Visa första inlägg
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
Vadå? Bara för att han spammar Kommande filmer behöver inte betyda att han är "superintresserad" Av TDK.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Har också fått de intrycket pm jag ska vara ärlig.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Rafe Fines":1kmjmcye]Har också fått de intrycket pm jag ska vara ärlig.[/quote:1kmjmcye] Vad för intryck? Har nya bilder?
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
Men seriöst, sluta prata om andra användare. Är det verkligen så svårt att hålla sig till ämnet? Återgå till att diskutera TDK genast.

BatmanYear1: Jag tog bort bilden med det löjligt långa namnet. Och nej, ingen av bilderna är nya om det var det du undrade.
191 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
191 inlägg
Ny bild (tror jag iaf):

[img:1ebqly9u]http://www.latimes.com/media/photo/2008-05/38438300.jpg[/img:1ebqly9u]

kommer från den här intervjun med Aaron Eckhart...
http://www.latimes.com/entertainment/ne ... 0342.story

- Jag älskar speciellt några av sakerna han sa om two face...
"There are fans on the Internet who have done artist's versions of what they think it will look like, and I can tell you this: They're thinking small; Chris is going way farther than people think." och speciellt "I can tell you that, basically, when you look at Two-Face, you should get sick to your stomach. Being the guy under all that, well, that was a lot of fun for me. It's like you would feel if you met someone whose face had pretty much been ripped off or burned off with acid. I can't talk about it beyond that because I don't want to give away too much of the plans by Chris."

Jag vart lite rädd när folk började snacka om att han "bara" hade blivit brännskadad i ansiktet... Visst, det bli en typ av two-face, men bränskade-offer har man sett många gånger förut.
775 inlägg
för
775 inlägg
Skulle tro att det där äger rum under ett av takmötena. Likt dem i The Long Halloween.
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
[quote="viber91":ymeqaa6g]
"There are fans on the Internet who have done artist's versions of what they think it will look like, and I can tell you this: They're thinking small; Chris is going way farther than people think." och speciellt "I can tell you that, basically, when you look at Two-Face, you should get sick to your stomach. Being the guy under all that, well, that was a lot of fun for me. It's like you would feel if you met someone whose face had pretty much been ripped off or burned off with acid. I can't talk about it beyond that because I don't want to give away too much of the plans by Chris."
[/quote:ymeqaa6g]

Låter helt klart intressant. Undrar vad han menar med [i:ymeqaa6g]"There are fans on the Internet who have done artist's versions of what they think it will look like, and I can tell you this: They're thinking small; Chris is going way farther than people think."[/i:ymeqaa6g]

Några idéer?
470 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
470 inlägg
Han pratar väl förmodligen om hur Two-Face kommer se ut, och att Nolan går mycket längre än vad många tror. Eller hur ska man annars tolka det..?
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
[quote="Tyler Durden":3sreqkx4]Han pratar väl förmodligen om hur Two-Face kommer se ut, och att Nolan går mycket längre än vad många tror. Eller hur ska man annars tolka det..? [/quote:3sreqkx4]

Det förstår jag, syftar mer på "gå mycket längre"-delen. Vad kan han tänkas göra för att gå mycket längre?
775 inlägg
för
775 inlägg
Skulle kunna innebära att... säg... kindbenen syns.
1250 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1250 inlägg
[quote="Spath":2u5xn03m]Det förstår jag, syftar mer på "gå mycket längre"-delen. Vad kan han tänkas göra för att gå mycket längre?[/quote:2u5xn03m][img:2u5xn03m]http://www.n-media.se/img/btm.gif[/img:2u5xn03m]
235 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
235 inlägg
Så Two-face ska vara mer av en vigilante än en skurk...hmm..det låter toppen! Det e så jag alltid sett honom, en extrem vigilante som ställer till lite för mycket, det är ju ungefär så han är i serierna.
I the long halloween är han ju
Visa spoiler
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
Intresant intervju med Eckhart. Tror på hans ord att Two-Face kommer bli något extra
775 inlägg
för
775 inlägg
The Dark Knight är bara löst baserad på The Long Halloween. Precis som Batman Begins var löst baserad på The Man Who Falls.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Vet inte om jag ska fråga här eller i spel tråden men nån som vet om kommer ett spel också ?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Kenneth":3gujt3di]The Dark Knight är bara löst baserad på The Long Halloween. Precis som Batman Begins var löst baserad på The Man Who Falls.[/quote:3gujt3di]

Batman Begins var även löst baserad på The Long Halloween.

[quote="sublime":3gujt3di]Vet inte om jag ska fråga här eller i spel tråden men nån som vet om kommer ett spel också ?[/quote:3gujt3di]

Det ryktas om att spelstudion Pandemic ska utveckla ett The Dark Knight spel, men inget är bekräftat.
851 inlägg
för
851 inlägg
gör det säkert, det kom ju ett spel på Batman Begins
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Okej, tack F.E.A.R.
775 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
775 inlägg
[quote="F.E.A.R":rtwc3ck3]Batman Begins var även löst baserad på The Long Halloween.[/quote:rtwc3ck3]
Och Year One. Och Head of the Demon. So?
191 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
191 inlägg
Två nya bilder på Scarecrow och hans medhjälpare...

[img:1hi6zmkm]http://i231.photobucket.com/albums/ee197/tztelw3/TDKScarecrow.jpg[/img:1hi6zmkm]

[img:1hi6zmkm]http://i231.photobucket.com/albums/ee197/tztelw3/TDKScarecrow2.jpg[/img:1hi6zmkm]
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden