Tänkte att man kunde göra ett forum om uppföljare till Batman Begins.
Vad vet vi, att 2008 ska vara realse datum på bio,att Christian Bale kommer att spela Batman, att Sir Michael Caine kommer att spela Alfred och slutligen att Jokern kommer att vara skurken i filmen.
Man får hoppas på att de andra skådespelarna återkommer till sina kära roller.
Jag har själv hört rykten om att Cillian Murphy(the scarecrow) ska vara med i uppföljaren, vet inte hur dom då har tänkt sig, kanske att han blir ännu mer galen efter att Rachel(Katie Holmes) skjuter honnom med sin elpistol. Och han förvandlas till Jokern.
PS:När ni har hört rykten eller vet nåt om den nya batman filmen, så är det bara att skriva det.
Saknas
för
Inga inlägg
Nu hänger jag inte med, men börjar TDK kl.6 i USA????
[quote="Nate96":673nzt22]Nu hänger jag inte med, men börjar TDK kl.6 i USA????[/quote:673nzt22]
Som Mats skrev så har dem satt in extra föreställningar i USA klockan 6 för att tillgodose det stora behovet.
Som Mats skrev så har dem satt in extra föreställningar i USA klockan 6 för att tillgodose det stora behovet.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Nit89ram":2pyha0n9][quote="Nate96":2pyha0n9]Nu hänger jag inte med, men börjar TDK kl.6 i USA????[/quote:2pyha0n9]
Som Mats skrev så har dem satt in extra föreställningar i USA klockan 6 för att tillgodose det stora behovet.[/quote:2pyha0n9] aha, då fattar jag!
Som Mats skrev så har dem satt in extra föreställningar i USA klockan 6 för att tillgodose det stora behovet.[/quote:2pyha0n9] aha, då fattar jag!
Jag har fått ett bekräftat mail från SF!
15-års gräns blir de på filmen :D:D!!!!
inga mer frågor om 11 eller 15, utan 15 !
15-års gräns blir de på filmen :D:D!!!!
inga mer frågor om 11 eller 15, utan 15 !
Japp, MZ's nyheter kan man lita på.
15 år - yes!
15 år - yes!
Så jävla skönt att slippa snorungar! Nu kan jag och mina brorsor vara ifred när vi skall se filmen.
Fast 15 åringar är också snorungar...
Fast 15 åringar är också snorungar...
Fan va härligt! Nu ser jag ännu mer framimot filmen!
Yes!
Förrästen, vilken tid släpps biljetterna??
Förrästen, vilken tid släpps biljetterna??
Saknas
för
Inga inlägg
YEEEEEEEEEEEEEEEEEES FYYFAN VA SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!!!
Inte bara för att man slipper snorungar, filmen kommer få en mkt mer seriös känsla!
Inte bara för att man slipper snorungar, filmen kommer få en mkt mer seriös känsla!
dom släpps väl 8 eller 9 eller 10 , nåt sånt !
[quote="TheJoker":ayife7dc]dom släpps väl 8 eller 9 eller 10 , nåt sånt ![/quote:ayife7dc]
kl 07:00
kl 07:00
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Remus":mr44ofmu]Så jävla skönt att slippa snorungar! Nu kan jag och mina brorsor vara ifred när vi skall se filmen.
Fast 15 åringar är också snorungar...[/quote:mr44ofmu]
Vart går den gränsen? Tänkte på, hur gammal är du? Kanske finns ett liknande svar till båda mina frågor.
Spelar ingen större roll för mig om den är från 11 eller 15, blir ändå en massa prassel och viskningar. Själv går jag helst när filmen har gått en vecka eller två, då publiken minskat en hel del. Då slipper man det mesta av snacket osv på biografen.
[b:mr44ofmu]Bala:[/b:mr44ofmu] Så åldergränsen avgör vilken känsla filmen får? Filmen hade ju inte varit annorlunda om den hade varit från 11, om de nu inte censurerade vissa delar.
Fast 15 åringar är också snorungar...[/quote:mr44ofmu]
Vart går den gränsen? Tänkte på, hur gammal är du? Kanske finns ett liknande svar till båda mina frågor.
Spelar ingen större roll för mig om den är från 11 eller 15, blir ändå en massa prassel och viskningar. Själv går jag helst när filmen har gått en vecka eller två, då publiken minskat en hel del. Då slipper man det mesta av snacket osv på biografen.
[b:mr44ofmu]Bala:[/b:mr44ofmu] Så åldergränsen avgör vilken känsla filmen får? Filmen hade ju inte varit annorlunda om den hade varit från 11, om de nu inte censurerade vissa delar.
Saknas
för
Inga inlägg
tråkigt att det blev 15 års oldersgräns. Men jag kommer nog ändå in
eftersom att jag har kommit in på shit många 15 års filmer
eftersom att jag har kommit in på shit många 15 års filmer
Saknas
för
Inga inlägg
Någon som tror att Heath Ledger hade fått den här Oscar-statyetten om han fortfarande hade varit i livet?
[quote="carlchristian":27wl1lm8]Någon som tror att Heath Ledger hade fått den här Oscar-statyetten om han fortfarande hade varit i livet?[/quote:27wl1lm8]
För det första har vi inte sett hur bra han är, för det andra har han inte fått någon nominering.
För det första har vi inte sett hur bra han är, för det andra har han inte fått någon nominering.
japp eller klockan 8 !
Jag ska t o m sätta klockan 10 i 7 för att vara redo o få bästa platserna längst bak i mitteln :D
Jag ska t o m sätta klockan 10 i 7 för att vara redo o få bästa platserna längst bak i mitteln :D
Saknas
för
Inga inlägg
Bara jag som inte kan se bilderna som Kenneth skickade?
Saknas
för
Inga inlägg
Nejnej! Jag menar inte att filmen i sig skulle vara mindre seriös om den va från 11 år , men den känns mer mäktig, mer mörk och då känns det lite mer seriösare för oss tittare. Kanske lite dåligt formulerat men jag tycker iaf det känns helt klart bättre och se en sån här med en bunt av äldre istället för en massa små, även om de håller snattran.
Och nu blir jag lite småsugen på hur Moviezine kommer se på den här filmen och va den får för betyg? För den här filmen har onekligen varit den mest hypade filmen på år och dagar och vart jag än läser står det att det är ett mästerverk och nu på Imdb såg jag en som skrivit att det här är så mycket mer än en batmanfilm vilket jag ändå förstod innan men ändå. Så hoppas moviezine också klassar detta som ett mästerverk
Ungefär när tror ni att ni recensionen kommer upp? Förlåt om denna fråga skulle ha ställts tidigare:)
Och nu blir jag lite småsugen på hur Moviezine kommer se på den här filmen och va den får för betyg? För den här filmen har onekligen varit den mest hypade filmen på år och dagar och vart jag än läser står det att det är ett mästerverk och nu på Imdb såg jag en som skrivit att det här är så mycket mer än en batmanfilm vilket jag ändå förstod innan men ändå. Så hoppas moviezine också klassar detta som ett mästerverk
Ungefär när tror ni att ni recensionen kommer upp? Förlåt om denna fråga skulle ha ställts tidigare:)
fan va skönt att man jobbar 07:00-14:50 imorrn haha min favorit plats kommer säkert att vara borta med vinden innan jag hinner boka