Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
3462 inlägg
Japp, Serieboden ska allt fortfarande existera på Rudbecksgatan.
Nej, det är inte jag som äger den, även om ägaren har samma eminenta namn som undertecknad
Nej, det är inte jag som äger den, även om ägaren har samma eminenta namn som undertecknad
3462 inlägg
Information/skvaller emottages tacksamt
Saknas
för
Inga inlägg
NOOOOOOOO! Ingen Venom! Okej, okej, världen går väl inte under för det, men man går ju miste om alla tiders skurk.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Själv, som riktigt Spidey-fan tycker jag att Lizard och Venom skulle vara en intressant blandning. Annars, vid en skurk...skulle jag nog ta Lizard, som är min absoluta favorit...Sam Raimi är en bra kille med bra smak
3462 inlägg
Scorpio hoppas jag på för jag vill se hat och frustration
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, men Scorpion är lite mesig...och jag har faktiskt svårt för skorpioner...
Saknas
för
Inga inlägg
Det finns många av Spider-Mans fiender som har hat och frustration, Mats.
3462 inlägg
Ja, men inte till Jonah Jameson
Är det verkligen säkert att det kommer mer än 3 Spiderman-filmer? Det är väl bara rykten än så länge?
Saknas
för
Inga inlägg
Nej nej, inte alls säkert. Tror inte att det händer alls, enligt Raimi..?
Saknas
för
Inga inlägg
TRÅKIGT!!! Men jag tror inte på det! Jag tror att det blir fler!
Saknas
för
Inga inlägg
Min "heta" avatar säger "[b:35mm1vf4]NEEJ[/b:35mm1vf4]"! VIsst är hon grymt snygg?
Jo, kanske det är mest logiskt med en trilogi. Lite synd bara! För mig kunde de gärna fått göra ett par filmer till!
Saknas
för
Inga inlägg
Då har du nog kollat för mycket på de tecknade serierna..
Jag tror fortfarande det bara blir tre filmer