Visa första inlägg
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Annars är dem GRATIS vilket är skillnaden på boka på SF och de där på Stureplan.
1753 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1753 inlägg
[quote="Nit89ram":2fmruqem]

I Lund kan man forfarande köpa biljetter till den 17:e juli.[/quote:2fmruqem]

Jag tror ju de skrev fel, borde vara torsdagen 24:e, men passa på att boka. [quote="Rafe Fines":2fmruqem]Annars är dem GRATIS vilket är skillnaden på boka på SF och de där på Stureplan.[/quote:2fmruqem]

Och inte att förglömma - de delas ut av Batman!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Jonte":35n6dfnk]Beställde några posters och jag hoppas att de kommer snart. Grymt härliga! Här är en.

[img:35n6dfnk]http://www.discshop.se/shop/img/omslag/front_large/8/67508.jpg[/img:35n6dfnk][/quote:35n6dfnk]

Fan vad sexig.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
[quote="Alexander":3qoosufk][quote="Rafe Fines":3qoosufk]Annars är dem GRATIS vilket är skillnaden på boka på SF och de där på Stureplan.[/quote:3qoosufk]

Och inte att förglömma - de delas ut av Batman! [/quote:3qoosufk]

Vem är pajasen som står i Batmandräkt och delar ut dem? Adam West?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
För er som är intresserade så kommer Aaron Eckhart att gästa på Jay Leno Show kl. 01:05 på femman
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Bra att du sa de! TACK
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Jag tvivlar på att de kommer visa filmen i Lund en dag innan världspremiären och eftersom tor 24 saknas i listan har nog SF tagit fel datum bara. Men tråkigt för dem som blir lurade. Dessutom stod det i dagens pressmeddelande att visningen på Skandia blir den första publika visningen innan biopremiären 25 juli.

Visserligen är det samma dag som den ordinarie smygpremiären, men den kommer sannerligen visas redan vid 18-19 på kvällen. Vill man bara se den först och dessutom gratis ska man väl ta chansen och glida iväg till Stureplan och tugga lite med Christian Bale. Nej, det är nog inte Bale, men man får väl använda sin kreativa fantasi en aning.

Själv ser man filmen om drygt ett dygn, men känner mig faktiskt ganska lugn. Ska dock blir intressant att se Ledgers rolltolkning. Jag förväntar mig inget mästerverk, utan håller nere mina förväntningar för säkerhets skull.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
OMG?! Ska du se The Dark Knight om ett dygn Mats?!

WOOT!?

SHIT Du får inte såga filmen !!
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Ingen risk, för jag tänker inte recensera den Det finns bättre kandidater till det jobbet som också är mer hungriga än vad jag är.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nae ! Jag vet att det den är han som recensera Batman Beginns som ska göra det, men du lär väl göra en liten recension du med som du skrivier här i tråden kan jag tänka mig ?
1721 inlägg
för
1721 inlägg
När kommer rec. ?
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Nej, Kim kommer inte skriva recensionen. Det blir Oskar som gör det. Klart jag kommer delge mina tankar när jag har sett den. Jag räknar med att bli allmänt utfrågad om filmen.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Ett tips är att du inte svarar på dem för allas bästa

Men när kommer recensionen upp på mz?
3462 inlägg
för
3462 inlägg
På torsdag kväll är min plan.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Fan va härligt och höra! Nu är man nervös för vad betyget kommer bli...
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Asch inte. Det är bara att ställa in sig på en tvåa så är chanserna väldigt små att du blir besviken på betyget
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Haha jag hoppas självklart på minst en 4a men på något sätt känns det som det kommer bli en 3a..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hehe joo, 3a tror jag också!:=)

Föresten är det någon film som fått NOLL poäng på Mz?

Minsta är 1 va?
191 inlägg
för
191 inlägg
Ny bild:

[img:3l1pmve9]http://i144.photobucket.com/albums/r186/questionsleep6969/img005.jpg[/img:3l1pmve9]
851 inlägg
för
851 inlägg
Då har man beställt biljetter. Tänkte vänta ett tag med att se den, för att slippa hypen, men kunde inte låta bli att beställa. Så torsdag 24/7 kl 21:20 blir det för mig då.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden