Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Bala":3hp86are]Ja klart Jokern lever? TDK är ju innan alla äldre batman filmerna och där spelas ju Jokern av Jack Nicholson ;D[/quote:3hp86are]

Så Twoface kan inte dö i 3an?
Alltså de finns inte ens en tanke på att han kommer dö?
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Joker är en rätt så odödlig figur av de man hört om honom från hur han var i seriena och så. Men att han återkommer i nästa blir nog svårt, kommer nog bli svårt att ersätta Ledger...
775 inlägg
för
775 inlägg
Odödlig vet jag väl inte. Däremot rymmer han hela tiden från fängelse och Arkham.
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
[quote="Kenneth":20681zfi]Glöm inte pannband. Pannband måste han ha.[/quote:20681zfi]

Det är klart han måste ha i så fall, det följer ju med i paketet och så käppen såklart.

För övrigt har skådespelaren David Tennant visat intresse av att spela Gåtan i Nolans filmer. Utseendemässigt så är det inte så pjåkigt, skulle kunna fungera:

[img:20681zfi]http://i28.tinypic.com/r0w2mb.jpg[/img:20681zfi]

Även David Hyde Pierce (från t.ex Fraiser) har sagt sig vara intresserad. Det känns som att vi är lite inne på Nästa Batmanfilm nu
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Alla dör nån gång, även Jokern tyvärr!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Spath":3oe74v6d]
För övrigt har skådespelaren David Tennant visat intresse av att spela Gåtan i Nolans filmer. Utseendemässigt så är det inte så pjåkigt, skulle kunna fungera
[/quote:3oe74v6d]

Hehe ja, han ser ju lite galen ut. Färga håret orange, på med lite gröna kläder, hatten och käppen så är det klart
45 inlägg
för
45 inlägg
Är det bara tre Batman filmer som Nolan ska producera?
851 inlägg
för
851 inlägg
Nolan har väl bara skrivit på för tre filmer, så ingen vet väl säkert. Men det finns en möjlighet.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="The Spider":5o7j3ris]

sluta dubbel posta för fasen!!!! irreterande![/quote:5o7j3ris]

Jag postar hur/vart/när jag vill.

Har du problem med det, så är det ditt egna.
4488 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4488 inlägg
[quote="I Am Serious":t3xf1nuc][quote="The Spider":t3xf1nuc]

sluta dubbel posta för fasen!!!! irreterande![/quote:t3xf1nuc]

Jag postar hur/vart/när jag vill.

Har du problem med det, så är det ditt egna.[/quote:t3xf1nuc]

Inte om det är emot reglerna. I det här fallet är det emot reglerna, så jag rekomenderar att du läser dom noga.

Det finns en "Ändra" knapp av en anledning så den är inte satt där bara för att den är snygg och fyller ut forumets layout.
775 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
775 inlägg
[quote="Spath":1y7a38kx]Nolan har väl bara skrivit på för tre filmer, så ingen vet väl säkert. Men det finns en möjlighet.[/quote:1y7a38kx]
Jag hoppas försäljningen blir stor nog att det inte slutar vid en trilogi, men... man vet aldrig.
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
[quote="Kenneth":1tvpjnvg][quote="Spath":1tvpjnvg]Nolan har väl bara skrivit på för tre filmer, så ingen vet väl säkert. Men det finns en möjlighet.[/quote:1tvpjnvg]
Jag hoppas försäljningen blir stor nog att det inte slutar vid en trilogi, men... man vet aldrig.[/quote:1tvpjnvg]

Ser gärna bara tre filmer från Nolan. Till slut så kommer även han göra en misslyckad film Batman film. Se bara på Sam Raimi: Två lysande första Spider-Man filmer för att sedan kollapsa med 3an..
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Rafe Fines":14nvawlo][quote="Kenneth":14nvawlo][quote="Spath":14nvawlo]Nolan har väl bara skrivit på för tre filmer, så ingen vet väl säkert. Men det finns en möjlighet.[/quote:14nvawlo]
Jag hoppas försäljningen blir stor nog att det inte slutar vid en trilogi, men... man vet aldrig.[/quote:14nvawlo]

Ser gärna bara tre filmer från Nolan. Till slut så kommer även han göra en misslyckad film Batman film. Se bara på Sam Raimi: Två lysande första Spider-Man filmer för att sedan kollapsa med 3an..[/quote:14nvawlo] Nu blir jag lite men, vad vart felet med Spider-man 3???
775 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
775 inlägg
[quote="Rafe Fines":14uag9qi]Se bara på Sam Raimi: Två lysande första Spider-Man filmer för att sedan kollapsa med 3an..[/quote:14uag9qi]
Chris Nolan är inte lika inkompetent som Raimi.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nolan + mer än tre Batman filmer = Himlen, alla Batman filmer borde Nolan gjort
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
Nej de håller jag med om. Men man ska aldrig säga aldrig. Men klart.. Nolan har alltid ett äss i rockärmen det har bevisat i varenda film han gjort hitills
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Applåderar ännu en gång åt Aftonbladets idioti. Om ni har läst deras artikel om Maggie Gyllenhaal så förstår ni vad jag menar. Om inte, LÄS INTE den, innehåller en stor spoiler. Jävla idioter, har dom inget i huvet?
775 inlägg
för
775 inlägg
Tror man får ha överseende. Det är Aftonbladet.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Fast det som står där i slutet av artikeln har nämnts tidigare i tråden. Sådär STOR spoiler vågar jag direkt inte kalla de...
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Nää, dom sa ju förut att dom inte skulle ha med den.

Och då visste man ju att den scenen fanns. Och nu att den kom med var väl inte så jäätte farligt.

Bara trevligt med lite info då och då
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden