Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Var ettan och tvåans manus så värst bra då egentligen? Rush Hour historierna är ju rätt så simpla historier egentligen där man gör en duo utav en kines och en amerikanare, det är kulturkrock ett. Sen så va det i ettan kulturkrock för Chans karaktär i L.A, andra för Tuckers och för båda i tredje. Jag tycker att han gjorde ett bättre jobb med ettan än dom andra och att det mest har varit ett utjatat koncept sen ettan. Men det största anledningen att många nog inte vill se Ratner göra den här filmen är fiaskot med X-Men 3 som var en riktig flopp jämfört med Singers två första. Ratner borde hålla sig till lite lättare filmer, roligare filmer, om ens det. Men orka tjata om detta egentligen, det kommer aldrig bli av, det är egentligen bara tanken av att Ratner sitter och funderar på en sån här film som gör en förbannad.

Angående DVD:n så är det ett självklart köp. Extra-materialet låter spännande. Dock så lät det faktiskt som att det var rätt så lite på andra skivan, bara två dokumentärer fast Gotham Tonight kan bli roligt fast det var egentligen mer spännande före filmen kom när man behövde något att temporärt fylla ens längtan efter Dark Knight.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Enligt Wikipedia har nu TDK överstigit miljardgränsen i Box Office. Inte illa...

Angående DVDn är den ett självklart köp. Hoppas bara extramaterialet blir saftigare. Begins extramaterial var ruggit bra och hoppas inte TDKs blir sämre.
775 inlägg
för
775 inlägg
Det har den inte. Ligger fortfarande på $973 574 684 världen över.
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Helvete! 2-discarn måste man ju köpa! Den såg riktigt cool ut! Men att den släpps 10 December känns så... segt. Jag hade hoppats på tidig November!
775 inlägg
för
775 inlägg
Samma här. Skit händer.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Äh skit samma nu vet jag vad jag ska ge mig själv i julklapp iallafall
21 inlägg
för
21 inlägg
tyckte att nya batman sög snabel !
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Skulle du kunna va vänlig och motivera varför ... den suger snabel?
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Hor* eller? Förklara gärna varför också, detsamma gäller snabel grabben.
107 inlägg
för
107 inlägg
Dvd - datumet är 12 december =D
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Var det inte 10e dec som den skulle komma?
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Jo, 10 december är det som gäller. DVD-släppen sker alltid på onsdagar.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Av förklarliga skäl hann Ledger aldrig prata så mycket om sin roll. Tror det kan bli svårt att fylla en hel skiva om hans rolltolkning av Jokern.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Fan, den har ju droppat ytterligare en position på IMDb, från 3:a till 4:a med andra ord.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Argh, vilken ligger trea då?
737 inlägg
för
737 inlägg
Är det så svårt att kolla själv istället, nåja, det är The Godfather: Part II.
[url:oc1c0ren]http://www.imdb.com/chart/top[/url:oc1c0ren]
16 inlägg
för
16 inlägg
Jahapp NU har man sätt filmen!

Jag riktigt älskade filmen och Jokern är ju asgrym ju.

Lugnt
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Jaha, nu står jag inför ett dilemma. Skall man ta vanliga 2-discarn eller 2-discarn med "collector's edition"?

http://www.discshop.se/shop/ds_produkt. ... traProduct

eller

http://www.discshop.se/shop/ds_produkt. ... ite=movies

Jag är inte speciellt sugen på knapparna men t-shirten var riktigt cool. Så jag har ingen aning vilken jag skall välja? Känns lite dumt att gå omkring med Batman knappar på tröjan t ex.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Skämtar du? Köp bara den du känner för. Onödigt o skriva ett inlägg om hur velig du är.
174 inlägg
för
174 inlägg
Remus - Jag tänkte precis som dig fast angående Blu-Ray versionen då, Jag tänkte ta Joker pack med t-shirt och knappar men sen insåg jag att det var lite väl bortkastat med 200 extra kr bara för en t-shirt och 4 knappr så att det får bli vanliga Blu-Ray versionen för 199:- om inte batpod versionen dyker upp på sidan snart
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden