Tänkte att man kunde göra ett forum om uppföljare till Batman Begins.
Vad vet vi, att 2008 ska vara realse datum på bio,att Christian Bale kommer att spela Batman, att Sir Michael Caine kommer att spela Alfred och slutligen att Jokern kommer att vara skurken i filmen.
Man får hoppas på att de andra skådespelarna återkommer till sina kära roller.
Jag har själv hört rykten om att Cillian Murphy(the scarecrow) ska vara med i uppföljaren, vet inte hur dom då har tänkt sig, kanske att han blir ännu mer galen efter att Rachel(Katie Holmes) skjuter honnom med sin elpistol. Och han förvandlas till Jokern.
PS:När ni har hört rykten eller vet nåt om den nya batman filmen, så är det bara att skriva det.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="taha":2svkvpii]fan va skönt att man jobbar 07:00-14:50 imorrn haha min favorit plats kommer säkert att vara borta med vinden innan jag hinner boka[/quote:2svkvpii]
Själv så har man ju sommar lov , fast iofs så sover jag när biljetterna släpps så det suger ju. Hoppas att jag får tag på bra platser till nattvisningen
Själv så har man ju sommar lov , fast iofs så sover jag när biljetterna släpps så det suger ju. Hoppas att jag får tag på bra platser till nattvisningen
3462 inlägg
Som väntat blev det 15 år och det känns väl vettigt och samtidigt lovande. Men kan inte låta bli att tycka synd om 14-åringarna som säkert gärna hade velat se denna. Läser man kommentarerna från er har ni visst glömt hur det känns att vara 14 och utestängd från 15-årsfilmerna.
Recension dyker upp på torsdag kväll i nästa vecka. Men tycker allt att ni ska hålla nere förväntningarna. Jag förväntar mig iaf inget mästerverk.
Sedan ställer jag mig samma från som calle. Jag har svårt att tänka mig att det hade varit så mycket Oscarssnack för Ledger om han hade levat idag. Men det får vi se när vi väl har sett filmen. Jag kan definitivt inte uttala mig om Oscarsnomineringar bara genom att kolla på lite klipp.
I Am Serious: Det ska finnas en knapp till höger med ett kryss i. Använd den för att radera ditt inlägg.
Recension dyker upp på torsdag kväll i nästa vecka. Men tycker allt att ni ska hålla nere förväntningarna. Jag förväntar mig iaf inget mästerverk.
Sedan ställer jag mig samma från som calle. Jag har svårt att tänka mig att det hade varit så mycket Oscarssnack för Ledger om han hade levat idag. Men det får vi se när vi väl har sett filmen. Jag kan definitivt inte uttala mig om Oscarsnomineringar bara genom att kolla på lite klipp.
I Am Serious: Det ska finnas en knapp till höger med ett kryss i. Använd den för att radera ditt inlägg.
Saknas
för
Inga inlägg
Bra att den är för 15. När jag såg Begins på bio satt två barn, högst sju, och frågade sin pappa var femte minut när Batman skulle dyka upp. Och så höll dom på att gå omkring, otroligt jobbigt, speciellt när man satt bredvid dem.
[quote="Mats":24bn40qv]Som väntat blev det 15 år och det känns väl vettigt och samtidigt lovande. Men kan inte låta bli att tycka synd om 14-åringarna som säkert gärna hade velat se denna. Läser man kommentarerna från er har ni visst glömt hur det känns att vara 14 och utestängd från 15-årsfilmerna.[/quote:24bn40qv]
Fast runt 90% av 14 åringar går in i bion och säger att de är 15, har upplevt detta en hel del. Det är ju så få stunder då de frågar om ID.
[quote="Mats":24bn40qv]Som väntat blev det 15 år och det känns väl vettigt och samtidigt lovande. Men kan inte låta bli att tycka synd om 14-åringarna som säkert gärna hade velat se denna. Läser man kommentarerna från er har ni visst glömt hur det känns att vara 14 och utestängd från 15-årsfilmerna.[/quote:24bn40qv]
Fast runt 90% av 14 åringar går in i bion och säger att de är 15, har upplevt detta en hel del. Det är ju så få stunder då de frågar om ID.
Det är väl på SF ´s hemsida som man går in för att boka biljetter till Dark Knight?
[quote="The Batman":z2nnjjzw]Det är väl på SF ´s hemsida som man går för att boka biljetterna till filmen?[/quote:z2nnjjzw]Om du ska gå på en SF-biograf så verkar det ju ganska självklart...?
[quote="Cykelpedal":29q5fpsa][quote="The Batman":29q5fpsa]Det är väl på SF ´s hemsida som man går för att boka biljetterna till filmen?[/quote:29q5fpsa]Om du ska gå på en SF-biograf så verkar det ju ganska självklart...?[/quote:29q5fpsa]
Jo men jag har inte hittat något som det står om att man kan boka biljetter i morgon så det är därför jag undrar.
Jo men jag har inte hittat något som det står om att man kan boka biljetter i morgon så det är därför jag undrar.
3462 inlägg
De lägger nog inte upp det förrän imorgon skulle jag tro. Men du kan nog vara lugn, det finns nog biljetter kvar 7.15.
[quote="Mats":2gkxks6q]De lägger nog inte upp det förrän imorgon skulle jag tro. Men du kan nog vara lugn, det finns nog biljetter kvar 7.15.[/quote:2gkxks6q]
Det finns det nog säkert, dem hinner nog inte sälja alla biljetter på en dag.
Det finns det nog säkert, dem hinner nog inte sälja alla biljetter på en dag.
nu släpptes dom 8:00, o jag bokade mina bästa platser på Royal i Malmö ! Först på plats hehehe
Saknas
för
Inga inlägg
Finns inte billjeter på Sf's hemsida, men det gör inget, pappa fixar den! Fan va skönt!
Går det inte att boka biljetter från sf.se? Och ifall det gör; vart?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Nate96":1em9ilpa]Finns inte billjeter på Sf's hemsida, men det gör inget, pappa fixar den! Fan va skönt![/quote:1em9ilpa]det beror på vart man bor.
Har bokat biljetterna nu så ska vi få se om jag kommer in
Har bokat biljetterna nu så ska vi få se om jag kommer in
Saknas
för
Inga inlägg
Woooho! Jag va först at boka här i alla fall:D Tog mittenplatserna på mittenraden:D
Där har de coolare stolar som är svarta istället för röda, sen är de typ gjorda av skin och är lite större:D Wihh!
Där har de coolare stolar som är svarta istället för röda, sen är de typ gjorda av skin och är lite större:D Wihh!
I Lund kunde man boka biljetter till den 17:e juli. Tyvärr så kan jag inte då.
Det får väl bli den 25:e istället.
Det får väl bli den 25:e istället.
Kan man boka nu??! Vad i helvete?! Då måste jag kontakta mina bröder!
Håller annars med Mats, tror inte det hade varit ett sånt daltande om Heath Ledger kommer få en oscar eller ej om han levde fortfarande.
Håller annars med Mats, tror inte det hade varit ett sånt daltande om Heath Ledger kommer få en oscar eller ej om han levde fortfarande.
Saknas
för
Inga inlägg
Tråkigt att Iron Man och Hulken fick samma premiärdatum här medan en av årets mest efterlängtade filmer blir en vecka försenad här!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Grollo":3ii2p7ny]Var väl helt okej trailer, var lite skönt att få se Max slänga sig framstupa i slow motion, man fick lite vibbar, men bara lite! Känns fortfarande som att detta kommer bli ännu en i mängden actionfilmer.
Förresten så visste jag inte att Olga Kurylenko skulle vara med i den här filmen, och vem kommer hon spela?[/quote:3ii2p7ny]Va fan snackar du om?
Förresten så visste jag inte att Olga Kurylenko skulle vara med i den här filmen, och vem kommer hon spela?[/quote:3ii2p7ny]Va fan snackar du om?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="twoface02":26zcrfkt][quote="Grollo":26zcrfkt]Var väl helt okej trailer, var lite skönt att få se Max slänga sig framstupa i slow motion, man fick lite vibbar, men bara lite! Känns fortfarande som att detta kommer bli ännu en i mängden actionfilmer.
Förresten så visste jag inte att Olga Kurylenko skulle vara med i den här filmen, och vem kommer hon spela?[/quote:26zcrfkt]Va fan snackar du om? [/quote:26zcrfkt] Felpost kanske?? Tillhör nog Max Payne tråden!
Förresten så visste jag inte att Olga Kurylenko skulle vara med i den här filmen, och vem kommer hon spela?[/quote:26zcrfkt]Va fan snackar du om? [/quote:26zcrfkt] Felpost kanske?? Tillhör nog Max Payne tråden!