Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Matrix revolution":3plnl0nx]har hört att Penguin kommer att vara med i TDK. Nån som vet om det är sant ?[/quote:3plnl0nx]
Absolut inte, det ska bara vara Two face och Joker och kanke en överaskning who knows!
235 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
235 inlägg
Först och främst är det ju Joker, Two-Face ska ju "skapas" mot slutet av filmen, och därmed sätta upp inlednigen till nästa film, ilr nåt sånt.
Det är iaf mer Harvey Dent än Two-face i denna.
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
[quote="Matrix revolution":hl7e7ae8]Ha skulle vara kul om Two Face i nästa film slog i hop med The riddler igen.
Fast då skulle man nog villja se the riddler lite mer seriöst gåtfull och mer brutal [/quote:hl7e7ae8]

Jag tror knappast att Nolan & Co skulle inspireas av Batman Forever...
45 inlägg
för
45 inlägg
Nej det kommer inte hända. Hoppas jag inte iallafall. Om The riddler kommer tebax så ska han vara helt annorlunda än vad han var i Forever.
775 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
775 inlägg
Gåtan kommer inte tillbaka. Lugna er nu.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Nej tror jag inte heller. Han är rätt tråkig skurk i mina ögon ändå går det envisa rykten om att Antohny Michael Hall ska spela Edward Nigma i den här filmen.
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
[quote="Rafe Fines":17oq33s7]Nej tror jag inte heller. Han är rätt tråkig skurk i mina ögon ändå går det envisa rykten om att Antohny Michael Hall ska spela Edward Nigma i den här filmen.[/quote:17oq33s7]

även om Nigma är med så behöver inte det betyda att Riddler kommer att dyka upp i film numro tre. Men det skulle både vara onödigt och konstigt. Tror istället, som jag sagt tidigare i tråden, att Hall kommer att spela en reporter.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag gillar ridler väldigt mycket, vill verkligen se honom i batman 3.
Men då ska han vara helt mystisk och brutal, nästan som saw!
775 inlägg
för
775 inlägg
Glöm inte pannband. Pannband måste han ha.
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
[quote="shervin":2bf9qzyx]Jag gillar ridler väldigt mycket, vill verkligen se honom i batman 3.
Men då ska han vara helt mystisk och brutal, nästan som saw![/quote:2bf9qzyx]

Hoppas du menar psykiskt. Du tänkte väl inte att en Jigsaw-kopia skulle dyka upp i trean?
1721 inlägg
för
1721 inlägg
En Jigsaw kopia? Shit vad barnvänlig nästa Batman skulle bli då..
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="shervin":1x9bfr1i]Jag gillar ridler väldigt mycket, vill verkligen se honom i batman 3.
Men då ska han vara helt mystisk och brutal, nästan som saw![/quote:1x9bfr1i]

Njaa, tror nästan dom kommer fokusera 3an på Twoface enbart.

Skulle bli lite uttjattat ifall det kom 2 skurkar i samma film hela tiden.

Nä, hoppas det bara blir Twoface i 3an.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jim Carrey! Han är psykiskt störd i de flesta av hans filmer och gör det bra. Samt att han har spelat i en tidigare Batman-film.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Federico":1osu4a14]Jim Carrey! Han är psykiskt störd i de flesta av hans filmer och gör det bra. Samt att han har spelat i en tidigare Batman-film.[/quote:1osu4a14]

Nja, visst är han en bra skådespelare och spelade The Riddler rätt hyfsat i Batman Forever, lite psykiskt störd sådär och galen, men vet inte ifall de skulle bli en succé om han spelade han igen.

Han kändes nästan lite barnslig i Batman Forever..
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
Rafe: Skulle dock vara kul att se hur det skulle blivit, men vi kan redan nu försäkra oss om att det inte kommer att hända.

I am Serious: Tror att Jokern fortfarande kommer att vara med i trean, misstänker att han bara hamnar i finkan i The Dark Knight.

[quote="Federico":dxmmmnsd]Jim Carrey! Han är psykiskt störd i de flesta av hans filmer och gör det bra. Samt att han har spelat i en tidigare Batman-film.[/quote:dxmmmnsd]

Nej, aldrig Carrey! I Batman Forever är han bara barnslig och pinsam. Störd kanske han är, men Carrey går till 100% överdrift i Forever. Jag säger bara: Aldrig
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Spath":25pch8w5]
I am Serious: Tror att Jokern fortfarande kommer att vara med i trean, misstänker att han bara hamnar i finkan i The Dark Knight.
[/quote:25pch8w5]

Mja, jag tror dom kommer överväga det där nu när Heath gick bort.

Av dom scenerna och trailerna man har sett så känns det svårt att ersätta han som Jokern.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Spath":25a51fp5]Nej, aldrig Carrey! I Batman Forever är han bara barnslig och pinsam. Störd kanske han är, men Carrey går till 100% överdrift i Forever. Jag säger bara: Aldrig[/quote:25a51fp5]

Han spelade rätt hyfsat ändå, fast ändå som du säger så går han till överdrift och känns rent ut sagt barnslig. Han skulle definitivt inte passa bra som The Riddle igen.

Fast jag tycker iofs inte att den filmen var den bästa som gjorts av Batman filmerna.
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
[quote="I Am Serious":25dyo7qi][quote="Spath":25dyo7qi]Nej, aldrig Carrey! I Batman Forever är han bara barnslig och pinsam. Störd kanske han är, men Carrey går till 100% överdrift i Forever. Jag säger bara: Aldrig[/quote:25dyo7qi]

Han spelade rätt hyfsat ändå, fast ändå som du säger så går han till överdrift och känns rent ut sagt barnslig. Han skulle definitivt inte passa bra som The Riddle igen.

Fast jag tycker iofs inte att den filmen var den bästa som gjorts av Batman filmerna.[/quote:25dyo7qi]

Ja, det är ju inte bara Jimmys fel att det blev så fånigt. Än en gång tycker jag att vi skyller allt på Schumacher .
Känns som att vi är lite nu.

Är det någon mer än mig som tror att Jokern överlever i den här filmen?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Tror faktiskt inte han gör det.

Vet inte riktigt varför, bara en känsla jag har.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja klart Jokern lever? TDK är ju innan alla äldre batman filmerna och där spelas ju Jokern av Jack Nicholson ;D
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden