Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Herrejösses! 695 sidor på ImdB på "The Dark Knight"-forumet!!
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Och 243 här på mz innan ens filmen haft premiär? Intresset för denna film är sjukt..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Mm, 243 sidor är mycket. Men hur stor del av den är inte bara spam som man stör sig på?

Ja, jag vet att jag gjorde precis det jag klagade på ovan, men jag var bara tvungen att skriva detta.
802 inlägg
för
802 inlägg
[quote="Mats":1309qkgp]Jag tvivlar på att de kommer visa filmen i Lund en dag innan världspremiären och eftersom tor 24 saknas i listan har nog SF tagit fel datum bara. Men tråkigt för dem som blir lurade. Dessutom stod det i dagens pressmeddelande att visningen på Skandia blir den första publika visningen innan biopremiären 25 juli.
[/quote:1309qkgp]

Tänkte väl att det lät för bra för att vara sant.
Dem har ändrat sidan nu till den 24:e.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Läs här så får ni nog en aning om varför den fick en 15-årsgräns. OBS! Lite spoilervarning

http://www.imdb.com/title/tt0468569/parentalguide
851 inlägg
för
851 inlägg
Hmm...
Visa spoiler
174 inlägg
för
174 inlägg
[quote="Spath":f3bk01we]Hmm...
Visa spoiler
[/quote:f3bk01we]
Hehe Jag fastnade för den också
851 inlägg
för
851 inlägg
[quote="taha":3vvup876][quote="Spath":3vvup876]Hmm...
Visa spoiler
[/quote:3vvup876]
Hehe Jag fastnade för den också [/quote:3vvup876]

Hoppas för guds skull att det inte är de menar. Kändes rätt överdrivet.
174 inlägg
för
174 inlägg
[quote="Spath":380x4xlq][quote="taha":380x4xlq][quote="Spath":380x4xlq]Hmm...
Visa spoiler
[/quote:380x4xlq]
Hehe Jag fastnade för den också [/quote:380x4xlq]

Hoppas för guds skull att det inte är de menar. Kändes rätt överdrivet.[/quote:380x4xlq]
Nääh Jag skulle inte tro det och hoppas att det bara är någon random polis eller nån som The Joker inte gillar
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Satan vad filmen säljer biljetter. Ni hittar nyheten på förstasidan.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
I slutet av detta klipp så säger dom att TDK har biopremiär den 27 juli sverige, vafan??

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article2907207.ab
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Jo det är helt sjukt. Sen kallade också Jay Leno TDK för "årets bästa film". han kanske hjälpte till lite ?

EDIT: [quote="I Am Serious":1k4gyvvr]I slutet av detta klipp så säger dom att TDK har biopremiär den 27 juli sverige, vafan??

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article2907207.ab[/quote:1k4gyvvr]

AB har nog räknat lite fel på dagarna. Men att Ledger ska vara läskigare än Hannibal Lecter är fan inte illa och Oldman är en ärlig person
851 inlägg
för
851 inlägg
[quote="Mats":3gl6o5pw]Jag tvivlar på att de kommer visa filmen i Lund en dag innan världspremiären och eftersom tor 24 saknas i listan har nog SF tagit fel datum bara. Men tråkigt för dem som blir lurade. [/quote:3gl6o5pw]

Vänta nu lite. Jag har beställt biljetter den 24:e i Vänersborg - Kan det också ändras?!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Spath":1epb41el]

Vänta nu lite. Jag har beställt biljetter den 24:e i Vänersborg - Kan det också ändras?![/quote:1epb41el]

Jag tror knappast att visningen på den 24:e kommer att ändras eftersom att det är datumet på smygpremiären
851 inlägg
för
851 inlägg
Är det imorgon som recensionen kommer att dyka upp, eller är det nästa torsdag?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Imorrn mannen. Ska käka popcorn och dricka cola medans jag läser den.
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Att TDK slår Lotr TTT är riktigt förvånande, det trodde jag aldrig. Detta måste vara en av världens mest efterlängtade uppföljare!!
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Jo och frågan är om det blir som med Pirates 2? Hyllas fruktansvärt stort för att sedan visas sig vara en besvikelse? Fast i mitt fall tyckte jag inte den var det talade för vad ungefär 70% andra tyckte
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hur lång blir TDK?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Dr. Acula":1j9w5p40]Hur lång blir TDK?[/quote:1j9w5p40]

Enligt SF så blir speltiden 2h 32min
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden