Grudge 2 kommer , en uppföljare till... , skådespelare är :
Sarah Michelle Gellar
Amber Tamblyn
Arielle Kebbel
Teresa Palmer
Matthew Knight
Jennifer Beals
Eve Gordon
Shaun Sipos
längtar vekligen mycket ,
6342 inlägg
Spöke eller inte, men det verkar som om man kan ta på dom eftersom spöktjejen tar på den killen som dör i slutet, när hon kryper på honom. Så han borde kunna drämma tillbaka en smäll.
6342 inlägg
Ne, då är filmerna onödiga. Så, The Grudge borde aldrig ha gjorts.
6342 inlägg
Men isåfall är det kul att se dom och reta alla korkade personer som dör och alla kassa skrämseleffekter. Alltid något.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":1jcizfaa]Varför gilla du inte den första?[/quote:1jcizfaa]
tyckte den var allmänt tråkig bara. inte läskig alls heller för den delen. men jag kanske hade haft annan åsikt om jag set den på bio
tyckte den var allmänt tråkig bara. inte läskig alls heller för den delen. men jag kanske hade haft annan åsikt om jag set den på bio
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Falk":4i96glub][quote="FiLmGaLeN":4i96glub]Varför gilla du inte den första?[/quote:4i96glub]
tyckte den var allmänt tråkig bara. inte läskig alls heller för den delen. men jag kanske hade haft annan åsikt om jag set den på bio [/quote:4i96glub]
va ??? den är den läskigaste film jag någonsin har sett
tyckte den var allmänt tråkig bara. inte läskig alls heller för den delen. men jag kanske hade haft annan åsikt om jag set den på bio [/quote:4i96glub]
va ??? den är den läskigaste film jag någonsin har sett
6342 inlägg
Ja, men Falk tycker visst inte det. Första gången jag såg den tyckte jag den var ganska läskig medan min syster skrattade igenom hela filmen.
Folk har olika åsikter, alexander 10.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":2x5pyue7]Ja, men Falk tycker visst inte det. Första gången jag såg den tyckte jag den var ganska läskig medan min syster skrattade igenom hela filmen.
[/quote:2x5pyue7]
ja.... men den ändå riktigt skrämmande
[/quote:2x5pyue7]
ja.... men den ändå riktigt skrämmande
6342 inlägg
Enligt dig ja.
Tror inte tvåan kommer bli läskigare än ettan, isåfall måste dom byta ut den vanliga bleka looken mot nåt annat.
Tror inte tvåan kommer bli läskigare än ettan, isåfall måste dom byta ut den vanliga bleka looken mot nåt annat.
Saknas
för
Inga inlägg
vill också att det ska komma en trea också....
6342 inlägg
Ja, det kommer en på japanska snart och den kommer säkert komma i amerikansk version också.
Denna tråd handlar om den [b:z8acnhhc]andra[/b:z8acnhhc] filmen i serien.
Denna tråd handlar om den [b:z8acnhhc]andra[/b:z8acnhhc] filmen i serien.
Saknas
för
Inga inlägg
ska se den nog på bio ... men jag är jävla rädd för att efter att ha sett första filmen kunde jag inte sova på 3 dagar ....
6342 inlägg
Då är man väldigt trött efteråt. Fattar inte varför man planerar att se tvåan på bio då.
Saknas
för
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="alexander 10":2ccsbw5n]fint poster
http://www.impawards.com/2006/grudge_two.html[/quote:2ccsbw5n]
Aaa den var ju jättesnygg!
http://www.impawards.com/2006/grudge_two.html[/quote:2ccsbw5n]
Aaa den var ju jättesnygg!
Saknas
för
Inga inlägg
1. film: Ju-on (aka Ju-on - The curse)
2. film: Ju-on 2 (aka Ju-On - The Curse 2)
3. film: Ju-on - The Grudge (aka Ju-on 3)
4. film: Ju-on - The Grudge 2 (aka Ju-on 4)
5. film: Ju-on - The Grudge 3 (IS NOT EVEN FILMED YET!)
(och så självklart "Untitled 'Ju-on: The Grudge' Remake" som var den 5:e i serien vilket gör 'Ju-on - The Grudge 3' till den 6:e)
2. film: Ju-on 2 (aka Ju-On - The Curse 2)
3. film: Ju-on - The Grudge (aka Ju-on 3)
4. film: Ju-on - The Grudge 2 (aka Ju-on 4)
5. film: Ju-on - The Grudge 3 (IS NOT EVEN FILMED YET!)
(och så självklart "Untitled 'Ju-on: The Grudge' Remake" som var den 5:e i serien vilket gör 'Ju-on - The Grudge 3' till den 6:e)
6342 inlägg
Så det är fem sånna filmer i serien?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":dowba66d]Så det är fem sånna filmer i serien? [/quote:dowba66d]
aaa. typ. än så länge. 6 med den 3e japanska (ju-on - the grudge) och 7 med den kommande amerikanska.
aaa. typ. än så länge. 6 med den 3e japanska (ju-on - the grudge) och 7 med den kommande amerikanska.
6342 inlägg
Så det kommer en The Grudge 3 (Amerikansk Version)??