Tänkte att man kunde göra ett forum om uppföljare till Batman Begins.
Vad vet vi, att 2008 ska vara realse datum på bio,att Christian Bale kommer att spela Batman, att Sir Michael Caine kommer att spela Alfred och slutligen att Jokern kommer att vara skurken i filmen.
Man får hoppas på att de andra skådespelarna återkommer till sina kära roller.
Jag har själv hört rykten om att Cillian Murphy(the scarecrow) ska vara med i uppföljaren, vet inte hur dom då har tänkt sig, kanske att han blir ännu mer galen efter att Rachel(Katie Holmes) skjuter honnom med sin elpistol. Och han förvandlas till Jokern.
PS:När ni har hört rykten eller vet nåt om den nya batman filmen, så är det bara att skriva det.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Dent var tråkig, Two-Face mer intressant.
Jaha, ja, jag har funderat ett tag på om jag kanske behöver gå till optikern och d här var nog den fällande domen då
Jaha, ja, jag har funderat ett tag på om jag kanske behöver gå till optikern och d här var nog den fällande domen då
Saknas
för
Inga inlägg
haha bilden är ett fan-made photo alltså så har någon gjort den själv
Saknas
för
Inga inlägg
Säg bara "fu, jag är 15" eller så ber du första bästa alkis att köpa biljetterna åt dig. Fast då måste du i och för sig bjucka på en vodka till honom också.
Saknas
för
Inga inlägg
Hahah, jag som är 20 fick också visa leg, och det är då jag blev påmind om nackdelarna med att se yngre ut... hehu.
Jag måste se filmen igen, så jesusävla bra.
Jag måste se filmen igen, så jesusävla bra.
Saknas
för
Inga inlägg
Såg själv filmen för några dagar sen ! riktigt bra var den, behöver väll knappast skriva en recension av den eftersom det vore som att kopiera andras .
Synd var bara att 2-face kom in sent i filmen och inte syntes så mkt, sedan tyckte jag inte han var så 'välgjord' som jag hade hoppats på...
aja, nu ere bara att vänta på trean ( om det kommer någon...)
Synd var bara att 2-face kom in sent i filmen och inte syntes så mkt, sedan tyckte jag inte han var så 'välgjord' som jag hade hoppats på...
aja, nu ere bara att vänta på trean ( om det kommer någon...)
Hehe jag var på filmen igår och jag kom in direkt, jag är 14
Och ja såklart, den var grymt bra!
Och ja såklart, den var grymt bra!
Saknas
för
Inga inlägg
Alltså, Bale hade helt klart sina stunder i TDK. När han väl hade dom, då var han sjukt macho. Men ibland blev det lite för mycket Bruce och lite för lite Batman. Så jag kan inte alls hålla med att Bale gör det bättre än Heath. Jag kommer älska Heath bara för den här rollen, skiter i alla andra roller.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Mr.Mercury":39xivyqq]Alltså, Bale hade helt klart sina stunder i TDK. När han väl hade dom, då var han sjukt macho. Men ibland blev det lite för mycket Bruce och lite för lite Batman.[/quote:39xivyqq]
Tycker du? Jag tyckte att Bruce hade väldigt lite speltid jämfört med Batman.
Tycker du? Jag tyckte att Bruce hade väldigt lite speltid jämfört med Batman.
Såg filmen igår och jag har bara ett ord att säga: Magiskt! Det finns inte så mkt att säga som ni andra inte redan har sagt.
Blir det en tredje film förresten?
Det riktigt mästerlig film. Trots att den var 2 ½ timme lång så blev den aldrigt riktigt långtråkig, utan det hände saker hela tiden (Inte som LOTR, med andra ord).
Angående Oscarsnomineringarna. Nja, vet inte om Ledger förtjänar Oscarn. Men det finns någon annan i den här filmen som jag skulle vilja ge en Oscar, iaf en nominering: Hans Zimmer. Hans musik i TDK är riktigt bra och passar in perfekt i filmen. Jag tycker att han ska i alla fall ha en Oscarsnominering.
Den var lite för lång för att få full pott, den skulle nog mått bra av att ha varit 10-15 minuter kortare.
Blir det en tredje film förresten?
Det riktigt mästerlig film. Trots att den var 2 ½ timme lång så blev den aldrigt riktigt långtråkig, utan det hände saker hela tiden (Inte som LOTR, med andra ord).
Angående Oscarsnomineringarna. Nja, vet inte om Ledger förtjänar Oscarn. Men det finns någon annan i den här filmen som jag skulle vilja ge en Oscar, iaf en nominering: Hans Zimmer. Hans musik i TDK är riktigt bra och passar in perfekt i filmen. Jag tycker att han ska i alla fall ha en Oscarsnominering.
Den var lite för lång för att få full pott, den skulle nog mått bra av att ha varit 10-15 minuter kortare.
[quote="Mr. Brightside":18qy17lg][quote="Mr.Mercury":18qy17lg]Alltså, Bale hade helt klart sina stunder i TDK. När han väl hade dom, då var han sjukt macho. Men ibland blev det lite för mycket Bruce och lite för lite Batman.[/quote:18qy17lg]
Tycker du? Jag tyckte att Bruce hade väldigt lite speltid jämfört med Batman.[/quote:18qy17lg]
Ja, håller med, Bruce hade väldigt liten speltid, speciellt i den andra halvan av filmen, där var han stort sett inte utan dräkten alls, vad jag kommer ihåg. Men på något sätt gjorde det inget, det passade i filmen, och så hade man ju Begins, som enbart fokuserat på Bruce nästan.
