Visa första inlägg
201 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
201 inlägg
Fan, så den har premiär redan den 24e? trodde det var 26e som gällde, sweet! Dags att haffa biljetter snart innan det blir proppat:)
549 inlägg
för
549 inlägg
ny tv spot! http://www.youtube.com/watch?v=PayRJfUvK3Q&feature=g-all-u
3462 inlägg
för
3462 inlägg

Recensionen kommer ändå inte innehålla spoilers, eller hur Mats? ;)

Rubriken blir: "The butler did it!"
549 inlägg
för
549 inlägg
haha XD
549 inlägg
för
549 inlägg
haha XD
59 inlägg
för
59 inlägg
Då har man bokat biljetter till natt premiären! Otroligt taggad man är nu, dagen före blir det Batman Begins och The Dark Knight med ett par vänner :)
928 inlägg
för
928 inlägg
Är inte premiären den 25? Bara det att den har premiär natten till den 25:e? Har jag fel? 
Kan man redan boka? SCHEISSE; must do it then.  
871 inlägg
för
871 inlägg
Celia: Hehe, du ligger lite efter. Biljetterna har funnits tillgängliga i en vecka :) Men helt rätt annars, premiär 25:e och smygpremiär dagen innan.
928 inlägg
för
928 inlägg
Ah kanske jag gör, haha. Inte kollat efter förrän nu :o
59 inlägg
för
59 inlägg
[url=../profil/celia]Celia[/url]; Filmen startar 23.59(med troligen 10 min reklam) så egentligen så kan man säga att filmen visas 25e! Men biljetter försvinner snabbt om man vill ha några!
120 inlägg
för
120 inlägg
The Dark Knight Rises: Journey Preview
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=c9nAMwFJONg#!
928 inlägg
för
928 inlägg
ajesterhead: Ne, insåg att det vart smygpremiär den 24:e bara ;) 
30 inlägg
för
30 inlägg
Soundtracket är awesome, om man ska spekulera så tror jag att i låten Rise så kommer Batman att komma tillbaka och vinna fighten. Känns som att det kommer bli en mäktigt avslutning.
201 inlägg
för
201 inlägg
Brukar inte smygpremiärer visas vid 23:59 dagen innan? Som jag ser det så visas den kl 21:00, 21;10 & 21:20 den 24e i Örebro...
396 inlägg
för
396 inlägg

Ny och snygg poster!
964 inlägg
för
964 inlägg
J*vligt snyggt, f*n nästan lite skrämmande! ;)
928 inlägg
för
928 inlägg
Roda: Vet inte, här visas den mitt på dagen den 24:e så. 
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Oj, vad mycket trailers och sånt dem har släppt till den här filmen och jag har inte tittat på något alls. Det kanske bara jag som är otroligt känslig för spoilers men varför skulle man vilja se så mycket utav filmen innan? Såg nämligen att det fanns ett klipp här man kunde titta på, samma sak gällande The Hobbit, varför skulle jag vilja se eller veta något om karaktärerna innan, de kommer ju antagligen ha sin introduktion i själva filmen så som regissören har tänkt.
549 inlägg
för
549 inlägg
har lyckats boka biljetter i schweiz(är på semester där då) dock inte till premiären utan den 28 men ändå mycket bättre än den 5:e augusti i sverige! Fan vad glad jag blir!!!
133 inlägg
för
133 inlägg
Hoppas den är dubbad till schweiziska, blir nog en upplevelse utöver det vanliga ;)
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden