Tänkte att man kunde göra ett forum om uppföljare till Batman Begins.
Vad vet vi, att 2008 ska vara realse datum på bio,att Christian Bale kommer att spela Batman, att Sir Michael Caine kommer att spela Alfred och slutligen att Jokern kommer att vara skurken i filmen.
Man får hoppas på att de andra skådespelarna återkommer till sina kära roller.
Jag har själv hört rykten om att Cillian Murphy(the scarecrow) ska vara med i uppföljaren, vet inte hur dom då har tänkt sig, kanske att han blir ännu mer galen efter att Rachel(Katie Holmes) skjuter honnom med sin elpistol. Och han förvandlas till Jokern.
PS:När ni har hört rykten eller vet nåt om den nya batman filmen, så är det bara att skriva det.
Annars är dem GRATIS vilket är skillnaden på boka på SF och de där på Stureplan.
1753 inlägg
[quote="Nit89ram":2fmruqem]
I Lund kan man forfarande köpa biljetter till den 17:e juli.[/quote:2fmruqem]
Jag tror ju de skrev fel, borde vara torsdagen 24:e, men passa på att boka. [quote="Rafe Fines":2fmruqem]Annars är dem GRATIS vilket är skillnaden på boka på SF och de där på Stureplan.[/quote:2fmruqem]
Och inte att förglömma - de delas ut av Batman!
I Lund kan man forfarande köpa biljetter till den 17:e juli.[/quote:2fmruqem]
Jag tror ju de skrev fel, borde vara torsdagen 24:e, men passa på att boka. [quote="Rafe Fines":2fmruqem]Annars är dem GRATIS vilket är skillnaden på boka på SF och de där på Stureplan.[/quote:2fmruqem]
Och inte att förglömma - de delas ut av Batman!
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Jonte":35n6dfnk]Beställde några posters och jag hoppas att de kommer snart. Grymt härliga! Här är en.
[img:35n6dfnk]http://www.discshop.se/shop/img/omslag/front_large/8/67508.jpg[/img:35n6dfnk][/quote:35n6dfnk]
Fan vad sexig.
[img:35n6dfnk]http://www.discshop.se/shop/img/omslag/front_large/8/67508.jpg[/img:35n6dfnk][/quote:35n6dfnk]
Fan vad sexig.
[quote="Alexander":3qoosufk][quote="Rafe Fines":3qoosufk]Annars är dem GRATIS vilket är skillnaden på boka på SF och de där på Stureplan.[/quote:3qoosufk]
Och inte att förglömma - de delas ut av Batman! [/quote:3qoosufk]
Vem är pajasen som står i Batmandräkt och delar ut dem? Adam West?
Och inte att förglömma - de delas ut av Batman! [/quote:3qoosufk]
Vem är pajasen som står i Batmandräkt och delar ut dem? Adam West?
Saknas
för
Inga inlägg
För er som är intresserade så kommer Aaron Eckhart att gästa på Jay Leno Show kl. 01:05 på femman
3462 inlägg
Jag tvivlar på att de kommer visa filmen i Lund en dag innan världspremiären och eftersom tor 24 saknas i listan har nog SF tagit fel datum bara. Men tråkigt för dem som blir lurade. Dessutom stod det i dagens pressmeddelande att visningen på Skandia blir den första publika visningen innan biopremiären 25 juli.
Visserligen är det samma dag som den ordinarie smygpremiären, men den kommer sannerligen visas redan vid 18-19 på kvällen. Vill man bara se den först och dessutom gratis ska man väl ta chansen och glida iväg till Stureplan och tugga lite med Christian Bale. Nej, det är nog inte Bale, men man får väl använda sin kreativa fantasi en aning.
Själv ser man filmen om drygt ett dygn, men känner mig faktiskt ganska lugn. Ska dock blir intressant att se Ledgers rolltolkning. Jag förväntar mig inget mästerverk, utan håller nere mina förväntningar för säkerhets skull.
Visserligen är det samma dag som den ordinarie smygpremiären, men den kommer sannerligen visas redan vid 18-19 på kvällen. Vill man bara se den först och dessutom gratis ska man väl ta chansen och glida iväg till Stureplan och tugga lite med Christian Bale. Nej, det är nog inte Bale, men man får väl använda sin kreativa fantasi en aning.
Själv ser man filmen om drygt ett dygn, men känner mig faktiskt ganska lugn. Ska dock blir intressant att se Ledgers rolltolkning. Jag förväntar mig inget mästerverk, utan håller nere mina förväntningar för säkerhets skull.
Saknas
för
Inga inlägg
OMG?! Ska du se The Dark Knight om ett dygn Mats?!
WOOT!?
SHIT Du får inte såga filmen !!
WOOT!?
SHIT Du får inte såga filmen !!
3462 inlägg
Ingen risk, för jag tänker inte recensera den Det finns bättre kandidater till det jobbet som också är mer hungriga än vad jag är.
Saknas
för
Inga inlägg
Nae ! Jag vet att det den är han som recensera Batman Beginns som ska göra det, men du lär väl göra en liten recension du med som du skrivier här i tråden kan jag tänka mig ?
3462 inlägg
Nej, Kim kommer inte skriva recensionen. Det blir Oskar som gör det. Klart jag kommer delge mina tankar när jag har sett den. Jag räknar med att bli allmänt utfrågad om filmen.
Ett tips är att du inte svarar på dem för allas bästa
Men när kommer recensionen upp på mz?
Men när kommer recensionen upp på mz?
3462 inlägg
Fan va härligt och höra! Nu är man nervös för vad betyget kommer bli...
3462 inlägg
Asch inte. Det är bara att ställa in sig på en tvåa så är chanserna väldigt små att du blir besviken på betyget
Haha jag hoppas självklart på minst en 4a men på något sätt känns det som det kommer bli en 3a..
Saknas
för
Inga inlägg
Hehe joo, 3a tror jag också!:=)
Föresten är det någon film som fått NOLL poäng på Mz?
Minsta är 1 va?
Föresten är det någon film som fått NOLL poäng på Mz?
Minsta är 1 va?
Ny bild:
[img:3l1pmve9]http://i144.photobucket.com/albums/r186/questionsleep6969/img005.jpg[/img:3l1pmve9]
[img:3l1pmve9]http://i144.photobucket.com/albums/r186/questionsleep6969/img005.jpg[/img:3l1pmve9]
Då har man beställt biljetter. Tänkte vänta ett tag med att se den, för att slippa hypen, men kunde inte låta bli att beställa. Så torsdag 24/7 kl 21:20 blir det för mig då.