Tycker du? Jag tyckte att Bruce hade väldigt lite speltid jämfört med Batman.[/quote:18qy17lg]
Ja, håller med, Bruce hade väldigt liten speltid, speciellt i den andra halvan av filmen, där var han stort sett inte utan dräkten alls, vad jag kommer ihåg. Men på något sätt gjorde det inget, det passade i filmen, och så hade man ju Begins, som enbart fokuserat på Bruce nästan.
Saknas
för
Inga inlägg
Såg filmen igår igen och hittade den här gången en del detaljer som inte går ihop för mig.
Var något annat också, får fundera på vad det var.
Sen en fråga till en vetande, kommer det någon extended edition eller DC på den här?
Var något annat också, får fundera på vad det var.
Sen en fråga till en vetande, kommer det någon extended edition eller DC på den här?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote][/quote]
Det är tydligen så att du helt enkelt inte såg vad som hände =)
Det som händer är att....
Det är tydligen så att du helt enkelt inte såg vad som hände =)
Det som händer är att....
Saknas
för
Inga inlägg
Läste det är på MZs Batman Begins sida.
[quote:dq39ef5b]ONÖDIGT VETANDE Innan Christian Bale fick rollen som Bruce Wayne alias Batman, var Guy Pearce, David Duchovny, John Cusack, Ashton Kutcher och nykomlingen Hugh Dancy påtänkta för rollen.[/quote:dq39ef5b]
Tänk om Ashton Kutcher hade fått rollen som Bruce Wayne/Batman itsället för Bale!? Tänkt vilken helt annan film det skulle blivit Haha
[quote:dq39ef5b]ONÖDIGT VETANDE Innan Christian Bale fick rollen som Bruce Wayne alias Batman, var Guy Pearce, David Duchovny, John Cusack, Ashton Kutcher och nykomlingen Hugh Dancy påtänkta för rollen.[/quote:dq39ef5b]
Tänk om Ashton Kutcher hade fått rollen som Bruce Wayne/Batman itsället för Bale!? Tänkt vilken helt annan film det skulle blivit Haha
Saknas
för
Inga inlägg
Ja... Jag kan se det framför mig.
"YO, JOKER! YOU'VE JUST GOT PUNK'D! AND TWO-FACE GOT DOUBLE PUNK'D! AHAHAHAH!"
*ryser av tanken*
"YO, JOKER! YOU'VE JUST GOT PUNK'D! AND TWO-FACE GOT DOUBLE PUNK'D! AHAHAHAH!"
*ryser av tanken*
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FBK Lover":29goo3mp]Läste det är på MZs Batman Begins sida.
[quote:29goo3mp]ONÖDIGT VETANDE Innan Christian Bale fick rollen som Bruce Wayne alias Batman, var Guy Pearce, David Duchovny, John Cusack, Ashton Kutcher och nykomlingen Hugh Dancy påtänkta för rollen.[/quote:29goo3mp]
Tänk om Ashton Kutcher hade fått rollen som Bruce Wayne/Batman itsället för Bale!? Tänkt vilken helt annan film det skulle blivit Haha[/quote:29goo3mp]
nu kom jag och tänka på hur patetiskt val det var att ha George Clooney som Batman i Batman & Robin...
[quote:29goo3mp]ONÖDIGT VETANDE Innan Christian Bale fick rollen som Bruce Wayne alias Batman, var Guy Pearce, David Duchovny, John Cusack, Ashton Kutcher och nykomlingen Hugh Dancy påtänkta för rollen.[/quote:29goo3mp]
Tänk om Ashton Kutcher hade fått rollen som Bruce Wayne/Batman itsället för Bale!? Tänkt vilken helt annan film det skulle blivit Haha[/quote:29goo3mp]
nu kom jag och tänka på hur patetiskt val det var att ha George Clooney som Batman i Batman & Robin...
3462 inlägg
Det var nog mer patetiskt att låta Joel Schumacher regissera.
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, George Clooney passar väl in på beskrivningen som Bruce Wayne? Tycker inte att det valet var fel, tycker nästan att han var den som var bäst på förhand i de äldre filmerna, om man ska se till utseende och karisma.
Saknas
för
Inga inlägg
Alltså, jag vill att Tim stanat för Batman Forever och Batman & Robin! Tänk er hur annat allt hade blivit! Andra skurkar, ingen robin och andra namn på filmerna! Asså två saker:
1. Batman Forever borde vart den fjärde filmen, alltså sista...
2. I Batman & Robin har Robin NightWings loga, fast i rött och en cape, så lite blått på logan och bort med capen, så har vi NightWing! Robin är ju för fan bara med i Batman Forever!
1. Batman Forever borde vart den fjärde filmen, alltså sista...
2. I Batman & Robin har Robin NightWings loga, fast i rött och en cape, så lite blått på logan och bort med capen, så har vi NightWing! Robin är ju för fan bara med i Batman Forever!