Visa första inlägg
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
F.E.A.R din teori var riktigt bra och väl genomtänkt! Det lät mer övertygande än min

Men den där bilden ser mer ut som Anakin Skywalker i SW3 eller något sånt. Men återstår och se hur det blir.
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
viber91: Mycket intressant bild. Och det verkar som att den är äkta, på den sidan där bilden först dök upp står det nu [i:3rki15xd]"NOTE: This image has been removed at the request of Warner Bros. Films."[/i:3rki15xd]. Men som sagt, detta är nog inte den färdiga looken i filmen utan någon form av realistisk concept art. Men jag gillar den verkligen, samtidigt som jag ångrar mig att jag har sett den. Men den stämmer ju överrens med det vi hört på senare tid om hur Two-Face ska se ut, och även den formen av brännskador som han får (som vi kunde se lite av i trailern).

Men då uppstår frågan, är inte det här lite väl mycket för en PG-13-rating? Och varför ingår inte "disturbing images" i MPAA's rating om detta stämmer? De yngre biobesökarna kommer ju få seriösa mardrömmar.
3462 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3462 inlägg
Asch, knattarna har säkert sett sin morsa utan smink så det tål de allt
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Någon som har länk till den där bilden?
851 inlägg
för
851 inlägg
Fan, missade den där bilden. Någon som tänkte på att spara den eller nåt liknande?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Testa denna länk om det är nu samma bild..

OBS! Kan innehålla spoiler!

http://static.pici.se/pictures/bYSAyMfVy.jpg
775 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
775 inlägg
Wooohahaha! Jäklar, vad brutalt. Man ser till och med benet av underkäken. Eckhart hade rätt; fansen tänker smått.

Jag hade dock förväntat mig en lite rödare och inte lika kolsvart aniktshalva. Men det är ju i alla fall rött lite här och var. Man ska ju tänka på att alla tecknare har sin egen stil. Ibland är ansiktet grönt, lila eller blått.
851 inlägg
för
851 inlägg
Helt klart annorlunda från alla Fan Made-bilder. Men tror inte att det här är sista stadiet. Den såg inte särskilt verklig ut, och Two-Face måste bli ännu mer skrämmande.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Holy shit vilken nasty bild!
Fast jag undrar om inte det här är just på gränsen till att PG-13 ratingen går förlorad?

I alla fall en riktigt jävla bisarr look som jag gärna vill se när TDK går upp på bio.
775 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
775 inlägg
[quote="Spath":3u95vl8g]Helt klart annorlunda från alla Fan Made-bilder. Men tror inte att det här är sista stadiet. Den såg inte särskilt verklig ut, och Two-Face måste bli ännu mer skrämmande.[/quote:3u95vl8g]
Det har ju redan postats om att det är en testbild. Skulle tro att det där är en docka eller concept art.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Shit! Undrar hur de färdiga resultatet blir om han redan ser så pass skrämmande ut.
851 inlägg
för
851 inlägg
Han ser ju näst intill perfekt ut, några saker skulle kanske behöva filas på lite. Men asså, holy shit! Vilken bild. Det här ÄR Two-Face. Tommy Lee Jones är redan bortglömd.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jäklar det är one scary looking face han har där!
Speciellt käken, fast jag vill ha lite mer rött på facet!
775 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
775 inlägg
Warners [url=http://thedarkknight.warnerbros.com/:1zt2837o]hemsida[/url:1zt2837o] för The Dark Knight har blivit uppdaterad med ett nytt utseende och senaste trailern. Banne mig på tiden efter alla dessa viral-sidor. Lite fler uppdateringar hade inte skadat.
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
Ja lite mer nytt hade ju inte varit helt fel, men den var ju ganska snygg iaf. Jag gillar att de använde sig av den där internationella postern i början.

För övrigt förstår jag mig inte på hur WB jobbar, CHUD har blivit tvungna att ta bort bilden från sin artikel men Joblo och AICN har den kvar. Weird.

Är det för övrigt bara jag som älskar hur Ledger/Jokern säger "Good evening, ladies and [i:230njev0]gentlemen[/i:230njev0]". Hur han uttalar just gentlemen. Bara en sån där liten detalj jag fastnat för.
775 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
775 inlägg
Tur att man har bilden sparad.

Den där repliken representerar väldigt tydligt hur Jokern fungerar och vem han är.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
JÄVLAR! vilken snygg bild hoppas att han kommer se så ut i filmen
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
[quote="Richie":2vsecte5]Är det för övrigt bara jag som älskar hur Ledger/Jokern säger "Good evening, ladies and [i:2vsecte5]gentlemen[/i:2vsecte5]". Hur han uttalar just gentlemen. Bara en sån där liten detalj jag fastnat för. [/quote:2vsecte5]

Jokern kör ett par riktigt sköna komentarer. Mer än just den är [i:2vsecte5]"We're Tonights Entertainment"[/i:2vsecte5] Riktigt skön, och även från den förra trailern: [i:2vsecte5]"See to them, you're just a Freak... Like Me!"[/i:2vsecte5]
45 inlägg
för
45 inlägg
Man har stora förhoppningar på den här filmen nu när man har sett bägge trailerna. Ska bli intressant att se duellen mellan Batman och Joker för vad man har sett i trailern så har Ledger gjort en brutalare Joker för Nicholson´s Joker var inte så våldsam och det tyckte jag var trist.
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
[quote="deafass":75hj1jo0]Testa denna länk om det är nu samma bild..

OBS! Kan innehålla spoiler!

http://static.pici.se/pictures/bYSAyMfVy.jpg[/quote:75hj1jo0]

Är det bara jag som är skeptisk till denna bild?
Men fråga är om det här är så han ska se ut, för det är väl inte bekräftat?
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden