Själv gör jag det! Ettan var ju okej. Tvåan kanske är ännu bättre! Jag vet inte när den kommer men ändå.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Är du ens säker på att den kommer?
Ettan var okej. Uppföljare blir nästan aldrig bättre. Så... Svaret på omröstningen är NEJ.
Ettan var okej. Uppföljare blir nästan aldrig bättre. Så... Svaret på omröstningen är NEJ.
Saknas
för
Inga inlägg
Det är inte säkert att den kommer nej..Och om isf, Så blir den lika kass som första filmen.
Glömmde logga in! På dena sida står det! http://www.comics2film.com/ProjectFrame.php?f_id=182
Om dom bara kunde skita i animera hulken så skulle det bli bättre... som Denis Muren (VFX på ILM) sa i en intervju... "it's better to paint a real guy green tha make him CGI... thats the way The Hulk should look"
och jag håller med
och jag håller med
Saknas
för
Inga inlägg
Att se ettan på bio var ett slöseri med pengar och jag tror knappast att det kommer ändras med tvåan. Nej.
Första var ingen höjdare så jag har inga störra förväntningar på en uppföljare.
Men kom igen var inte så negativa! Jag tror att uppföljaren kanske inte blir jätte bra men den kommer i alla fall vara okej som den första filmen. Vi vet inte så mycket om The hulk 2 än men vem vet? Den kanske blir bättre än vad vi trode!
Oddsen är inte höga... kan jag säga
Ni får tro vad ni vill men jag tror filmen blir bra!
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tyckte ettan sög, kan nån förklara varför den var så dålig.
När jag så ettan gillade jag slutet i djungeln och ville se en uppföljare, men nu är jag tveksam.
När jag så ettan gillade jag slutet i djungeln och ville se en uppföljare, men nu är jag tveksam.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag fatta inte vad du menar private area, du skrev att den sög, sen så vill du att någon annan ska förklara varför den är dålig?
Det känns som att du har skrivit fel och menar att den inte sög.
Nej oddsen är nog inte så höga för Hulken, spelar ingen roll för mig, filmen va ok men det blir svårt med en uppföljare.
Det känns som att du har skrivit fel och menar att den inte sög.
Nej oddsen är nog inte så höga för Hulken, spelar ingen roll för mig, filmen va ok men det blir svårt med en uppföljare.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Private Area":1oy7veq1]Jag tyckte ettan sög, kan nån förklara varför den var så dålig.
När jag så ettan gillade jag slutet i djungeln och ville se en uppföljare, men nu är jag tveksam.[/quote:1oy7veq1]
Private Area, kan du vara så snäll att skona våra sinnen från din otroligt osammanhängande skrift, jag är nog inte den enda som tappade hjärnceller av att läsa just det där inlägget, antingen anlitar du en lämplig tolk, för det där är då knappast svenska... eller så tar du och fördjupar dig lite i den rosa grammatikboken från sexårs.
När jag så ettan gillade jag slutet i djungeln och ville se en uppföljare, men nu är jag tveksam.[/quote:1oy7veq1]
Private Area, kan du vara så snäll att skona våra sinnen från din otroligt osammanhängande skrift, jag är nog inte den enda som tappade hjärnceller av att läsa just det där inlägget, antingen anlitar du en lämplig tolk, för det där är då knappast svenska... eller så tar du och fördjupar dig lite i den rosa grammatikboken från sexårs.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Private Area":16cas59t]Jag tyckte ettan sög, kan nån förklara varför den var så dålig.[/quote:16cas59t]
Ha, gör det själv smarto, eller håll tyst.
Ha, gör det själv smarto, eller håll tyst.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tobias659":2a0psajg][quote="Private Area":2a0psajg]Jag tyckte ettan sög, kan nån förklara varför den var så dålig.[/quote:2a0psajg]
Ha, gör det själv smarto, eller håll tyst.[/quote:2a0psajg]
håller med Tobias
Ha, gör det själv smarto, eller håll tyst.[/quote:2a0psajg]
håller med Tobias
Saknas
för
Inga inlägg
Det jag försökte säga var, att jag tyckte hulk var dålig......
Men jag tycker bara att den var dålig, jag vet inte riktigt vad som gör den dålig.
Och då ville jag gärna ha nåns kommentar, varför han eller hon tycker den är dålig.
Fattar du Bio|Yoda
Men jag tycker bara att den var dålig, jag vet inte riktigt vad som gör den dålig.
Och då ville jag gärna ha nåns kommentar, varför han eller hon tycker den är dålig.
Fattar du Bio|Yoda
Saknas
för
Inga inlägg
Hulk SUGER!!!! och Ang Lee var fan fel att göra Hulk.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Private Area":1sdik3ek]Det jag försökte säga var, att jag tyckte hulk var dålig......
Fattar du Bio|Yoda[/quote:1sdik3ek]
Du kan ju inte tycka att en film är dålig om du inte ser något fel med den! It makes no sense..
Fattar du Bio|Yoda[/quote:1sdik3ek]
Du kan ju inte tycka att en film är dålig om du inte ser något fel med den! It makes no sense..
Saknas
för
Inga inlägg
Försök att skaffa en egen mening om filmen, du måste ju ha det annars kan du ju inte tycka att den är bra eller dålig du tycker du bara som alla andra och det, det hatar jag.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker att dem inte ska ta å animera Hulk för på ett sätt så är han ju en människa och ett monster