fråga:
anta att Venom är nya skurken...
hur tror ni att hans (eller spideys svarta...) dräkt kommer se ut?
tror ni att dom kommer utgå från tidningarna och TAS eller designa en helt ny kostym för detta högfärdliga tillfälle...?
förslag?
tror att dom flesta här har sett den falska teasern som lades upp av någon, vars namn ja inte minns för tillfället, och där får man se en lite spinkig, Alien-liknande version av Venom.
tror ni detta är hans nya skepnad?
för om det är de, så blir ja nog lite besviken...
eftersom ENLIGT MIG så ska Venom ha mycke större överkopp och se mer kraftfull och skräckinjagande ut.
vad tycker DU?
detta ska ju va ett ställe att snacka om den kommande filmen, inte om det skulle vara snyggt att se spidey fajtas i snö eller inte...
Så ja tycker vi börjar på en ny fråga:
anta att Venom är nya skurken...
hur tror ni att hans (eller spideys svarta...) dräkt kommer se ut?
tror ni att dom kommer utgå från tidningarna och TAS eller designa en helt ny kostym för detta högfärdliga tillfälle...?
förslag?
tror att dom flesta här har sett den falska teasern som lades upp av någon, vars namn ja inte minns för tillfället, och där får man se en lite spinkig, Alien-liknande version av Venom.
tror ni detta är hans nya skepnad?
för om det är de, så blir ja nog lite besviken...
eftersom ENLIGT MIG så ska Venom ha mycke större överkopp och se mer kraftfull och skräckinjagande ut.
vad tycker DU?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Hero":3e56pc0q]
Känner inte alls igen Elizabeth från S-M filmerna. Vilka scener är hon med i ?[/quote:3e56pc0q]
Hon spelar [b:3e56pc0q][i:3e56pc0q]Betty Brant[/i:3e56pc0q][/b:3e56pc0q], J.Johan Jameson's sekreterare i 1:an och 2:an. De är små, men viktiga scener.
Känner inte alls igen Elizabeth från S-M filmerna. Vilka scener är hon med i ?[/quote:3e56pc0q]
Hon spelar [b:3e56pc0q][i:3e56pc0q]Betty Brant[/i:3e56pc0q][/b:3e56pc0q], J.Johan Jameson's sekreterare i 1:an och 2:an. De är små, men viktiga scener.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Eiik":3ccxmdf7][quote="Hero":3ccxmdf7]
Känner inte alls igen Elizabeth från S-M filmerna. Vilka scener är hon med i ?[/quote:3ccxmdf7]
Hon spelar [b:3ccxmdf7][i:3ccxmdf7]Betty Brant[/i:3ccxmdf7][/b:3ccxmdf7], J.Johan Jameson's sekreterare i 1:an och 2:an. De är små, men viktiga scener.[/quote:3ccxmdf7]
Aha, hans sekreterare..Nu kan jag placera henne lite!
Känner inte alls igen Elizabeth från S-M filmerna. Vilka scener är hon med i ?[/quote:3ccxmdf7]
Hon spelar [b:3ccxmdf7][i:3ccxmdf7]Betty Brant[/i:3ccxmdf7][/b:3ccxmdf7], J.Johan Jameson's sekreterare i 1:an och 2:an. De är små, men viktiga scener.[/quote:3ccxmdf7]
Aha, hans sekreterare..Nu kan jag placera henne lite!
Saknas
för
Inga inlägg
Jag hoppas verkligen också att om nu venom inteär med att han blir spinking som i trailern. Men som sagt. det är inte den riktiga. bara gjort i Adobe Aftereffects som någon skrev innan. Misslyckas man med Venom misslyckas man med hela filmen ..
3462 inlägg
Desto större anledning att inte ta med Venom i filmen.
Saknas
för
Inga inlägg
Hehe ja jo, men jag vill bara gå "halvt" off-topic här bara. Jag såg "Young Hercules" imorse. När eftertexterna började rulla stod det:
Hercules: Tobey Maguire, haha nej skojjade men där stod:
Producer: Sam Raimi. Jag blev riktigt förvånad.
Hercules: Tobey Maguire, haha nej skojjade men där stod:
Producer: Sam Raimi. Jag blev riktigt förvånad.