Visa första inlägg
191 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
191 inlägg
En till ny tv-spot! Inte lika bra som den förra dock. jokern låter väldigt annorlunda när han säger "good evening ladies and gentleman" och "we're tonight's entertainment", undrar vilken verision som kommer vara med i filmen...

http://www.youtube.com/watch?v=kGFX-iD_HH4
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
Tyckte också han lät annorlunda. Annars en bra tv-spot
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
Ugh, hoppas inte den där versionen av repliken kommer vara med i filmen, inte alls lika bra som den i trailern. Den första tv-spoten var bättre, mer nytt i den. Det hade inte skadat att få se den i lite bättre kvalla dock.

EDIT: [url=http://www.youtube.com/watch?v=_vEau49Q-Jg&fmt=18:ctaa0s7z]Tv Spot 1 i mycket bättre kvalla![/url:ctaa0s7z]
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="viber91":3aaq9qoi]En till ny tv-spot! Inte lika bra som den förra dock. jokern låter väldigt annorlunda när han säger "good evening ladies and gentleman" och "we're tonight's entertainment", undrar vilken verision som kommer vara med i filmen...

http://www.youtube.com/watch?v=kGFX-iD_HH4[/quote:3aaq9qoi] Den bästa såklart.... Jag tyckte att han lät bättre på tv-spoten än i trailern.... Varför dog Heath Ledger? Varför???
775 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
775 inlägg
"He does that".

Tror banne mig jag fick erektion just. En cool replik från The Long Halloween.
470 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
470 inlägg
[quote="viber91":1i5z9w7m]jokern låter väldigt annorlunda när han säger "good evening ladies and gentleman" och "we're tonight's entertainment", undrar vilken verision som kommer vara med i filmen...[/quote:1i5z9w7m]
Jag har en teori om varför det låter olika. Det kan väl säkert vara så att på den här festen som han trashar, så finns det några som är kvällens underhållning. Någon form av musikband eller liknande. De säger säkert så. Sen snor Jokern den repliken när han kommer in.

Det tror jag i alla fall.
775 inlägg
för
775 inlägg
Eller så kan det vara en annan tagning.
470 inlägg
för
470 inlägg
Men det vore oerhört märkligt att använda olika tagningar i olika trailers...
775 inlägg
för
775 inlägg
Nja, det har förekommit tidigare. Det är en TV-spot annars.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Tyler Durden":1atpdbg5]Men det vore oerhört märkligt att använda olika tagningar i olika trailers...[/quote:1atpdbg5] Oerhört märkligt ja, så var det inte i BB... Men jag fick inte svar på en fråga: På nya dräkten, har han en cape på den??
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Första TV-spoten är bäst hittills. Diggar Fox replik efter att Bruce använder en av hans prylar! "Perhaos you should read the instructions first?".

Förresten vad är det för Psycho-bild på Jokern i slutet? Ser ut att komma från en övervakningskamera eller nåt.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="BatmanYear1":2z1cyhop][quote="Tyler Durden":2z1cyhop]Men det vore oerhört märkligt att använda olika tagningar i olika trailers...[/quote:2z1cyhop] Oerhört märkligt ja, så var det inte i BB... Men jag fick inte svar på en fråga: På nya dräkten, har han en cape på den??[/quote:2z1cyhop]

Givetvis har Batman mantel.
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
[quote="Dr J":3jmmwzs2]http://13gb.com/videos/3481/

Hehe, rätt lika om man ska tro att trailern såg ut så 1989. Troligtvis så har dom klippt och klistrat lite men, man vet aldrig [/quote:3jmmwzs2]

Haha! Någon som vet ifall den översta trailern är den riktiga Batman-trailern, eller bara ihopklistrade delar från filmen?
737 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
737 inlägg
Tv-spot var jäkligt grymt.
Längtar ännu mer av filmen.
912 inlägg
för
912 inlägg
Remake.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jovisst är det en remake

Även fast den är ihop klistrad lite här och var så är det ändå nästan samma scener som i den nya filmen kommer ha.
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
[quote="BatmanYear1":2coet43y] Varför dog Heath Ledger? Varför???[/quote:2coet43y]

Han råkade ta en överdog av sömnpiller. En olyckshändelse.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Överdos annars!
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
[quote="shervin":2bzgl0zn]Överdos annars! [/quote:2bzgl0zn]

Haha ja råkade skriva fel. Sånt händer när man skriver snabbt på tangenbordet
456 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
456 inlägg
[quote="Matrix revolution":2qx8znty]har hört att Penguin kommer att vara med i TDK. Nån som vet om det är sant ?[/quote:2qx8znty]
The Penguin kommer inte att vara med i TDK, det är nog bara ett rykte.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden