Visa första inlägg
2566 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2566 inlägg
Vad nyfiken man blir. Hoppas det stämmer! Kan hända att det blir 15-års gräns på bio då.
737 inlägg
för
737 inlägg
Då kommer det blir det mest realistisk Two-Face nånsin, vilket är faktiskt grymt.
2566 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2566 inlägg
Ja, jag gillar verkligen hur Nolan gör karaktärerna så realistiska, till skillnad från andra superhjältefilmer som t ex Spider-Man med sandmonster och annat trams.
89 inlägg
för
89 inlägg
Jag håller med dig, Voldo. Batman har ju inga superkrafter egentligen och då är det bara rättvist att inte hans motståndare har det heller. Men Spider-Man har ju superkrafter, så det är inte helt fel att skurkarna också har det. Men realismen i Batman gör verkligen att man älskar filmen.
775 inlägg
för
775 inlägg
Vad som är ett roligt sammanträffande med Spider-Man är att superskurkarna dyker upp först efter att Parker blivit Spider-Man.
470 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
470 inlägg
[quote="Kenneth":2j8jcaiu]Vad som är ett roligt sammanträffande med Spider-Man är att superskurkarna dyker upp först efter att Parker blivit Spider-Man.[/quote:2j8jcaiu]
Men i vilken superhjältevärld är det inte så? Kanske nån enstaka, men det är väl ändå så i de allra flesta att de bisarra skurkarna inte dyker upp förrän efter att hjälten "skapats".

Minns inte om Fågelskrämman fanns innan Batman dök upp i Batman Begins, men Joker dyker ju t.ex. upp nu i efterhand. Säger de inte nåt om att det skapas mer bisarra skurkar nu när det finns en ny typ av hjälte..? Har för mig att jag hört det nånstans...
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="viber91":6cdv2l3w]Två nya bilder på Scarecrow och hans medhjälpare...

[img:6cdv2l3w]http://i231.photobucket.com/albums/ee197/tztelw3/TDKScarecrow.jpg[/img:6cdv2l3w]

[img:6cdv2l3w]http://i231.photobucket.com/albums/ee197/tztelw3/TDKScarecrow2.jpg[/img:6cdv2l3w][/quote:6cdv2l3w] Jippie, Jonathan Crane alias Scarecrow returns !
Har nu sett trailern i full HD, och det hörs som Joker säger: Brucie, i show you. Och slänger Joker ner Rachel för taket?? [quote:6cdv2l3w]Ja, det finns otroligt mycket material till avatarer mm.[/quote:6cdv2l3w] Vilken sida?? [quote:6cdv2l3w]Kan hända att det blir 15-års gräns på bio då. [/quote:6cdv2l3w] No, Never, Aldrig i livet, då ringer jag till SF - filmstaden i sundsvall och säger: "The Dark Knight måste vara från 11 år, även hur våldsam den är!", jag lovar jag gör det ...
775 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
775 inlägg
[quote="Tyler Durden":2g9nl8ng]Men i vilken superhjältevärld är det inte så? Kanske nån enstaka, men det är väl ändå så i de allra flesta att de bisarra skurkarna inte dyker upp förrän efter att hjälten "skapats".

Minns inte om Fågelskrämman fanns innan Batman dök upp i Batman Begins, men Joker dyker ju t.ex. upp nu i efterhand. Säger de inte nåt om att det skapas mer bisarra skurkar nu när det finns en ny typ av hjälte..? Har för mig att jag hört det nånstans...[/quote:2g9nl8ng]
Joe Chill fanns typ 20 år innan Batman.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
har en fråga jag hoppas nån kan svara på!

Hmm låter kanske lite gnällig nu
men Jag såg precis Batman begins för första gången nu
SENT JAG VET!
men endå! Bättre sent än aldrig
Gillade filmen men....nja tyckte inte den var så bra som alla säger men det varierar ju från person till person..får la en stark 3a av mig.

DOCK! tror jag att anledningen till att jag tyckte den va lite...mjäää
kan ha varit att den var från 11år.

Jag ville se mer gore från Scarecrow och lite mer.. ja lite mer våld ..lite mer rått..

nån som vet om DARK KNIGHT kommer brassa på lite mer eller är den fortfarande tänkt som en 11års film som egentligen är till för att man ska kunna sälja tonvis av leksaker till barnen?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="kiggs":1p3ar8km]har en fråga jag hoppas nån kan svara på!

Hmm låter kanske lite gnällig nu
men Jag såg precis Batman begins för första gången nu
SENT JAG VET!
men endå! Bättre sent än aldrig
Gillade filmen men....nja tyckte inte den var så bra som alla säger men det varierar ju från person till person..får la en stark 3a av mig.

DOCK! tror jag att anledningen till att jag tyckte den va lite...mjäää
kan ha varit att den var från 11år.

Jag ville se mer gore från Scarecrow och lite mer.. ja lite mer våld ..lite mer rått..

nån som vet om DARK KNIGHT kommer brassa på lite mer eller är den fortfarande tänkt som en 11års film som egentligen är till för att man ska kunna sälja tonvis av leksaker till barnen?[/quote:1p3ar8km]

Jag tror och hoppas att det blir mycket fart i den kommande filmen och att den blir bättre än begins.

Hur många ska se den på bio då?
Det är fan ett måste för mig även om det blir att gå ensam.
191 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
191 inlägg
[quote="Jonte":9zomb2v1]Hur många ska se den på bio då?
Det är fan ett måste för mig även om det blir att gå ensam. [/quote:9zomb2v1]
Såklart man ser den på bio! Men det är ju faktiskt helt sjukt, jag känner ingen som är intresserad av Batman eller som vill se den på Bio... Dom som över huvud taget bryr sig om att filmen kommer ut i sommar har sagt att dom ska ladda ner den när den kommer, men fan... En sån här film får man ju inte förstöra genom att se den på datorn. Hoppas få med mig nån till premiären, men annars får man stolt gå och se den ensam!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
PÅ tal om å ladda ner
USH!
hur kan man vilja se en film på TV eller Dator för första gången?

FILM ÄR BÄST PÅ BIO! thats it!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="kiggs":3l7plzrh]PÅ tal om å ladda ner
USH!
hur kan man vilja se en film på TV eller Dator för första gången?

FILM ÄR BÄST PÅ BIO! thats it![/quote:3l7plzrh]Du går alltså alltid på bio på alla filmer du ser?

Film lurar dig på bio, och får dig oftast att tro att den är bättre än vad den egentligen är.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Kenneth":2sr8z07q][quote="Tyler Durden":2sr8z07q]Men i vilken superhjältevärld är det inte så? Kanske nån enstaka, men det är väl ändå så i de allra flesta att de bisarra skurkarna inte dyker upp förrän efter att hjälten "skapats".

Minns inte om Fågelskrämman fanns innan Batman dök upp i Batman Begins, men Joker dyker ju t.ex. upp nu i efterhand. Säger de inte nåt om att det skapas mer bisarra skurkar nu när det finns en ny typ av hjälte..? Har för mig att jag hört det nånstans...[/quote:2sr8z07q]
Joe Chill fanns typ 20 år innan Batman.[/quote:2sr8z07q] Ja, men han gjorde världens största mord på familjen Wayne! Kunde inte Joe Chill åkt in före?
Har alltid följt Tim Burtons version på Wayne mordet; Jack Niper (Dåligt namn till Joker) tog sin pistol tvekade inte att skjuta, sa några ord till pojken Bruce Wayne: Hey kid, have you ever dance with the devil in the paine moon night? Bob ropar: Come Jack, lets go! Alltså räddar Bob Bruce Wayne i Batman från 1989.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Undra vad?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Tyler":3w08uxc1][quote="kiggs":3w08uxc1]PÅ tal om å ladda ner
USH!
hur kan man vilja se en film på TV eller Dator för första gången?

FILM ÄR BÄST PÅ BIO! thats it![/quote:3w08uxc1]Du går alltså alltid på bio på alla filmer du ser?

Film lurar dig på bio, och får dig oftast att tro att den är bättre än vad den egentligen är.[/quote:3w08uxc1]

tycker filmupplevelsen är bäst på bio med fetingstor bild och megaljud!!

och de där med att de lurar dig de e faktiskt sant..för sen när man kommer hem å ser filmen så jahapp..då va den inte lika bra

Tyå Gladiator är ju klart bättre på Bio än hemma i soffan
775 inlägg
för
775 inlägg
De är samma person.
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
[quote="Voldo":38rietcy]Ja, jag gillar verkligen hur Nolan gör karaktärerna så realistiska, till skillnad från andra superhjältefilmer som t ex Spider-Man med sandmonster och annat trams. [/quote:38rietcy]

Sam Raimi lyckades ändå på något sätt att skapa en realism i Spider-Man filmerna.
775 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
775 inlägg
[quote="twoface02":32nuna9r]jag menar att han kanske inte har blivit two face än [/quote:32nuna9r]
Man ser tydligt konturerna av ärret.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Kenneth":3sw9uce1][quote="twoface02":3sw9uce1]jag menar att han kanske inte har blivit two face än [/quote:3sw9uce1]
Man ser tydligt konturerna av ärret.[/quote:3sw9uce1] Kenneth har rätt, man ser det skit bra.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden