Tänkte att man kunde göra ett forum om uppföljare till Batman Begins.
Vad vet vi, att 2008 ska vara realse datum på bio,att Christian Bale kommer att spela Batman, att Sir Michael Caine kommer att spela Alfred och slutligen att Jokern kommer att vara skurken i filmen.
Man får hoppas på att de andra skådespelarna återkommer till sina kära roller.
Jag har själv hört rykten om att Cillian Murphy(the scarecrow) ska vara med i uppföljaren, vet inte hur dom då har tänkt sig, kanske att han blir ännu mer galen efter att Rachel(Katie Holmes) skjuter honnom med sin elpistol. Och han förvandlas till Jokern.
PS:När ni har hört rykten eller vet nåt om den nya batman filmen, så är det bara att skriva det.
Saknas
för
Inga inlägg
Ni får tänka på att det krävs ganska många ettor för att betyget ska sänkas när 23.000 har röstat.
Saknas
för
Inga inlägg
Lite småcoolt att TDK ligger etta och det gör ju såklart att längtan ökar. Men även fast man är ganska säker på att den inte kommer hålla platsen förevigt blir man lite orolig... Godfather [u:72klf66e]ska[/u:72klf66e] ha sin första plats och den tillhör ingen annan.
[quote="Nit89ram":wdksgzhh][quote="Rafe Fines":wdksgzhh]http://www.imdb.com/title/tt0068646/board/thread/112265542
Klockrenast [/quote:wdksgzhh]
Meddelandena finns inte kvar längre. Vad stod där?[/quote:wdksgzhh]
Ämnet hette typ "TDK #1"
Men han som skapa de att hade skrivit "It's all part of the plan"
Klockrenast [/quote:wdksgzhh]
Meddelandena finns inte kvar längre. Vad stod där?[/quote:wdksgzhh]
Ämnet hette typ "TDK #1"
Men han som skapa de att hade skrivit "It's all part of the plan"
[quote="Remus":3spgkhx2]Här kommer svaret på varför den ligger 1:a på IMDB:
1. Alla röstar 10 för att på något konstigt vis hedra Heath Ledger.
2. Alla är Batman nördar.
Varför är det 19.000 som röstat på en 10 medans bara 1000-2000 röstat på en 9:a? Inte många som tyckte att den var "väldigt bra men..." utan helt perfekt.
Visst, man ska ta IMDB med en nypa salt men detta är det värsta som hänt IMDB genom världshistorien.[/quote:3spgkhx2]
Nu har vi inte ens sett The Dark Knight.. Nej, men jag är rätt så säker på att denna absolut inte bör ligga på första plats..
Men samtidigt har det bara gått 2 dagar sedan biopremiären. Det finns endast ca 20,000 röster..
Så snart fler personer ser filmen och börjar rösta kommer den att gå ner direkt..
1. Alla röstar 10 för att på något konstigt vis hedra Heath Ledger.
2. Alla är Batman nördar.
Varför är det 19.000 som röstat på en 10 medans bara 1000-2000 röstat på en 9:a? Inte många som tyckte att den var "väldigt bra men..." utan helt perfekt.
Visst, man ska ta IMDB med en nypa salt men detta är det värsta som hänt IMDB genom världshistorien.[/quote:3spgkhx2]
Nu har vi inte ens sett The Dark Knight.. Nej, men jag är rätt så säker på att denna absolut inte bör ligga på första plats..
Men samtidigt har det bara gått 2 dagar sedan biopremiären. Det finns endast ca 20,000 röster..
Så snart fler personer ser filmen och börjar rösta kommer den att gå ner direkt..
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Precis, bara fanboys som har sett den hittills.
Men den lär nog hålla sig kvar på top 20 i framtiden skulle jag kunna tro.
Men den lär nog hålla sig kvar på top 20 i framtiden skulle jag kunna tro.
Saknas
för
Inga inlägg
Att det är det värsta som händ i IMDBs historia är väl ett väldigt dumt påstående med tanke på att du inte ens har sett filmen och har inte en blekaste aning om hur bra den är. Den kanske är en av de bästa filmen som gjorts enligt många, med tanke IMDBs topplista.
Sedan tvivlar jag på att betyget höjs bara för att Heath Ledger har dött, det har inte med saken att göra. Faktum är att han var en duktig skådespelare, tycker det är dumt att dra fram någonting som att i och med att han hyllas mer nu anses han ha varit en bättre skådespelare än om han inte hade dött. Den enda skillnaden egentligen är bara att han har blivit mer känd sedan han dog just på grund av att han dog, men det gör inte att folk röstar på ett högre betyg bara för att de tycker synd om honom.
Sedan tvivlar jag på att betyget höjs bara för att Heath Ledger har dött, det har inte med saken att göra. Faktum är att han var en duktig skådespelare, tycker det är dumt att dra fram någonting som att i och med att han hyllas mer nu anses han ha varit en bättre skådespelare än om han inte hade dött. Den enda skillnaden egentligen är bara att han har blivit mer känd sedan han dog just på grund av att han dog, men det gör inte att folk röstar på ett högre betyg bara för att de tycker synd om honom.
Nej precis. Folk hyllade hans insats som Joker redan när första trailen med filmsekvenser dök upp i december. Redan då var det många som sa att han hade slagit Nicholsons Joker och skulle stå för en av årets bästa skådespelarinsatser.
det här håller aldrig, och visst är det lite pga av ledger och så, men det flesta betyg är nog befogade med tanke på att bara regular voters räknas. men plats #1 blir det nog inte länge, men högt på listan lär den hamna. sen att gudfadern "äger" förstaplatsen kan väl ses som korrekt, även om jag inte tycker att den är världens bästa film. analysmässigt så kanske, men jag kunna njuta av en film också och hade då hellre sett shawshank på guldpallen.
Saknas
för
Inga inlägg
Filmen har tjänat 155 million dollar under första veckan och den slår Spider-Man 3's gamla rekord 151 million dollar...
Saknas
för
Inga inlägg
Shit helt galet! Trodde det i alla fall skulle bli runt 100 miljoner dollar, men 155? Riktigt bra!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="alexander 10":8ciml48c]Filmen har tjänat 155 million dollar under första veckan och den slår Spider-Man 3's gamla rekord 151 million dollar...[/quote:8ciml48c]
Herregud, Spidey got served.
Trean var ändå inte så bra egentligen...
Trean var ändå inte så bra egentligen...
[quote="Darth Kathy Grint":u0e3roko]
Trean var ändå inte så bra egentligen...[/quote:u0e3roko]
Men sen så var det ju jävligt stor hype inför tredje filmen.
Trean var ändå inte så bra egentligen...[/quote:u0e3roko]
Men sen så var det ju jävligt stor hype inför tredje filmen.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="popcornemil":oe3654d5][quote="Darth Kathy Grint":oe3654d5]
Trean var ändå inte så bra egentligen...[/quote:oe3654d5]
Men sen så var det ju jävligt stor hype inför tredje filmen.[/quote:oe3654d5]
Jovisst, men hypen TDK fick får Spidey 3 att framstå som en jäkla indiefilm ju!
Trean var ändå inte så bra egentligen...[/quote:oe3654d5]
Men sen så var det ju jävligt stor hype inför tredje filmen.[/quote:oe3654d5]
Jovisst, men hypen TDK fick får Spidey 3 att framstå som en jäkla indiefilm ju!
[quote="Darth Kathy Grint":3qnu8nnd][quote="alexander 10":3qnu8nnd]Filmen har tjänat 155 million dollar under första veckan och den slår Spider-Man 3's gamla rekord 151 million dollar...[/quote:3qnu8nnd]
Trean var ändå inte så bra egentligen...[/quote:3qnu8nnd]
hmm, bara jag som tycker att Spiderman 3 höll måttet?
Trean var ändå inte så bra egentligen...[/quote:3qnu8nnd]
hmm, bara jag som tycker att Spiderman 3 höll måttet?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="tsw_gnaget":2qnexi86][quote="Darth Kathy Grint":2qnexi86][quote="alexander 10":2qnexi86]Filmen har tjänat 155 million dollar under första veckan och den slår Spider-Man 3's gamla rekord 151 million dollar...[/quote:2qnexi86]
Trean var ändå inte så bra egentligen...[/quote:2qnexi86]
hmm, bara jag som tycker att Spiderman 3 höll måttet?[/quote:2qnexi86]
Nope, jag tyckte också att den var en underhållande film....
Trean var ändå inte så bra egentligen...[/quote:2qnexi86]
hmm, bara jag som tycker att Spiderman 3 höll måttet?[/quote:2qnexi86]
Nope, jag tyckte också att den var en underhållande film....
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Voldo":31x4shry]Vi kanske ska hålla oss till TDK i den här tråden?[/quote:31x4shry]
Japp, Tws_gnaget fick sin fråga besvarad så nu får vi hålla oss till TDK..
Ska nog se den om jag får möjligheten (tänker inte spendera 110), eftersom jag HATAR Batman och är ingen fanboy...
Men man blir ju ändå ganska nyfiken...
Japp, Tws_gnaget fick sin fråga besvarad så nu får vi hålla oss till TDK..
Ska nog se den om jag får möjligheten (tänker inte spendera 110), eftersom jag HATAR Batman och är ingen fanboy...
Men man blir ju ändå ganska nyfiken...
46,915 röster nu och den ligger fortfarande etta. Fanboysen överskattar nog filmen en del. Visst jag har inte sett den ännu, men jag tror knappast att den förtjänar en första plats. Ska bli intressant att se på vilken plats den ligger om en månad.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="alexander 10":26nl3ukq]Ska nog se den om jag får möjligheten (tänker inte spendera 110), eftersom jag HATAR Batman och är ingen fanboy...
Men man blir ju ändå ganska nyfiken...[/quote:26nl3ukq]
Varför hatar du batman? Batman är ju grym
Men man blir ju ändå ganska nyfiken...[/quote:26nl3ukq]
Varför hatar du batman? Batman är ju grym