Visa första inlägg
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
[quote="Rafe Fines":35w9oz5d]En fråga jag har om TDK och detta kanske (eller lär ha) skrivits innan:
Vem ska Antohny Michael Hall spela i filmen?[/quote:35w9oz5d]

Han kommer att spela en reporter har jag hört.
4488 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4488 inlägg
Okej, nu får det vara slut med lekstugan i den här tråden. Alla inlägg som inte handlar om The Dark Knight eller inlägg som saknar mening att diskutera kommer att raderas omedelbart. Jag vill inte se inlägg som bara innehåller "okej" eller kommenterar andras behov av att bifoga filer.

Vi försöker hålla tråden så ren och trevlig som möjligt för att det ska vara enkelt och trivsamt att diskutera i den.
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
[quote="Spath":16sozg7e]Han kommer att spela en reporter har jag hört.[/quote:16sozg7e]

Inte någon pajas repoter som Know i Batman från 89?
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
[quote="Rafe Fines":3lol6eut][quote="Spath":3lol6eut]Han kommer att spela en reporter har jag hört.[/quote:3lol6eut]

Inte någon pajas repoter som Know i Batman från 89?[/quote:3lol6eut]

Har ingen aning, det var allt jag hörde, men förhoppningsvis inte. Hittade det på nån sida. Hela texten löd så här:

Anthony Michael Hall has been cast as a reporter. Keith Szarabajka has been cast as a detective named "Stephens" (according to his website), and Beatrice Rosen and Joshua Harto also have minor roles. Edison Chen cameos as a villain. Batman fan and United States Senator Patrick Leahy, who previously was an extra in the 1997 Batman & Robin and also was a guest voice actor on Batman: The Animated Series, will have a cameo in The Dark Knight, in a scene with Batman and the Joker. Singaporean actor Ng Chin Han also reportedly has a "major and highly-confidential" role in the film. Melinda McGraw and Nathan Gamble, also appear as Gordon's wife and son

Batman Year1: Jaaa, Alexander K. Vem annars?!
191 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
191 inlägg
[quote="Rafe Fines":1hqpfjeh][quote="Spath":1hqpfjeh]Han kommer att spela en reporter har jag hört.[/quote:1hqpfjeh]

Inte någon pajas repoter som Know i Batman från 89?[/quote:1hqpfjeh]
Det har ju varit sjukt svårt att få reda på någonting om hans roll i filmen. Han skrev tillochmed på ett kontrakt som gjorde att han inte fick berätta någonting om sin karaktär. Det som har kommit fram är att han är en reporter på en tidning. Och han ska tydligen klä ut sig själv till batman på nätterna och ta bilder på sig själv och skapa egna stories som han sedan säljer till tidningarna i gotham.
Visa spoiler


Men just nu är det mesta spekulationer, det har också snackats om att han spelar Edward Nigmna (innan han bilr "the riddler") och att hela reporter grejen bara är en cover, men det tvivlar jag på...
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
[quote="viber91":14zib807]
Och han ska tydligen klä ut sig själv till batman på nätterna och ta bilder på sig själv och skapa egna stories som han sedan säljer till tidningarna i gotham.
Visa spoiler

[/quote:14zib807]

Bra teori där, men det där med att han klär ut sig om nätterna påminner allt för mycket om Spider-Man
191 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
191 inlägg
[quote="Spath":1ygacmh0]Bra teori där, men det där med att han klär ut sig om nätterna påminner allt för mycket om Spider-Man[/quote:1ygacmh0]
Ja, det var där det kom ifrån. Tyckte jag kände igen det... Då hoppas jag inte mycket på den teorin, men jag är säker på att nolan gör något bra av rollen.

Ok, det här ryktet kommer från en person på inspelningen så jag tror att det är ganska rätt. Orkar inte översätta så ni får det på engelska, varning för spoilers!

[i:1ygacmh0]Hall’s character plays an investigative TV reporter for the GCN, which was photographed on Aug. 19. The scene shot that day, which is about three-fourths of the way into the film, goes like so.

Hall’s character is intensely jealous of Bruce Wayne. He even has an exactly matching Lamborghini Murcielago.

The character learns of Bruce Wayne’s true identity as Batman and plans to use the GCN to blow the whistle on him. My source describes Hall’s character not as a villain but as an antagonist.

Of course, the Joker is the true villain. Out of fear that the Joker will lose the object of his game-playing affection, he sets out to stop Hall’s character by calling in a bomb threat to the TV station.

