Visa första inlägg
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
[quote="Darth Kathy Grint":1d6h24xc]He better not. Tror inte att Ledger skulle göra en Bolibompa-version av Jokern precis.[/quote:1d6h24xc]

Om du har sett trailerna så förstår du nog att detta inte är någon LattjoLajban Joker
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Rafe Fines":28ys30i8][quote="Darth Kathy Grint":28ys30i8]He better not. Tror inte att Ledger skulle göra en Bolibompa-version av Jokern precis.[/quote:28ys30i8]

Om du har sett trailerna så förstår du nog att detta inte är någon LattjoLajban Joker [/quote:28ys30i8]

Klart att jag har sett trailerna, annars hade jag inte varit hälften så taggad inför Dark Knight!
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
Det är rätt! Fan jag vill se denna trailer i HD... kommer bli så grymt
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Känner på mig att det kommer finnas några riktigt klockrena repliker i den här filmen, speciellt ifrån Jokern! Ryser bara man hör honom leverera: "It's simple, kill the batman".
Dents citat i slutet av trailern är också ganska schysst.
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
[quote="Grollo":2qjleav9]Känner på mig att det kommer finnas några riktigt klockrena repliker i den här filmen, speciellt ifrån Jokern! Ryser bara man hör honom leverera: "It's simple, kill the batman".
Dents citat i slutet av trailern är också ganska schysst.[/quote:2qjleav9]

Dents slut replik i trailern ska komma från ett tv-spel har jag hört. Vet något vilket?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Rafe Fines":2zb5a9g6][quote="Grollo":2zb5a9g6]Känner på mig att det kommer finnas några riktigt klockrena repliker i den här filmen, speciellt ifrån Jokern! Ryser bara man hör honom leverera: "It's simple, kill the batman".
Dents citat i slutet av trailern är också ganska schysst.[/quote:2zb5a9g6]

Dents slut replik i trailern ska komma från ett tv-spel har jag hört. Vet något vilket?[/quote:2zb5a9g6] Vad säger han då??
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
[quote="Rafe Fines":13td6dce]

Dents slut replik i trailern ska komma från ett tv-spel har jag hört. Vet något vilket?[/quote:13td6dce]

Menar du [i:13td6dce]"You Either Die Hero - Or Live Long Enough to see Yourself Become a Villain"[/i:13td6dce]?
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
[quote="Spath":2tuw9f6i][quote="Rafe Fines":2tuw9f6i]

Dents slut replik i trailern ska komma från ett tv-spel har jag hört. Vet något vilket?[/quote:2tuw9f6i]

Menar du [i:2tuw9f6i]"You Either Die Hero - Or Live Long Enough to see Yourself Become a Villain"[/i:2tuw9f6i]?[/quote:2tuw9f6i]

Ja.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Rafe Fines":32ceh8x2][quote="Spath":32ceh8x2][quote="Rafe Fines":32ceh8x2]

Dents slut replik i trailern ska komma från ett tv-spel har jag hört. Vet något vilket?[/quote:32ceh8x2]

Menar du [i:32ceh8x2]"You Either Die Hero - Or Live Long Enough to see Yourself Become a Villain"[/i:32ceh8x2]?[/quote:32ceh8x2]

Ja.[/quote:32ceh8x2] Känner igen det nu, jag också, bara för jag tänker på det. Men jag känner också igen det, men från en annan film.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det är iaf en skön mening!
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Jag tycker de låter som Dent ungefär fått veta att Bruce Wayne är Batman.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Rafe Fines":k29icgvj]Jag tycker de låter som Dent ungefär fått veta att Bruce Wayne är Batman.[/quote:k29icgvj] Kanske, men vi får väl reda på det 25/7
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="BatmanYear1":27s6btpo][quote="Rafe Fines":27s6btpo]Jag tycker de låter som Dent ungefär fått veta att Bruce Wayne är Batman.[/quote:27s6btpo] Kanske, men vi får väl reda på det 25/7[/quote:27s6btpo]Vad händer 25/7? :ooo
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Tyler":2a4btubn][quote="BatmanYear1":2a4btubn][quote="Rafe Fines":2a4btubn]Jag tycker de låter som Dent ungefär fått veta att Bruce Wayne är Batman.[/quote:2a4btubn] Kanske, men vi får väl reda på det 25/7[/quote:2a4btubn]Vad händer 25/7? oo[/quote:2a4btubn] Öhhh?? Den har typ premiär då .
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="BatmanYear1":2rxdvh9l][quote="Tyler":2rxdvh9l][quote="BatmanYear1":2rxdvh9l][quote="Rafe Fines":2rxdvh9l]Jag tycker de låter som Dent ungefär fått veta att Bruce Wayne är Batman.[/quote:2rxdvh9l] Kanske, men vi får väl reda på det 25/7[/quote:2rxdvh9l]Vad händer 25/7? oo[/quote:2rxdvh9l] Öhhh?? Den har typ premiär då .[/quote:2rxdvh9l]Coolt
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Tyler":3bajjkig][quote="BatmanYear1":3bajjkig][quote="Tyler":3bajjkig][quote="BatmanYear1":3bajjkig][quote="Rafe Fines":3bajjkig]Jag tycker de låter som Dent ungefär fått veta att Bruce Wayne är Batman.[/quote:3bajjkig] Kanske, men vi får väl reda på det 25/7[/quote:3bajjkig]Vad händer 25/7? oo[/quote:3bajjkig] Öhhh?? Den har typ premiär då .[/quote:3bajjkig]Coolt [/quote:3bajjkig] Har du inte hängt med?
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
[quote="BatmanYear1":6yttujsr][quote="Tyler":6yttujsr][quote="BatmanYear1":6yttujsr][quote="Tyler":6yttujsr][quote="BatmanYear1":6yttujsr][quote="Rafe Fines":6yttujsr]Jag tycker de låter som Dent ungefär fått veta att Bruce Wayne är Batman.[/quote:6yttujsr] Kanske, men vi får väl reda på det 25/7[/quote:6yttujsr]Vad händer 25/7? oo[/quote:6yttujsr] Öhhh?? Den har typ premiär då .[/quote:6yttujsr]Coolt [/quote:6yttujsr] Har du inte hängt med?[/quote:6yttujsr]

Alla kanske inte är lika sugna på att se filmen som du, jag å några andra.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="BatmanYear1":23tl64kt][quote="Tyler":23tl64kt][quote="BatmanYear1":23tl64kt][quote="Tyler":23tl64kt][quote="BatmanYear1":23tl64kt][quote="Rafe Fines":23tl64kt]Jag tycker de låter som Dent ungefär fått veta att Bruce Wayne är Batman.[/quote:23tl64kt] Kanske, men vi får väl reda på det 25/7[/quote:23tl64kt]Vad händer 25/7? oo[/quote:23tl64kt] Öhhh?? Den har typ premiär då .[/quote:23tl64kt]Coolt [/quote:23tl64kt] Har du inte hängt med?[/quote:23tl64kt]Hängt med vart?
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Ok Tyler, sluta retas nu. Jag förstår vad du gör men låt bli, för trådens bästa. Det blir inte bättre med ännu mer chattfasoner. Ett pm är att rekommendera om du inte är nöjd med något/någon.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Eller hur! hur som helst, jag ska se den här på bio defenetivt men jag är inte super intresserad i det heller.Visst det verkar vara en bra film, nått man ska se på vita duken men jag är ingen sån som räknar sekunder efter filmen!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden