Tänkte att man kunde göra ett forum om uppföljare till Batman Begins.
Vad vet vi, att 2008 ska vara realse datum på bio,att Christian Bale kommer att spela Batman, att Sir Michael Caine kommer att spela Alfred och slutligen att Jokern kommer att vara skurken i filmen.
Man får hoppas på att de andra skådespelarna återkommer till sina kära roller.
Jag har själv hört rykten om att Cillian Murphy(the scarecrow) ska vara med i uppföljaren, vet inte hur dom då har tänkt sig, kanske att han blir ännu mer galen efter att Rachel(Katie Holmes) skjuter honnom med sin elpistol. Och han förvandlas till Jokern.
PS:När ni har hört rykten eller vet nåt om den nya batman filmen, så är det bara att skriva det.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Mr. Brightside":1aqnh36h][quote="alexander 10":1aqnh36h]Ska nog se den om jag får möjligheten (tänker inte spendera 110), eftersom jag HATAR Batman och är ingen fanboy...
Men man blir ju ändå ganska nyfiken...[/quote:1aqnh36h]
Varför hatar du batman? Batman är ju grym[/quote:1aqnh36h]
Alla kan inte ha samma smak, skulle bli astråkigt.
Men man blir ju ändå ganska nyfiken...[/quote:1aqnh36h]
Varför hatar du batman? Batman är ju grym[/quote:1aqnh36h]
Alla kan inte ha samma smak, skulle bli astråkigt.
[quote="Darth Kathy Grint":3n972s42][quote="Mr. Brightside":3n972s42]Varför hatar du batman? Batman är ju grym[/quote:3n972s42]Alla kan inte ha samma smak, skulle bli astråkigt.[/quote:3n972s42]Jamen redan, det förklarar ju inte varför Alexander hatar Batman?
Så grattis: ännu ett meningslöst inlägg i den här tråden.
Så grattis: ännu ett meningslöst inlägg i den här tråden.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Darth Kathy Grint":3i5f9o23]
Alla kan inte ha samma smak, skulle bli astråkigt.[/quote:3i5f9o23]
Ja, men jag menade att jag var intresserad av Alexander10's motivation till varför han hata Batman.
EDIT: [quote="Cykelpedal":3i5f9o23][quote="Darth Kathy Grint":3i5f9o23]Alla kan inte ha samma smak, skulle bli astråkigt.[/quote:3i5f9o23]Jamen redan, det förklarar ju inte varför Alexander hatar Batman?
Så grattis: ännu ett meningslöst inlägg i den här tråden.[/quote:3i5f9o23]
Du hann visst posta innan jag hann skriva klart
Alla kan inte ha samma smak, skulle bli astråkigt.[/quote:3i5f9o23]
Ja, men jag menade att jag var intresserad av Alexander10's motivation till varför han hata Batman.
EDIT: [quote="Cykelpedal":3i5f9o23][quote="Darth Kathy Grint":3i5f9o23]Alla kan inte ha samma smak, skulle bli astråkigt.[/quote:3i5f9o23]Jamen redan, det förklarar ju inte varför Alexander hatar Batman?
Så grattis: ännu ett meningslöst inlägg i den här tråden.[/quote:3i5f9o23]
Du hann visst posta innan jag hann skriva klart
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Cykelpedal":14zb9t7q][quote="Darth Kathy Grint":14zb9t7q][quote="Mr. Brightside":14zb9t7q]Varför hatar du batman? Batman är ju grym[/quote:14zb9t7q]Alla kan inte ha samma smak, skulle bli astråkigt.[/quote:14zb9t7q]Jamen redan, det förklarar ju inte varför Alexander hatar Batman?
Så grattis: ännu ett meningslöst inlägg i den här tråden.[/quote:14zb9t7q]
Det var så lite så.
Jag är egentligen inte en stor Batman-fangirl, men jag har sett alla filmerna... även hädelsen som annars kallas för "Batman & Robin".
Men denna verkar intressant... även om det här med ImdB verkar överdrivet. Men så har jag inte sett rullen riktigt än.
Så grattis: ännu ett meningslöst inlägg i den här tråden.[/quote:14zb9t7q]
Det var så lite så.
Jag är egentligen inte en stor Batman-fangirl, men jag har sett alla filmerna... även hädelsen som annars kallas för "Batman & Robin".
Men denna verkar intressant... även om det här med ImdB verkar överdrivet. Men så har jag inte sett rullen riktigt än.
Ändå rätt häftigt att den ligger på 1a plats efter nästan 50 000 röster. Det finns ändå filmer som ligger på den listan som inte ens har fått 50 000 röster.
3462 inlägg
Det har varit en otrolig hype för den här filmen, mycket tack vare Ledgers död. Varken sig man vill eller inte är det tyvärr så.
Personligen hoppas jag inte den hamnar bland de tio främsta. En film med en påhittad och väl inarbetad karaktär känns bara fel. Fast den är relativt verklighetstrogen är det bara fiction och det förringar ju filmer som ex Gudfadern, Nyckeln till frihet etc etc.
Jag tycker att filmen är en av de bättre seriefilmatiseringarna, tillsammans med Spider-Man 2, men de ska bara inte associeras med så pass välgjorda och utvecklade historier som vi kan se högst upp på IMDb:s lista.
Men å andra sidan ska man väl kanske inte bry sig om vad folk röstar.
Personligen hoppas jag inte den hamnar bland de tio främsta. En film med en påhittad och väl inarbetad karaktär känns bara fel. Fast den är relativt verklighetstrogen är det bara fiction och det förringar ju filmer som ex Gudfadern, Nyckeln till frihet etc etc.
Jag tycker att filmen är en av de bättre seriefilmatiseringarna, tillsammans med Spider-Man 2, men de ska bara inte associeras med så pass välgjorda och utvecklade historier som vi kan se högst upp på IMDb:s lista.
Men å andra sidan ska man väl kanske inte bry sig om vad folk röstar.
Tycker den verkar sjukt överhypad just nu, Jag har inte sett den men att den ligger etta på imdb är så fel. Sen är de så sjukt att det finns så jävla många troll/fanboys till denna filmen som härjar i flera andra filmforum på imdb, bara föra att jävlas med folk... Kan bara skratta åt de fruktansvärt patetiska människorna.
Ingen som tänkt på att även Begins finns med på listan? 102a plats. Tror TDK kommer ligga bara några placeringar före om några månader.
Saknas
för
Inga inlägg
Kan ni sluta och repetera vad den andre har sagt? Ja, den verkar överhypad, ni behöver inte skriva det på två sidor. Vi får väl se vart TDK slutar, själv tippar jag på 25 - 50. Om den förtjänar sin position? Vi får väl se den 24.
[quote="Rafe Fines":2x5eyxmk]Ingen som tänkt på att även Begins finns med på listan? 102a plats. Tror TDK kommer ligga bara några placeringar före om några månader.[/quote:2x5eyxmk]
När Begins kom ut var den på 70:ionde plats om jag kommer ihåg rätt, så den har sjunkit ganska långsamt.
[quote="Rafe Fines":2x5eyxmk]Ingen som tänkt på att även Begins finns med på listan? 102a plats. Tror TDK kommer ligga bara några placeringar före om några månader.[/quote:2x5eyxmk]
När Begins kom ut var den på 70:ionde plats om jag kommer ihåg rätt, så den har sjunkit ganska långsamt.
Joker concept art, från "The Art of The Dark Knight".
[img:16txmrm3]http://img112.imageshack.us/img112/8752/bild16tu6.png[/img:16txmrm3]
Själv tycker jag Heath's joker ser mycket bättre ut, förutom att jag skulle tyckt att det var snyggare om han hade större ärr vid munnen...
[img:16txmrm3]http://img112.imageshack.us/img112/8752/bild16tu6.png[/img:16txmrm3]
Själv tycker jag Heath's joker ser mycket bättre ut, förutom att jag skulle tyckt att det var snyggare om han hade större ärr vid munnen...
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Mats":3db7sv14]Det har varit en otrolig hype för den här filmen, mycket tack vare Ledgers död. Varken sig man vill eller inte är det tyvärr så.[/quote:3db7sv14]Varför är det negativt? Är det inte bra att filmer tjänar pengar?
Det där såg bara helt för jävligt ut. Men det blev bra i slutändan
3462 inlägg
[quote="PelleL":1lspsqna][quote="Mats":1lspsqna]Det har varit en otrolig hype för den här filmen, mycket tack vare Ledgers död. Varken sig man vill eller inte är det tyvärr så.[/quote:1lspsqna]Varför är det negativt? Är det inte bra att filmer tjänar pengar?[/quote:1lspsqna]
Du tycker alltså att det inte är fel att tjäna pengar på en människas tragiska död?
Jag har inget emot att filmerna tjänar pengar, så länge de förtjänar det. Men just i det här fallet är det med en besk eftersmak den gör det.
Som jag sa tidigare skulle den aldrig ha tjänat så här mycket pengar eller ha tagit över förstaplatsen på IMDb om det inte ha varit för Ledgers bortgång.
Du tycker alltså att det inte är fel att tjäna pengar på en människas tragiska död?
Jag har inget emot att filmerna tjänar pengar, så länge de förtjänar det. Men just i det här fallet är det med en besk eftersmak den gör det.
Som jag sa tidigare skulle den aldrig ha tjänat så här mycket pengar eller ha tagit över förstaplatsen på IMDb om det inte ha varit för Ledgers bortgång.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="viber91":3nxf81cy]Joker concept art, från "The Art of The Dark Knight".
Själv tycker jag Heath's joker ser mycket bättre ut, förutom att jag skulle tyckt att det var snyggare om han hade större ärr vid munnen...[/quote:3nxf81cy]
Håller med, kunde blivit snyggare om han hade haft riktigt grova ärr vid munnen. Men som han ser ut nu är riktigt snyggt också
Själv tycker jag Heath's joker ser mycket bättre ut, förutom att jag skulle tyckt att det var snyggare om han hade större ärr vid munnen...[/quote:3nxf81cy]
Håller med, kunde blivit snyggare om han hade haft riktigt grova ärr vid munnen. Men som han ser ut nu är riktigt snyggt också
2 nya typ '' now playing '' TV-Spots !
http://www.youtube.com/watch?v=fp0GGOSwCx0
http://www.youtube.com/watch?v=J9pWRIQCPZ8
http://www.youtube.com/watch?v=fp0GGOSwCx0
http://www.youtube.com/watch?v=J9pWRIQCPZ8
[quote="Mats":2exnr979]
Som jag sa tidigare skulle den aldrig ha tjänat så här mycket pengar eller ha tagit över förstaplatsen på IMDb om det inte ha varit för Ledgers bortgång.[/quote:2exnr979]
Tyvärr känns det faktiskt så:(
Som jag sa tidigare skulle den aldrig ha tjänat så här mycket pengar eller ha tagit över förstaplatsen på IMDb om det inte ha varit för Ledgers bortgång.[/quote:2exnr979]
Tyvärr känns det faktiskt så:(
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Mr. Brightside":14wff10l][quote="alexander 10":14wff10l]Ska nog se den om jag får möjligheten (tänker inte spendera 110), eftersom jag HATAR Batman och är ingen fanboy...
Men man blir ju ändå ganska nyfiken...[/quote:14wff10l]
Varför hatar du batman? Batman är ju grym[/quote:14wff10l]
Han var grym i 80-90 talet men nu så känns han bara gammal och tråkig.....
Men man blir ju ändå ganska nyfiken...[/quote:14wff10l]
Varför hatar du batman? Batman är ju grym[/quote:14wff10l]
Han var grym i 80-90 talet men nu så känns han bara gammal och tråkig.....
Då vart 3 biljetter bokade till fredag.
två biljetter bokade till fredagen! gott