Grudge 2 kommer , en uppföljare till... , skådespelare är :
Sarah Michelle Gellar
Amber Tamblyn
Arielle Kebbel
Teresa Palmer
Matthew Knight
Jennifer Beals
Eve Gordon
Shaun Sipos
längtar vekligen mycket ,
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Antagligen blir det väl att se den men är inte Nej och Aldrig samma sak??
6342 inlägg
Ska se denna, tyckte ettan var kass men rätt så underhållande. Sen så diggar jag Sarah Michell Gellar.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag känner bara till SMG och Teresa Palmer (Hon är ju med i December Boys med Daniel Radcliffe)
6342 inlägg
Älskar när hon är med i skräckisar, Scream 2, The Grudge och Buffy... Hon är som gjord för skräckisar, och jag kan inte vänta mer för Alice!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":uwgfeiau]Älskar när hon är med i skräckisar, Scream 2, The Grudge och Buffy... Hon är som gjord för skräckisar, och jag kan inte vänta mer för Alice! (om det nu är en skräckis)[/quote:uwgfeiau]
den är skräck
den är skräck
6342 inlägg
Japp, såg det när du skrev det i Alice tråden så jag tog bort det nu.
Saknas
för
Inga inlägg
jag gillar ju on mer än the grudge. och amber tamblyn är ingen höjdare precis... men ska bli kul och se vad jennifer beals har för roll. men så länge yuya är med i filmerna så är dom okej vare sig dom är japanska eller amerikanska remakes
Saknas
för
Inga inlägg
usch, gilla inte första filmen så jag ser inte fram emot denna heller
6342 inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
vissa har svårt för the grudge (men även ju on filmerna) för att dom hoppa fram och tillbaka. i japan behöver man ingen förklaring eftersom dom kan historien bakom filmen... men i usa så behövde dom enförklaring det var därför dom la till scenen på taken med detektiven och sarah's karaktär. antar att även sveriges 'grudge' publik blev smått förvirrad också... kanske därför den floppade.
snart kommer iaf ju on: the grudge 3 (sista delen i ju on serien)
snart kommer iaf ju on: the grudge 3 (sista delen i ju on serien)
6342 inlägg
Floppade den? Det tror jag inte...
Jo, jag tycker också att det var lite förvirrande, men efter ett tag smälte det ihop...
Tvåan var inte så, har sett den japanska versionen. Eller jo, bara i slutet, och då var det riktigt förvirrande. Hoppas denna remake blir bättre.
Jo, jag tycker också att det var lite förvirrande, men efter ett tag smälte det ihop...
Tvåan var inte så, har sett den japanska versionen. Eller jo, bara i slutet, och då var det riktigt förvirrande. Hoppas denna remake blir bättre.
6342 inlägg
Jag har för mig att det gick bra för ettan...
Ja jag vet inte, jag tror bara inte att den Svenska publiken gillar Grudge
6342 inlägg
Haha, jo, det kan stämma. Första gången var den lite sådär läskig, men vfr tar dom inte och drämmer till dom bleka ungarna? Eller stryper dom? Eller kör SM4:s exempel?
Saknas
för
Inga inlägg
för att yuya är så söt that's why