Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Mats":216vxmp5]Nej, herregud det är en omöjlighet. Du begär det omöjliga Ett onödigt inlägg måste alltid följas av ett antal betydligt fler onödiga inlägg.[/quote:216vxmp5]

Men [i:216vxmp5][b:216vxmp5]gud[/b:216vxmp5][/i:216vxmp5], vad onödigt det där var då...
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Mina inlägg är aldrig onödiga, flicka lilla.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Mats":3stnjmvq]Mina inlägg är aldrig onödiga, flicka lilla.[/quote:3stnjmvq]

För fasen, Mats! Jag är 20 år!

Haha, sparar pengar på att köpa TDK på DVD, så att jag och min extremt Joker-besatta vän kan se filmen på min stora widescreen-tv.

Så lär hon ta fina bilder med kameramobilen igen...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag såg Dark Knight några veckor efter premiären. Jag tyckte att den var fantastik men jag blev besviken över att Heath Ledger tog en överdos. Från mig får filmen 5/5 för den var välgjord men det fanns 40 fel i filmen, Exempel att Jokerns hår ändrades. Det som var jobbigt är Batmans röst den är så mörk och ner tonad .
1721 inlägg
för
1721 inlägg
På vicket sätt ändrads håret? Och vilka var dem andra 39 felen? Visst kan tänka att det fanns nåra missar men dessa märker man inte så oftaom man inte har läst på moviemistakes.com innan man sett filmen
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
En sak jag märkte var att Eckhart hade smetat sminket på kudden när han låg på sjukhuset.

En liten men rolig detalj kan man tycka.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Det ska nog föreställa torkat blod tror jag om jag ska va helt ärlig.
235 inlägg
för
235 inlägg
Ja, meningen var väl att bitar och blod av hans aniskte föll av...

Och Batmans röst är perfekt. Kan inte bli bättre.
775 inlägg
för
775 inlägg
Först gillade jag inte att de reviderade ursprunget för Two-Face. Men sedan tyckte jag det var rätt intressant att de hämtade inspiration från The Animated Series, där han blir Two-Face på ett liknande vis.
235 inlägg
för
235 inlägg
Jo, jag hade sett fram emot att äntligen se rättegångs scenen med Maroni och en burk syra på ett propert sett, man kan ju inte direkt räkna den lilla TV snutten från Batman Forever..
Men jaja det här passade ju mer in i storyn så..
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Rättegångsscenen i början av filmen med Dent, Maroni och Rachel är jöe en referens till hur Dent blev Two-Face i serierna. Men jag tycker det är synd att det inte skedde just i en rättegångscen och att det var Joker som låg bakom det i form av sedan hur han rymmer osv. I stil med hur han
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Oh snap, nu har den kommit illegalt! Jag kommer givetvis inte tanka den eftersom att jag bara kan se på min skärm. 22" som duger till film vanligtvis, men det här är The Dark fucking Knight. Fan vad jag vill ha DVD:n!
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Vem fan vill inte ha DVDn? Någon som vet vad extramaterialet kommer bestå av?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Underbart att den äntligen släppts på nedladdningssajter i bra kvalitet, kan man hålla till godo med så länge tills dvdn släpps.

Ser fram emot att se den igen ikväll.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
läste nyss att musiken till TDK har diskats av oscarsakademin. så rök de chanserna för den musiken
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Ärligt talat var musiken till TDK riktigt bra, men intei Oscarklass, sen måste man väll ändå hylla Zimmer och Newton Howard för att dem låter fler personer få äran för att dem har bidraigt med musiken och inte bara dem själva?
439 inlägg
för
439 inlägg
[quote="Tyler":2uqb80u3]Jag kommer givetvis inte tanka den eftersom att jag bara kan se på min skärm. 22" som duger till film vanligtvis[/quote:2uqb80u3]

Va fan snackar du om? Bränn ut filmen istället ffs. Bara för den är nedladdat måste man inte titta på den på datorn? Filmen gör sig bra på min 50'', DVD lr inte.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vad fan jag snackar om? Jag snackar om att jag inte bränner ut filmer eftersom att jag 1. inte har skivor 2. inte har orken och 3. inte har utrymmet för att lagra 4 gb så länge som det måste shäras.

Var det verkligen så svårt att åtminstone lista ut något av det här själv?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Baaalaa":2s63yjh0]Ja men klart man får funderingar om du säger att du inte orkar se den på dataskärmen när det är klart att man bränner ner en sån film. Men om du inte har skivor och ork för det så är det ju ditt problem.[/quote:2s63yjh0]Varför i helvete skulle det ge någon funderingar? De anledningar jag ger är väl inte så svåra att lista ut om man inte är tappad.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="engström":2020qg88]Underbart att den äntligen släppts på nedladdningssajter i bra kvalitet, kan man hålla till godo med så länge tills dvdn släpps.

Ser fram emot att se den igen ikväll.[/quote:2020qg88]

Men det tar ju ifrån den där "YEES" känslan när man DVD:n släpps och man bara måste köpa. För om jag hade den på datan så blir liksom.. "meh, jag har ju redan filmen gratis"
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden