Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Men asså, hur kan man göra en spin-off med Jokern? Jag tycker det låter väldigt svårt.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Det är bara att ignorera Brett Ratner, han öppnar munnen och så flyger det ut massa dumheter, det kan inte hjälpas.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
HAHAHAHA Brett Ratner!

" Jag är avundsjuk för att jag itne fick regissera Batman filmerna " LOL!!

Han skulle göra de i Fantastic Four-stuk.

Men aja!

Det skulle bli skit om man fick se " The beginning of the Joker". Då skulle Jokern, precis som Nolan sa, inte bli lika skräckinjagande. Men men! HOPPAS det där verkligen INTE blir av.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, det är omöjligt att göra en spin-off nu, när världens bästa Joker har dött!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Herregud Ratner beter sig som ne jävla Uwe Boll, det var väl senast snack om en Guitar Hero film och nu en Joker spin-off haha vad tänker karln med. Men en sån här film kommer aldrig bli av, främst för att Heath Ledger är död och att ta in någon annan skulle bara var idiotiskt sen så borde han ju själv som Batman-fan förstå att en film baserad på The Red Hood har ingen potential alls.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Hur vet du att Nolans Joker var Red Hood innan sa?

Fast jag håller med om att de skulle va intressant att se Downey Jrs tolking av Joker.
775 inlägg
för
775 inlägg
Purjot som gjorde Rush Hour 3 och X-Men: The Last Stand ska inte ens tänka på att göra en Batman-film...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nä, men en Joker film!

Men jag skulle vilja se The Joker i film om hur han var när han var The Red Hood. Jag tycker att Nolan borde gjort det i denna film. Men han blev ju perfekt.
737 inlägg
för
737 inlägg
Christopher Nolan har sagt själv att om man berätta en origin story om Joker, blir han inte lika skrämmande då. Och jag håller med.

[quote:befvti0y]we never wanted to do an origin story for the Joker in this film. The arc of the story is much more Harvey Dent's; the Joker is presented as an absolute. It's a very thrilling element in the film, and a very important element, but we wanted to deal with the rise of the Joker not the origin of the Joker, if that makes sense.[/quote:befvti0y]

Och Downey Jr. som The Joker? Han är en bra skådis men han passar inte alls som The Joker. och Brett Ratner, don´t even think about it.

EDIT: Här är omslaget av The Dark Knight Blu-ray dvd.
[url:befvti0y]http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=49164[/url:befvti0y]
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Idag kom beskedet från svenska Warner Bros att DVD-utgåvan kommer att släppas i handeln den 10 december. Som det ser ut nu blir det "bara" en 2-discare.

En liten teaser på svenska utgåvan är bifogad.
737 inlägg
för
737 inlägg
Bra att man vet när dvd ska släppas. Finns det nån info om extramaterial?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hoppas VERKLIGEN att det kommer en utgåva som liknar [url=http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=68292&lang=se&subsite=movies&&ref=:1lym8xnz]den här[/url:1lym8xnz].
3462 inlägg
för
3462 inlägg
[quote="Crockett":2l5wh29i]Bra att man vet när dvd ska släppas. Finns det nån info om extramaterial?[/quote:2l5wh29i]

Nej, det är inte klart vad extramaterialet kommer att innehålla.
737 inlägg
för
737 inlägg
Jag har hittar några info om extramaterial, vet inte om det blir samma här.

[b:3j1t0ixt]Disc 1: Movie with Focus Points[/b:3j1t0ixt]

[i:3j1t0ixt]Gotham Uncovered: Creation of a Scene – Director Christopher Nolan and creative collaborators unmask the detail and planning behind the film including stunt staging, filming in IMAX, the new bat-suit and bat-pod…and more[/i:3j1t0ixt]

[b:3j1t0ixt]Disc 2: Special Features[/b:3j1t0ixt]

[i:3j1t0ixt]Batman Tech – The incredible gadgets and tools
Batman Unmasked: The Psychology of The Dark Knight – Delve into the psyche of Bruce Wayne and the world of batman through real-world psychotherapy
Gotham Tonight – 6 episodes of Gotham Cable’s Premier News Program
The Galleries – The Jokes Cards, Concept Art, Poster Art, Production Stills, Trailers & TV Spots[/i:3j1t0ixt]
775 inlägg
för
775 inlägg
[img:2f69mo1z]http://i33.tinypic.com/zna3pd.png[/img:2f69mo1z]
Den är min.
802 inlägg
för
802 inlägg
[quote="Crockett":1u0exmeq]Jag har hittar några info om extramaterial, vet inte om det blir samma här.

[b:1u0exmeq]Disc 1: Movie with Focus Points[/b:1u0exmeq]

[i:1u0exmeq]Gotham Uncovered: Creation of a Scene – Director Christopher Nolan and creative collaborators unmask the detail and planning behind the film including stunt staging, filming in IMAX, the new bat-suit and bat-pod…and more[/i:1u0exmeq]

[b:1u0exmeq]Disc 2: Special Features[/b:1u0exmeq]

[i:1u0exmeq]Batman Tech – The incredible gadgets and tools
Batman Unmasked: The Psychology of The Dark Knight – Delve into the psyche of Bruce Wayne and the world of batman through real-world psychotherapy
Gotham Tonight – 6 episodes of Gotham Cable’s Premier News Program
The Galleries – The Jokes Cards, Concept Art, Poster Art, Production Stills, Trailers & TV Spots[/i:1u0exmeq][/quote:1u0exmeq]

Låter intressant att man diskuterar Bruce Waynes psyke med hjälp av riktiga psykologer.
Bara det är värt ett köpt enligt mig.
1026 inlägg
för
1026 inlägg
[quote="Kenneth":1hjsajpq]
Den är min.[/quote:1hjsajpq]
Min med. Har väntat på att det ska börja släppas feta utgåvor på Blu-Ray.
775 inlägg
för
775 inlägg
Det är ju så här man ska se The Dark Knight. I 1080p.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
The dark knight är definitivt nånting till sin filmsamling!!!
143 inlägg
för
143 inlägg
[quote="Kenneth":18sdrb9b]Purjot som gjorde Rush Hour 3 och X-Men: The Last Stand ska inte ens tänka på att göra en Batman-film...[/quote:18sdrb9b]

Det var samma purjo som gjorde Rush Hour 1 och 2?
När det gäller komedifilmer måste man även tänka på skriptet ibland..
3ans skript var väll inte lika bra..?
Nu säger jag inte att allt var manusförfattarnas fel utan påpekar bara detta..

Men visst jag tror definitivt inte att han skulle gjort det bättre än Nolan..
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden