Grudge 2 kommer , en uppföljare till... , skådespelare är :
Sarah Michelle Gellar
Amber Tamblyn
Arielle Kebbel
Teresa Palmer
Matthew Knight
Jennifer Beals
Eve Gordon
Shaun Sipos
längtar vekligen mycket ,
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Kaninen":15llgynf]Varför ska Hollywod fortsätta att förstöra bra skräckfilmer, den första The Grudge såg jag som många andra bara för SMG var med. Jag satt och skrattade hela filmer för att den var så löjligt dålig jämfört med orginalet. Risken att uppföljaren ska bli bättre än den första filmen är väldigt liten, snälla Hollywood sluta.[/quote:15llgynf]
Tycker dom ska sluta göra om alla japanska skräckfilmer.
Börjar bli jobbigt.
Jag gillar orginalen, men som du sa. Hollywood måste förstöra med deras remakes och sen ytterligare uppföljare på det... enbart för dom inte har egna fräscha ideér.
Fast allt med SMG är sevärt enligt mig (okej... några undantag finns det)
Men hur stor roll har hon i 2an? haha.
Och nej. tror inte att den kommer till Sverige i år... men ska aldrig säga aldrig.
Tycker dom ska sluta göra om alla japanska skräckfilmer.
Börjar bli jobbigt.
Jag gillar orginalen, men som du sa. Hollywood måste förstöra med deras remakes och sen ytterligare uppföljare på det... enbart för dom inte har egna fräscha ideér.
Fast allt med SMG är sevärt enligt mig (okej... några undantag finns det)
Men hur stor roll har hon i 2an? haha.
Och nej. tror inte att den kommer till Sverige i år... men ska aldrig säga aldrig.
Saknas
för
Inga inlägg
Se nu alla den Svenska bio prämiären är den 27 oktober!!!
Källa/ Wikipedia
Källa/ Wikipedia
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="simlun485":vq72ke5t]Se nu alla den Svenska bio prämiären är den 27 oktober!!!
Källa/ Wikipedia[/quote:vq72ke5t]
Knappast för min del..
Källa/ Wikipedia[/quote:vq72ke5t]
Knappast för min del..
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="simlun485":1zqozv80]Varför?? [/quote:1zqozv80]
haha wikipedia?
det är som att lita på imdb.
du skriver dit all fakta själv.
haha wikipedia?
det är som att lita på imdb.
du skriver dit all fakta själv.
Saknas
för
Inga inlägg
Den amerikanska prämiären är den 13 oktober! Om ni inte tror mig gå in på filmens hemsida!
Och så har jag snackat med Mats från MovieZine och han säjer att den svenska biopremiären är den 27 oktober!
Och så har jag snackat med Mats från MovieZine och han säjer att den svenska biopremiären är den 27 oktober!
6342 inlägg
Inte så stor skillnad på den amerikanska och svenska datumen. Vfr kan dom inte göra så med Saw filmerna? Tvåan hade ju mer än 3 månaders tidsskillnad, undrar hur mycket trean kommer ha.
[quote="FiLmGaLeN":2g8x2mq3]Inte så stor skillnad på den amerikanska och svenska datumen. Vfr kan dom inte göra så med Saw filmerna? Tvåan hade ju mer än 3 månaders tidsskillnad, undrar hur mycket trean kommer ha.[/quote:2g8x2mq3]Båda hade väl premiär runt Halloween i USA och februari i Sverige? Kommer nog bli så det här året med...
6342 inlägg
The Grudge 2 kommer på bio i Sverige den 27 oktober och i USA den 13 oktober. Så The Grudge 2 har inte permiär i februari.
[quote="FiLmGaLeN":28xlovo9]The Grudge 2 kommer på bio i Sverige den 27 oktober och i USA den 13 oktober. Så The Grudge 2 har inte permiär i februari.[/quote:28xlovo9]
Jo men jag menade Saw eftersom jag citerade ditt inlägg...
Jo men jag menade Saw eftersom jag citerade ditt inlägg...
6342 inlägg
[quote="Lillemor":25eg1wbs][quote="FiLmGaLeN":25eg1wbs]The Grudge 2 kommer på bio i Sverige den 27 oktober och i USA den 13 oktober. Så The Grudge 2 har inte permiär i februari.[/quote:25eg1wbs]
Jo men jag menade Saw eftersom jag citerade ditt inlägg...[/quote:25eg1wbs]
Du skrev "båda" så jag trodde du syftade på båda.
Jo men jag menade Saw eftersom jag citerade ditt inlägg...[/quote:25eg1wbs]
Du skrev "båda" så jag trodde du syftade på båda.
Saknas
för
Inga inlägg
Några screencaps från [url=http://slayerverse.org/sv2/index.php?comments=35397:397mrada]SMG's[/url:397mrada]'s scener dock spoiler varning
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":1e11d9pn]The Grudge 2 kommer på bio i Sverige den 27 oktober och i USA den 13 oktober. Så The Grudge 2 har inte permiär i februari.[/quote:1e11d9pn]
vem sa februari?
vem sa februari?
[quote="crazylove4btvs":20271a9b][quote="FiLmGaLeN":20271a9b]The Grudge 2 kommer på bio i Sverige den 27 oktober och i USA den 13 oktober. Så The Grudge 2 har inte permiär i februari.[/quote:20271a9b]
vem sa februari?[/quote:20271a9b]
Det får du fram genom att LÄSA inlägget INNAN.
vem sa februari?[/quote:20271a9b]
Det får du fram genom att LÄSA inlägget INNAN.
Saknas
för
Inga inlägg
Tredjefilmen!
The third and possibly final American sequel, The Grudge 3, was announced at the 2006 Comic-Con. Takashi Shimizu will produce this one instead of directing. It is most likely the film will be released in 2008.
The third and possibly final American sequel, The Grudge 3, was announced at the 2006 Comic-Con. Takashi Shimizu will produce this one instead of directing. It is most likely the film will be released in 2008.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Lillemor":1eduvdl8][quote="crazylove4btvs":1eduvdl8][quote="FiLmGaLeN":1eduvdl8]The Grudge 2 kommer på bio i Sverige den 27 oktober och i USA den 13 oktober. Så The Grudge 2 har inte permiär i februari.[/quote:1eduvdl8]
vem sa februari?[/quote:1eduvdl8]
Det får du fram genom att LÄSA inlägget INNAN.[/quote:1eduvdl8]
men jesus effing christ kan du sluta vara så jävla spydig mot mig?!
shite liksom!
det var en enkel fråga för jag såg helt enkelt inte!
vem sa februari?[/quote:1eduvdl8]
Det får du fram genom att LÄSA inlägget INNAN.[/quote:1eduvdl8]
men jesus effing christ kan du sluta vara så jävla spydig mot mig?!
shite liksom!
det var en enkel fråga för jag såg helt enkelt inte!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="simlun485":2bus9hv4]Tredjefilmen!
The third and possibly final American sequel, The Grudge 3, was announced at the 2006 Comic-Con. Takashi Shimizu will produce this one instead of directing. It is most likely the film will be released in 2008.[/quote:2bus9hv4]
vart har du läst det?
hörde inget om det från Comic Con... hörde bara att dom visade trailern och små andra klipp.
är du säker på att du inte menar the grudge 3 aka den japanska? (del 5 i serien)
The third and possibly final American sequel, The Grudge 3, was announced at the 2006 Comic-Con. Takashi Shimizu will produce this one instead of directing. It is most likely the film will be released in 2008.[/quote:2bus9hv4]
vart har du läst det?
hörde inget om det från Comic Con... hörde bara att dom visade trailern och små andra klipp.
är du säker på att du inte menar the grudge 3 aka den japanska? (del 5 i serien)
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="crazylove4btvs":jbfb2fia][quote="simlun485":jbfb2fia]Tredjefilmen!
The third and possibly final American sequel, The Grudge 3, was announced at the 2006 Comic-Con. Takashi Shimizu will produce this one instead of directing. It is most likely the film will be released in 2008.[/quote:jbfb2fia]
vart har du läst det?
är du säker på att du inte menar the grudge 3 aka den japanska? (del 5 i serien)[/quote:jbfb2fia]
Jag läste det på wikipedia!
The third and possibly final American sequel, The Grudge 3, was announced at the 2006 Comic-Con. Takashi Shimizu will produce this one instead of directing. It is most likely the film will be released in 2008.[/quote:jbfb2fia]
vart har du läst det?
är du säker på att du inte menar the grudge 3 aka den japanska? (del 5 i serien)[/quote:jbfb2fia]
Jag läste det på wikipedia!
Saknas
för
Inga inlägg
några nya bilder (smg) från filmen finns [url=http://smgfan.com/news.htm:202ucslu]här[/url:202ucslu]