The bomb threat causes widespread havoc. The move is designed to steal the attention off the character so he can’t issue the Batman-revealing report.[/i:1ygacmh0]
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
[quote="Spath":2uhk2yuj]Bra teori där, men det där med att han klär ut sig om nätterna påminner allt för mycket om Spider-Man[/quote:2uhk2yuj]

Visst gör de det men samtidigt låter det bra. Kan det vara av hans förtjänst som Gordon slår sönder Batsignale? Eller kan det vara han som leder gruppen "Citizens For Batman"?

Men den 25 juli lär vi få svaret
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
[quote="Rafe Fines":2orqlquf][quote="Spath":2orqlquf]Bra teori där, men det där med att han klär ut sig om nätterna påminner allt för mycket om Spider-Man[/quote:2orqlquf]

Visst gör de det men samtidigt låter det bra. Kan det vara av hans förtjänst som Gordon slår sönder Batsignale? Eller kan det vara han som leder gruppen "Citizens For Batman"?

Men den 25 juli lär vi få svaret [/quote:2orqlquf]

Njaa, tror inte att det är på grund av honom som Gordon slår sönder Batsignalen, tror mer på att det är på grund av
Visa spoiler


Viber91: njaa, har svårt att tro på det där. Jag tycker det räcker med Jokern & co som skurkar, och så även Scarecrow (hur länge han nu stannar)
191 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
191 inlägg
[quote="Spath":2a3k21vr]Njaa, tror inte att det är på grund av honom som Gordon slår sönder Batsignalen, tror mer på att det är på grund av
Visa spoiler
[/quote:2a3k21vr]
Skulle det kunna vara så att Gordon, eller ja... Hela gotham tror att Batman är död när dom hittar den döda joker-målade-fejk-batmanen? Och att dom därför slår sönder batsignalen...
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
Skulle kunna vara så, men tror själv att någon av Jokerns grabbar klär ut sig till Batman, och gör ett brott (allvarligt sådant), vilket får Gotham-polisen att tro att Batman har gått över till andra sidan lagen. Då skulle de inte behöva honom längre, och slår sönder signalen
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag gillar din ide
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Kanke det vi får väll vänta och se helt enkelt.

En fråga det ryktas om att batman kanke
Visa spoiler

är det sant?
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
[quote="shervin":yearzpi8]Kanke det vi får väll vänta och se helt enkelt.

En fråga det ryktas om att batman kanke
Visa spoiler

är det sant? [/quote:yearzpi8]

Va tror du? Vad har du tänkt dig att film numro tre ska handla om igentligen?!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det går ett rykte om att Sarah Janne Dunn kommer att spela Harley quinn
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
ska det vara en trea också? Ser visst ut som att jag har missat lite här!
Ni kan se den nya trailern i hd-quality här http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=44586
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
[quote="shervin":txmkjldq]ska det vara en trea också? Ser visst ut som att jag har missat lite här!
Ni kan se den nya trailern i hd-quality här http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=44586[/quote:txmkjldq]

GUD!

1. JA, det blir en tre!
2. Hd-trailern kom igår! Den har redan postats här
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="shervin":3lnd4c37]ska det vara en trea också? Ser visst ut som att jag har missat lite här!
Ni kan se den nya trailern i hd-quality här http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=44586[/quote:3lnd4c37]

Du är visst lite efter Shervin. Kolla igenom tråden innan du postar något.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Spath":2sbm25qa]Skulle kunna vara så, men tror själv att någon av Jokerns grabbar klär ut sig till Batman, och gör ett brott (allvarligt sådant), vilket får Gotham-polisen att tro att Batman har gått över till andra sidan lagen. Då skulle de inte behöva honom längre, och slår sönder signalen [/quote:2sbm25qa]

Min uppfattning, genom alla intervjuer och bilder, är att
Visa spoiler


Fast jag kan vara helt ute och cyklar ...
191 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
191 inlägg
Ok, det här sägs vara en bild på ett test av den Two-Face som dom tänker använda i filmen , tror att det mest är en snygg fan made bild. Men jag hoppas verkligen att det kan komma att se ut någonting som den här bilden...
Lägger bara till länken till den om det skulle vara så att den visar sig vara riktig, så kanske man inte vill se den innan filmen. men den är bra gjord iaf... Hoppas att two-face ser liknande ut i filmen.

http://www.comicbookresources.com/image ... nt_tdk.jpg
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden