Tänkte att man kunde göra ett forum om uppföljare till Batman Begins.
Vad vet vi, att 2008 ska vara realse datum på bio,att Christian Bale kommer att spela Batman, att Sir Michael Caine kommer att spela Alfred och slutligen att Jokern kommer att vara skurken i filmen.
Man får hoppas på att de andra skådespelarna återkommer till sina kära roller.
Jag har själv hört rykten om att Cillian Murphy(the scarecrow) ska vara med i uppföljaren, vet inte hur dom då har tänkt sig, kanske att han blir ännu mer galen efter att Rachel(Katie Holmes) skjuter honnom med sin elpistol. Och han förvandlas till Jokern.
PS:När ni har hört rykten eller vet nåt om den nya batman filmen, så är det bara att skriva det.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
AH FYYYFAN!! Vafan är det här för något!!?!
Men vem vet? Kanske ljuger Eckart lite bara för o se hur alla reagerar?!
Men vem vet? Kanske ljuger Eckart lite bara för o se hur alla reagerar?!
Saknas
för
Inga inlägg
6342 inlägg
Nuuu har jag sett den. Grymt snygga effekter, bra skådespel, fantastisk Joker och som helhet en fantastisk superjältefilm. Som en film i mängden är den fortfarande väldigt bra eftersom den är så innehållsrik. Dock så är den lite för lång. Ser fram emot om det blir en tredje film!
Saknas
för
Inga inlägg
De låter den här filmen gå upp på bio igen men inte Titanic?
Världen är sååå orättvis!
Världen är sååå orättvis!
Fy fan va grymt! TDK mot Oscarstatyetter
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Rafe Fines":2k2ev1b6][/quote:2k2ev1b6]
[quote="alexander 10":2k2ev1b6]De låter den här filmen gå upp på bio igen men inte Titanic?
Världen är sååå orättvis![/quote:2k2ev1b6]
Är du seriös, dom där tre å i så gör konfundersam. Men det harju kanske att göra med att Titanic gick på bio för 10 år sen. WB försöker ju tjäna lite mer pengar på TDK och förbättra sina chanser i oscarsracet. Titanic gick säkert upp på bio en andra gång när den var ny men nu tävlar man inte om någon oscars och ifall man vill se filmen så kan man alltid hyra/köpa? Ifall världen är orättvis så är det att jag inte har en fin special utgåva av TDK körandes i min DVD-Spelare, jag blir sååå arg!
[quote="alexander 10":2k2ev1b6]De låter den här filmen gå upp på bio igen men inte Titanic?
Världen är sååå orättvis![/quote:2k2ev1b6]
Är du seriös, dom där tre å i så gör konfundersam. Men det harju kanske att göra med att Titanic gick på bio för 10 år sen. WB försöker ju tjäna lite mer pengar på TDK och förbättra sina chanser i oscarsracet. Titanic gick säkert upp på bio en andra gång när den var ny men nu tävlar man inte om någon oscars och ifall man vill se filmen så kan man alltid hyra/köpa? Ifall världen är orättvis så är det att jag inte har en fin special utgåva av TDK körandes i min DVD-Spelare, jag blir sååå arg!
Jag har inte sett den men jag ska absolut se The Dark Knight! Jag har väntat och väntat och förväntar mig att ge den antingen:
eller: Alltså dom två näst högsta.
Det är den nya batman som är bäst. Dom gamla filmerna är inge bra tycker jag
eller: Alltså dom två näst högsta.
Det är den nya batman som är bäst. Dom gamla filmerna är inge bra tycker jag
Ja haha efter att jag såg vad moviezine hade skrivit och hur dom hade givit filmen och trailern så tror jag och hoppas att den blir väldigt bra.
[quote="sa":2tv4sdi6][quote="Rafe Fines":2tv4sdi6][/quote:2tv4sdi6]
[/quote:2tv4sdi6]
[/quote:2tv4sdi6]
Saknas
för
Inga inlägg
Men du verkar ju ha tagit åt dig utav det jag sa eftersom du måste tjata om en så himla töntig sak som att jag råkar böja ett ord fel, ursäkta. Det är en brist jag har och jag kan ibland helt enkelt inte kontrollera hur jag böjer ord när jag skriver för snabbt. Det är tråkigt men sant ... jag är glad att min svenska lärare aldrig har märkt det iallafall. Men ifall du nu tog åt dig av det jag sa så ber jag så hemskt mycket om ursäkt.
Lungt tog inte åt mig
Däremot är låter din svenska läraremer schysst än min i alla fall
Däremot är låter din svenska läraremer schysst än min i alla fall
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Rafe Fines":xzxw068k]
[/quote:xzxw068k]
Bara för att vara extra petig och jobbig så stavas det "menade" och inte "mena"
[/quote:xzxw068k]
Bara för att vara extra petig och jobbig så stavas det "menade" och inte "mena"
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Bigproof":qmxxo3h9][quote="Rafe Fines":qmxxo3h9]
[/quote:qmxxo3h9]
Bara för att vara extra petig och jobbig så stavas det "menade" och inte "mena"[/quote:qmxxo3h9]
Man avslutar alltid en mening med en punkt. Glöm inte det!
[/quote:qmxxo3h9]
Bara för att vara extra petig och jobbig så stavas det "menade" och inte "mena"[/quote:qmxxo3h9]
Man avslutar alltid en mening med en punkt. Glöm inte det!