Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Okej. Var det inte premiär den 25 eller har jag missat nåt? Jag trodde det var på fre... men upptäckte när vi skulle boka biljetter att det var imorn Nu kommer jag inte få se filmen förrän ons nästa vecka. Tidigast! :'( :'( :'( Jag har toklängtat ett år!!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="seven":a0yizpxp]Okej. Var det inte premiär den 25 eller har jag missat nåt? Jag trodde det var på fre... men upptäckte när vi skulle boka biljetter att det var imorn Nu kommer jag inte få se filmen förrän ons nästa vecka. Tidigast! :'( :'( :'( Jag har toklängtat ett år!! [/quote:a0yizpxp]

Premiären är på Fredag men smygpremiären är imorgon
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Varför smygpremiär?! Jag har aldrig fattar grejen... OCH TDK visas bara på Bergakungens största duk på "smygpremiären" och inte på fredagen eller veckan efter. Skriv att den börjar visas den 24 då för allsindar...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
vänta nu? asso jag vill fixa en snygg TDK ''banner'' tror jag att det heter? typ en avlång bild nedanför texten. hur fan gör man det!? help me, Im lost!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Först och främst går du in i 'Request-tråd för avatars och banners' i Moviezine.se under Övrigt (längst ner ). Ställ din fråga där så hjälper nån dig
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Undvik dubbelposta nästa gång!

Gå in på den här tråden istället och fråga:
http://moviezine.mine.nu/filmsnack/view ... &start=495
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nödvändigt att citera sitt eget inlägg en minut senare. Om du vill ha en banner så får du fråga efter det i request-tråden.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ni behöver inte vara så hårda, grabbar Why so serious?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
hahaha det är lungt! ja jag vet jag råkade citera skitet sorry då! men tack seven
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="seven":1z8tzdmo]Ni behöver inte vara så hårda, grabbar Why so serious? [/quote:1z8tzdmo]

It's all part of the plan.

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="seven":2j7jp0lp]Varför smygpremiär?! Jag har aldrig fattar grejen... OCH TDK visas bara på Bergakungens största duk på "smygpremiären" och inte på fredagen eller veckan efter. Skriv att den börjar visas den 24 då för allsindar... [/quote:2j7jp0lp]

Jag håller med. Om de ändå visar filmen innan release datum så kan de ju lika gärna göra den dagen till den riktiga release datumet. Själva sakem med [b:2j7jp0lp]permiär[/b:2j7jp0lp] är ju att det är första visningsdagen. Själva meningen med det förstörs ju när de gör en massa smygpremiärer
235 inlägg
för
235 inlägg
Japp då var biljetten bokad! På söndag kl 18 är det äntligen dags! ÄNTLIGEN!! hah.. ja man är en aning excited!
191 inlägg
för
191 inlägg
Nu är det inte ens 24 timmar kvar tills man ser filmen! Till skillnad från er andra här (ironi) längtar jag faktiskt sjukt mycket!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Mr. Brightside":1eeojfvd][quote="seven":1eeojfvd]Varför smygpremiär?! Jag har aldrig fattar grejen... OCH TDK visas bara på Bergakungens största duk på "smygpremiären" och inte på fredagen eller veckan efter. Skriv att den börjar visas den 24 då för allsindar... [/quote:1eeojfvd]

Jag håller med. Om de ändå visar filmen innan release datum så kan de ju lika gärna göra den dagen till den riktiga release datumet. Själva sakem med [b:1eeojfvd]permiär[/b:1eeojfvd] är ju att det är första visningsdagen. Själva meningen med det förstörs ju när de gör en massa smygpremiärer[/quote:1eeojfvd]
Och så här är det ju alltid numera med storfilmerna...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="viber91":hc3qjea7]Nu är det inte ens 24 timmar kvar tills man ser filmen! Till skillnad från er andra här (ironi) längtar jag faktiskt sjukt mycket![/quote:hc3qjea7]

Folk vet redan att filmen visas imorgon.. sigh.. Alla som ska se filmen behöver inte skriva "WOOOH! Nu är biljetten bokad och nu ska jag se filmen om x antal timmar!!".. och sen kommer ett till inlägg "Ååååh.. bara x antal timmar kvar nu! längtar!" chilla ner lite och få till en bra diskussion istället kanske? känns som att minst 50% av det som skrivs är massa onödiga saker. Tråden är ju till för att diskutera filmen.
912 inlägg
för
912 inlägg
Att öka hypen någon dag innan filmen har premiär är ju kul
1721 inlägg
för
1721 inlägg
[quote="Bigproof":3i0z4h86][quote="seven":3i0z4h86]Ni behöver inte vara så hårda, grabbar Why so serious? [/quote:3i0z4h86]

It's all part of the plan.

[/quote:3i0z4h86]

And tonight you're gonna break your one rule...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Dessutom så kommer det mesta av biosnacket att vara över om några dagar ändå så man kan lika gärna låta det coola off istället för att reta sig på det
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jo.. det får man ju hoppas. Men det blir som för mycket av allt som är runtom filmen.

Och hypen.. hur kan den ökas då den redan är så hög den bara kan vara?
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Hypen kring denna film är nog det största sen... ja sen när? Returns of the King kanske?
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden