Visa första inlägg
2566 inlägg
för
2566 inlägg
vad snackar du om, shervin.. ?
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
[quote="Voldo":b33bqvwr]vad snackar du om, shervin.. ?[/quote:b33bqvwr]

Det ryktas att det ska finnas en scen där Joker ligger gömd i en liksäck. Denna ska kan enligt rykten tas bort p.g.a. Ledgers död.
775 inlägg
för
775 inlägg
Enligt Nolan tas ingenting bort från filmen som från början var avsett att vara kvar.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Va?! Kommer Joker dö eller bara fejka???
775 inlägg
för
775 inlägg
Fejka...
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Kenneth":3m6tq42q]Fejka...[/quote:3m6tq42q] Så han spelar död och vart för dom han?? Two Face på sjukhuset!
737 inlägg
för
737 inlägg
Ja, en fejk Two-Face.
45 inlägg
för
45 inlägg
Är bilden fejk eller ska han se ut så på riktigt?
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Som sagt är den väldigt fejk.. är det så svårt att se ?
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
[quote="BatmanYear1":ltbxw4t0][quote="Kenneth":ltbxw4t0]Fejka...[/quote:ltbxw4t0] Så han spelar död och vart för dom han?? Two Face på sjukhuset![/quote:ltbxw4t0]

Asså, du måste lära dig vilka bilder som är fejk och vilka som inte är. Du anar inte hur jobbigt det är när du jämt och ständigt bifogar bilder.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Men tänk om det är äkta vara..... (inte för att jag tror det)
2566 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2566 inlägg
[quote="twoface02":3m5s4m81]Men tänk om det är äkta vara..... (inte för att jag tror det)[/quote:3m5s4m81]
Det har redan postats en bild som tydligen ska vara äkta. Och den är enormt mycket mer detaljerad än dessa hemmabyggen, även om det inte var den slutgiltiga looken.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Spath":340peovo][quote="BatmanYear1":340peovo][quote="Kenneth":340peovo]Fejka...[/quote:340peovo] Så han spelar död och vart för dom han?? Two Face på sjukhuset![/quote:340peovo]

Asså, du måste lära dig vilka bilder som är fejk och vilka som inte är. Du anar inte hur jobbigt det är när du jämt och ständigt bifogar bilder.[/quote:340peovo] Men den var liten när jag sparade den på min mapp...
775 inlägg
för
775 inlägg
Vad har storleken med saken att göra? Blir den mindre fejk, beroende på den?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Kenneth":1ay41s05]Vad har storleken med saken att göra? Blir den mindre fejk, beroende på den?[/quote:1ay41s05] Nä, men såg ingen skilnad...
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Hitta denna på en av Facebooks TDK grupper.
775 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
775 inlägg
Äntligen en bra bild på leendet.

[img:20vvm1or]http://ww2.beffo.se/upload/pic~/e3ue0ktl8k2h.jpg[/img:20vvm1or]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Aah, äntligen en bild på leendet. Tack Kenneth!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Bra bild, Kenneth. Fick lite rysningar av den.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Jokern borde prova tandkräm när han borstar tänderna.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden