Visa första inlägg
549 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
549 inlägg
Celia: du är inte den enda som har en the dark knight rises poster ovanför sängen ;)
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Har hört att Nolan har en också :)
Michael Caine har två, en på toa också!

928 inlägg
för
928 inlägg
Haha, fick den från Total Film, tackar och bockar. 
120 inlägg
för
120 inlägg
The Dark Knight Rises Clip - "Selina's Interrogation" http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JKf2z5TEGqw
5248 inlägg
för
5248 inlägg
549 inlägg
för
549 inlägg
haha klockren^^
549 inlägg
för
549 inlägg
jäklar vilken bra scen det var! Grymt imponerad faktiskt.
11 inlägg
för
11 inlägg
Hur mycket material vill ni se egentligen innan ni ser filmen? Trailers finns för att bygga intresse .. Hade inte pallat att se 40min av den fullständiga filmen ..
549 inlägg
för
549 inlägg
det e samma med alla filmer dom släpper massa klipp och alla gnäller ni behöver inte se dom. Jag brukar se NÄSTAN alla klipp. Sen när jag ser filmen stör det mig? inte ett dugg! tvärtom genom att se klippen ökas bara peppen hos mig och när jag väll få se dom på bio och får se när den kommer blir det mycket mer intressant tycker jag.
928 inlägg
för
928 inlägg
Lite dumt är det att kolla på vissa klipp faktiskt, men det är svårt om man peppar just en film.
Tydligen hade det funnit ett avslöjande klipp från nya Spider-Man men jag hade inte sett det.
Tur var väl det, för det var en ganska spännande scen som jag inte hade velat veta slutet av.
Tycker det är så tråkigt när dem ska spoila för mycket.  
928 inlägg
för
928 inlägg
33 inlägg
för
33 inlägg
Första recensionen (vad jag vet) från Empire.com har redan publicerats! Betyget? Surprise, surprise! http://www.empireonline.com/reviews/review.asp?FID=137000
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Det finns flera recensioner uppe. Drew McWeeny var bland de första som publicerade sin. Troligtvis gick embargot ut vid midnatt am tid, då den publicerades kl 9 svensk tid.
Att Empire skulle ge en femma visste man ju innan filmen hade ens börjat spelats in. De är allför frikostiga med sina betyg. Finns väl inte en hypad film som har fått mindre än fyra i betyg ;)
33 inlägg
för
33 inlägg
Mats: Att Empire smörar känner jag redan till. Men i det här fallet är betyget trovärdigt i alla fall :)
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Svårt att säga innan man har sett filmen.
11101 inlägg
för
11101 inlägg
varför ingen svensk titel? den mörka riddaren reser sig igen och som ledmotiv thorsten flinck jag reeeeeeeeeser mig igen... jag reeeeeeeser mig igen när jag ser i dina svarta ögooon...

871 inlägg
för
871 inlägg
Lyckades hålla mitt löfte i fyra timmar. Lyckligtvis spoilade inte recensionen något...
386 inlägg
för
386 inlägg
Haha, Bonk
699 inlägg
för
699 inlägg
För er som missat det så kan ni se röda mattan live för premiären av Dark Knight Rises just nu.
http://www.facebook.com/thedarkknightrises/app_478935342134902?ref=ts
871 inlägg
för
871 inlägg
Svarta mattan*
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden