Visa första inlägg
235 inlägg
för
235 inlägg
Ja det låter toppen! Om dom försöker göra sig av med Dent fler än en gång, alltså före rättegångs cenariot, blir det mer spänning!
45 inlägg
för
45 inlägg
Håller med, skulle varit grymt om dem gjorde så men tror ni verkligen att Rachel kommer dö.
235 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
235 inlägg
Det verkar så, eftersom Dents fästmö ska dö...och det måste ju vara Rachel, eller är Dent otrogen mot sin flickvän med Rachel?
Sen ser man ju Rachel knuffas från ett tak av jokern....det måste ju inte vara där hon dör dock...
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
Är det bara jag som gillar bild nr. 5? Den är Joker har maskingeväret i högsta hugg

Kolla beskrivningen! Så jävla stor tabbe!
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
[quote="Dent, Harvey Dent":2jldhx7g]Det verkar så, eftersom Dents fästmö ska dö...och det måste ju vara Rachel, eller är Dent otrogen mot sin flickvän med Rachel?
Sen ser man ju Rachel knuffas från ett tak av jokern....det måste ju inte vara där hon dör dock...[/quote:2jldhx7g]

Tror inte att de skulle visa hennes död i trailern. Tror mer på att hon blir skjuten av Jokern eller nåt sånt, likt händelsen i The Killing Joke
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Men i trailern såg det ut som Joker hälde bensin på golvet....[quote:15nmoxzi]Sen ser man ju Rachel knuffas från ett tak av jokern....det måste ju inte vara där hon dör dock...
[/quote:15nmoxzi] Men om Rachel inte dör då??? Kanske Batman räddar henne och Batman flyger upp på taket och spöar Joker.... Det skulle vara grymt!
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Vad då? Det enda man kan se är ju tunnan med bensin? Det går inte att se vem det är som ligger bakom det hela.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Richie":b3zwl9op]Vad då? Det enda man kan se är ju tunnan med bensin? Det går inte att se vem det är som ligger bakom det hela.[/quote:b3zwl9op] Men före det ser man Joker...
851 inlägg
för
851 inlägg
Tror tyvärr inte att han kommer vara med så värst mycket. Ser inte hur de skulle kunna få plats med det.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Han är med tillräckligt för att Batman ska finna honom och sätta honom bakom lås och bom.
4488 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4488 inlägg
[b:2oysrgvl]Spath[/b:2oysrgvl] och [b:2oysrgvl]BatmanYear1[/b:2oysrgvl]: Lägg ner erat chattande... Det känns som att mer än hälften av era inlägg bara innehåller sådant som man själv kan ta reda på ... vilket på ett forum då är klassat som "skitsnack" helt enkelt. Jag vill inte se mera korta "svara-efter-tio-sekunder" inlägg.

Vill ni säga något så gör gärna det men använd snarare något som känns mer intressant att diskutera om så att alla andra kan vara med. Jag vill inte säga till en gång till, så snälla tvinga mig inte att göra det.
851 inlägg
för
851 inlägg
Tror att han kommer att jobba för sig själv, så länge han medverkar.
45 inlägg
för
45 inlägg
Jag tror att han kommer dyka upp i vissa scener och sen försvinna igen. Han kommer nog inte ha sån stor roll som t ex Joker men han kommer nog vara med i filmen. Tror ni att Batman kommer försöka att rädda det som finns kvar av Harwey Dent när Dent blir Two Face. Om ni förstår vad jag menar.
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
Några nya och några gamla bilder: http://www.slashfilm.com/2008/05/09/the ... on-photos/
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
[quote="Rafe Fines":1sjd9b8k]Några nya och några gamla bilder: http://www.slashfilm.com/2008/05/09/the ... on-photos/[/quote:1sjd9b8k]

Kom in i matchen. Kolla det första inlägget på sid 169.

[quote="BatmanYear1":1sjd9b8k][quote="Richie":1sjd9b8k]Vad då? Det enda man kan se är ju tunnan med bensin? Det går inte att se vem det är som ligger bakom det hela.[/quote:1sjd9b8k] Men före det ser man Joker...[/quote:1sjd9b8k]

Skojar du lr? Det är ju en helt annan scen. Att man får se Jokern i en annan scen innan scenen i fråga betyder ju nada.
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
Nja, jag tror det bara är en person lr docka som blivit "Jokerized". Det är väl kanske något som ingår i Jokerns "hatkampanj" mot Batman lr liknande.
2566 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2566 inlägg
TV-spot

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=44878
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nice länktar efter filmen. Angående bilden DR J tror jag det är ett offer som blivit Jokerizerad och så har Joker lämnat sitt kort efter sig!
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
Ja jag vet Richie, men ajg tyckte en del såg nya ut

TV-spoten var najs, en del nya grejer fick man se.
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
Oj, nördigt: den sista scenen ("he does that") är hämtad från The Long Halloween då Dent träffar Batman för första gången.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden