Visa första inlägg
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
Ja precis. En till schyst detalj med den lilla teasern är att man kan se hur hans kavaj har förändrats (den är väl lite söderbränd antar jag) på vänster sida. [url=http://i167.photobucket.com/albums/u131/darthvader1025/Darkknight33.jpg:3sw9uce1]Kolla själva.[/url:3sw9uce1]
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Richie":1rsp4xtd]Ja precis. En till schyst detalj med den lilla teasern är att man kan se hur hans kavaj har förändrats (den är väl lite söderbränd antar jag) på vänster sida. [url=http://i167.photobucket.com/albums/u131/darthvader1025/Darkknight33.jpg:1rsp4xtd]Kolla själva.[/url:1rsp4xtd][/quote:1rsp4xtd] Fan du, du har rätt såg det inte förut, kanske inte tänkte på det men ändå. Skönt med lite nya bilder på Two Face, men varför bara på Harvey Dents sida av ansiktet?
775 inlägg
för
775 inlägg
När man kollar på hakan så ser ärret grått eller turkost ut.
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
[quote="BatmanYear1":glxwedlx]Skönt med lite nya bilder på Two Face, men varför bara på Harvey Dents sida av ansiktet?[/quote:glxwedlx]

Man vill ju inte avslöja för mycket redan nu. Några överraskningar borde man ju få i biosalongen. Dessutom verkar det väl nästan som att Two-Face utseende kanske kräver lite CGI-arbete, man kan ju spekulera lite efter Eckharts senaste intervju och Joblo-artikeln.
851 inlägg
för
851 inlägg
Hoppas för Guds skull inte att de gör en Schumacher av Two-Face. Ingen har väl glömt bort djungelkavajen?!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Spath":2f8o69rh]Hoppas för Guds skull inte att de gör en Schumacher av Two-Face. Ingen har väl glömt bort djungelkavajen?![/quote:2f8o69rh]

Nej, men man vill ju helst glömma.
Schumacher har fan förstört det fina med Batman. Men å andra sidan erkänner jag att jag blev distraherad från hemskheterna med Chris O'Donell...*ähum*
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
Nej, ingen har glömt bort den men det finns ingen som helst anledning att oroa sig över det. Det är Christopher Nolan som ansvarar för den här filmen, inte skojaren Schumacher.

EDIT: [url=http://img329.imageshack.us/img329/7423/twofaceoc6.png:221hw6mw]Här har ni en mer högupplöst version av Two-Face-bilden[/url:221hw6mw]
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Ruggit asså. Two-Face kommer nog ser bättre ut än vad vi kan tänka oss!
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
Hans vänstra ansiktshalva ser liksom förkolnad ut. Om man kollar i mitten av hans panna syns tre svarta fläckar, som om syran har skvätt på andra ställen i ansiktet också

Edit: Yay! Ny bild på MovieZines TDK-sida!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Grym trailer, förväntningarna sjönk ju inte om man säger så.

Men det var en tanke som slog mig, kanske har varit uppe för diskussion innan men, undras vad som händer med Jokern i filmen, ifall hans öde ändrats i o m Ledgers bortgång?
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
[quote="Fabban":3j51hmxw]Grym trailer, förväntningarna sjönk ju inte om man säger så.

Men det var en tanke som slog mig, kanske har varit uppe för diskussion innan men, undras vad som händer med Jokern i filmen, ifall hans öde ändrats i o m Ledgers bortgång?[/quote:3j51hmxw]

Det kan de inte nog göra. Detta var den sista filmen som Ledger hann färdigställa. Men man vet aldrig om han dör eller inte eftersom vi inte sett filmen än.
235 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
235 inlägg
Jag hoppades innan att jokern skulle sluta i Arkham Asylum och synas lite i 3an också men nu...vore det kanske bäst om han dör? eller jag vet inte, vi får ju se vad dom hittat på
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
[quote="Dent, Harvey Dent":rf9rqu91]Jag hoppades innan att jokern skulle sluta i Arkham Asylum och synas lite i 3an också men nu...vore det kanske bäst om han dör? eller jag vet inte, vi får ju se vad dom hittat på [/quote:rf9rqu91]

Det blir ialla fall något bra den saken är klar
775 inlägg
för
775 inlägg
Om han kommer tillbaka i trean så hittar de en ny skådespelare. Ledger var inte den enda som kunde spela en bra Joker.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Kenneth":1f83uopx]Om han kommer tillbaka i trean så hittar de en ny skådespelare. Ledger var inte den enda som kunde spela en bra Joker.[/quote:1f83uopx]

Nej men den bästa
775 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
775 inlägg
Tur att du har sett andra skådespelare än Jack Nicholson och Heath Ledger göra detta, då.
235 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
235 inlägg
[quote="Kenneth":1disk7d4]Tur att du har sett andra skådespelare än Jack Nicholson och Heath Ledger göra detta, då. [/quote:1disk7d4]

Cesar Romero är ju bäst!
Hoppas dock att dom låter jokern vara, det kommer bli löjligt om dom byter skådespelare, även om flera kan göra jobbet lika bra som Ledger så ändå..då kan dom lika bra byta Bale, Oldman, Caine osv..och varför inte byta regisör också när dom väl är i farten? Till kanske...Joel Schumacher?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Dent, Harvey Dent":5jqf2xwl][quote="Kenneth":5jqf2xwl]och varför inte byta regisör också när dom väl är i farten? Till kanske...Joel Schumacher? [/quote:5jqf2xwl][/quote:5jqf2xwl]

Nämn inte det namnet för fan det är en förbannelse!

I alla fall så skulle jag nog vilja att Jokern dör i denna. Efter att ha sett Ledger hittills så kommer det bli fruktansvärt svårt att toppa honom. Dessutom så skulle jag nog vilja se nästa film som riktar in sig på Two-Face och en ny skurk.
775 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
775 inlägg
[quote="Dent, Harvey Dent":27kqax7g]Cesar Romero är ju bäst!
Hoppas dock att dom låter jokern vara, det kommer bli löjligt om dom byter skådespelare, även om flera kan göra jobbet lika bra som Ledger så ändå..då kan dom lika bra byta Bale, Oldman, Caine osv..och varför inte byta regisör också när dom väl är i farten? Till kanske...Joel Schumacher? [/quote:27kqax7g]Hahaha... ja, han har ju en viss charm. Med mustaschen under sminket och allt. Grejen med Bale, Oldman och Caine är ju att de fortfarande lever.
235 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
235 inlägg
Mm Two-Face och en ny skurk, men vilken skurk då tycker ni? Tror ni det kommer bli Gåtan eller pingvinen? Helst vill jag faktist slippa dom, vill heller inte se den galne hattmakaren eller manbat eller någon sån...
Buktalaren kanske? eller nja...kanske Black Mask?

Haha ja Bale och dom lever fortfarande, som tur! Annars hade Michael Keaton fått hoppa in eller Adam West.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden