Tänkte att man kunde göra ett forum om uppföljare till Batman Begins.
Vad vet vi, att 2008 ska vara realse datum på bio,att Christian Bale kommer att spela Batman, att Sir Michael Caine kommer att spela Alfred och slutligen att Jokern kommer att vara skurken i filmen.
Man får hoppas på att de andra skådespelarna återkommer till sina kära roller.
Jag har själv hört rykten om att Cillian Murphy(the scarecrow) ska vara med i uppföljaren, vet inte hur dom då har tänkt sig, kanske att han blir ännu mer galen efter att Rachel(Katie Holmes) skjuter honnom med sin elpistol. Och han förvandlas till Jokern.
PS:När ni har hört rykten eller vet nåt om den nya batman filmen, så är det bara att skriva det.
[quote="FBK Lover":1e632aow]Läste det är på MZs Batman Begins sida.
[quote:1e632aow]ONÖDIGT VETANDE Innan Christian Bale fick rollen som Bruce Wayne alias Batman, var Guy Pearce, David Duchovny, John Cusack, Ashton Kutcher och nykomlingen Hugh Dancy påtänkta för rollen.[/quote:1e632aow]
Tänk om Ashton Kutcher hade fått rollen som Bruce Wayne/Batman itsället för Bale!? Tänkt vilken helt annan film det skulle blivit Haha[/quote:1e632aow]
Hehe, nja men jag tror nog Ashton Kutcher kunde klarat av den rollen..
Förresten The Dark Knight ligger fortfarande 1:a på imdb, men den har lika högt betyg som Nyckeln till Frihet.. dvs 9.2/10
[quote:1e632aow]ONÖDIGT VETANDE Innan Christian Bale fick rollen som Bruce Wayne alias Batman, var Guy Pearce, David Duchovny, John Cusack, Ashton Kutcher och nykomlingen Hugh Dancy påtänkta för rollen.[/quote:1e632aow]
Tänk om Ashton Kutcher hade fått rollen som Bruce Wayne/Batman itsället för Bale!? Tänkt vilken helt annan film det skulle blivit Haha[/quote:1e632aow]
Hehe, nja men jag tror nog Ashton Kutcher kunde klarat av den rollen..
Förresten The Dark Knight ligger fortfarande 1:a på imdb, men den har lika högt betyg som Nyckeln till Frihet.. dvs 9.2/10
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="tsw_gnaget":16eybvh9]Förresten The Dark Knight ligger fortfarande 1:a på imdb, men den har lika högt betyg som Nyckeln till Frihet.. dvs 9.2/10[/quote:16eybvh9]Nix, etta ligger den men den har bara 9.1 precis som Godfather och Shawshank.
Ashton Kutcher hade nog inte klarat av rollen som Bruce Wayne, tror inte att han har talangen för att göra en riktigt bra, seriös roll. Dessutom är han alldeles icke-stilig. Finns det någon stiligare än Christian Bale? TVEK.
Ashton Kutcher hade nog inte klarat av rollen som Bruce Wayne, tror inte att han har talangen för att göra en riktigt bra, seriös roll. Dessutom är han alldeles icke-stilig. Finns det någon stiligare än Christian Bale? TVEK.
[quote="Tyler":372dfme2][quote="tsw_gnaget":372dfme2]Förresten The Dark Knight ligger fortfarande 1:a på imdb, men den har lika högt betyg som Nyckeln till Frihet.. dvs 9.2/10[/quote:372dfme2]Nix, etta ligger den men den har bara 9.1 precis som Godfather och Shawshank.[/quote:372dfme2]
den totala medelbetyget är 9.2. men regular voters medel är 9.1.
den totala medelbetyget är 9.2. men regular voters medel är 9.1.
Saknas
för
Inga inlägg
Regular voters är ju det enda som spelar roll... Man vet aldrig hur det är med betyget på sidan så det är bäst att lita på top 250-betyget.
Saknas
för
Inga inlägg
The Dark Knight ligger fortfarande etta på IMDB med 210 569 röster, dock så har den samma rating som The Godfather och The Shawshank Redemption när ratingen avrundas till två värdesiffor.
För övrigt så hoppar Godfather och Shawshank upp och ner och byter mellan andra och tredje plats fram och tillbaka. Shawshank ligger före Godfather nu igen.
För övrigt så hoppar Godfather och Shawshank upp och ner och byter mellan andra och tredje plats fram och tillbaka. Shawshank ligger före Godfather nu igen.
Konstigt, när man kollar på top 250 listan så har The dark knight 9.1 men när man går in på deras sidan står det att dom har 9.2.
Saknas
för
Inga inlägg
Det är nog för att de som ligger på top250 visar bara röster räknade av regular voters, den andra ratingen är nog snittet av allas röster.
Saknas
för
Inga inlägg
Nej jag tycker inte Clooney passade alls som Batman. För övrigt så sög filmerna som kom efter Tim Burtons, Batman Forever och Batman & Robin då alltså...
Saknas
för
Inga inlägg
Om det görs en trean skulle det vara nice om Scarecrow kom tillbaka
Saknas
för
Inga inlägg
Håller med dig på den punkten Vickee. Karaktären har enorm potential och det skulle va kul att se mer av honom. Fast jag tror knappast han kan hålla upp en hel film.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag kan bara säga så här: The Dark Knight är den bästa superhjältefilmen någonsin och den slår allt var Spider-Man heter.
En klockren
Angående Two-Face:
Angående The Joker:
Så för oss som redan sett filmen är ju det mest intressanta... VEM blir skurken i film nummer tre? Jag tror nämligen att Nolan och Bale inte kan hålla sig borta från en sista film - trycket från publik och bolag kommer att vara enormt.
Egentligen borde en ny tråd skapas angående detta, men jag hittade ingen lämplig undermeny.
Så här är mina förslag till Batman Untitled Sequel:
[url=http://www.batmantas.com/:3pzomesk]The Ventriloquist[/url:3pzomesk]
Creepy karaktär som med Nolans hjälp kan utveckas till så mycket mer än en simpel buktalare. Här finns potential. Kan dock bli svårt för Ventriloquist att bära filmen själv.
[url=http://www.batmantas.com/:3pzomesk]The Mad Hatter (Hattmakaren)[/url:3pzomesk]
Galen, manodepressiv, oförutsägbar och mordisk. Lite drag av Jokern kanske, men jag anser att Hattmakaren kan, med sin smartness och galenskap, kunna lyfta en hel film om han spelas av rätt skådis.
Edit: Av nån anledning funkade inte wiki-länkar, så ni får scrolla och hitta rätt.
Jag vet inte om detta annses som OT, men fick känslan att detta var nån slags officiell Batman-tråd, så jag körde på.
En klockren
Angående Two-Face:
Angående The Joker:
Så för oss som redan sett filmen är ju det mest intressanta... VEM blir skurken i film nummer tre? Jag tror nämligen att Nolan och Bale inte kan hålla sig borta från en sista film - trycket från publik och bolag kommer att vara enormt.
Egentligen borde en ny tråd skapas angående detta, men jag hittade ingen lämplig undermeny.
Så här är mina förslag till Batman Untitled Sequel:
[url=http://www.batmantas.com/:3pzomesk]The Ventriloquist[/url:3pzomesk]
Creepy karaktär som med Nolans hjälp kan utveckas till så mycket mer än en simpel buktalare. Här finns potential. Kan dock bli svårt för Ventriloquist att bära filmen själv.
[url=http://www.batmantas.com/:3pzomesk]The Mad Hatter (Hattmakaren)[/url:3pzomesk]
Galen, manodepressiv, oförutsägbar och mordisk. Lite drag av Jokern kanske, men jag anser att Hattmakaren kan, med sin smartness och galenskap, kunna lyfta en hel film om han spelas av rätt skådis.
Edit: Av nån anledning funkade inte wiki-länkar, så ni får scrolla och hitta rätt.
Jag vet inte om detta annses som OT, men fick känslan att detta var nån slags officiell Batman-tråd, så jag körde på.
Saknas
för
Inga inlägg
tyckte att [url=http://www.youtube.com/watch?v=w2yv8aT0UFc:ztlv59g1]den här[/url:ztlv59g1] var en väldigt rolig parodi på hur batman pratar
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="NameUnknown":28a9w0lb]
Egentligen borde en ny tråd skapas angående detta, men jag hittade ingen lämplig undermeny.[/quote:28a9w0lb] Jag har redan skapat en tråd om en tredje film på "Nyheter och Skvaller"
Egentligen borde en ny tråd skapas angående detta, men jag hittade ingen lämplig undermeny.[/quote:28a9w0lb] Jag har redan skapat en tråd om en tredje film på "Nyheter och Skvaller"
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="seven":3mxobpte][quote="NameUnknown":3mxobpte]Angående Two-Face:
[/quote:3mxobpte]
EDIT: Förresten, vad hände med Jokerns trogne följeslagare [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Harley_Quinn/:39wtoa65]Harley Quinn[/url:39wtoa65] i TDK?
Saknas
för
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
OJ! Ursäktar verkligen ! Va inte meningen och nu kan jag inte ändra det inlägget eftersom jag skrev det som gäst BLÄÄ! My bad!
En riktigt sjukt bra film, Jag tyckte första Batman bara var okej och långt ifrån Spider Man filmerna (ej 3an), men The Dark Knight slåt fan nästan allt. Helt klart en av de bättre filmerna jag sett på riktigt riktigt länge! Solklar