Visa första inlägg
1193 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1193 inlägg
[quote="Batman":3kfz4puj]Jag tycker att dem inte ska ta å animera Hulk för på ett sätt så är han ju en människa och ett monster[/quote:3kfz4puj]

Han blir ju ett monster, vad spelar det då för roll om han är människa från början? Skulle man inte animera honom så skulle han ju inte vara stor och skräckinjagande.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jo men han ser fan ut som en jävla japan i facet och inte som serierna
1193 inlägg
för
1193 inlägg
[quote="Batman":1y8vm3q1]jo men han ser fan ut som en jävla japan i facet och inte som serierna[/quote:1y8vm3q1]

Snacka om att förolämpa japanerna.

[img:1y8vm3q1]http://perso.wanadoo.fr/metrocomics/cine-tv/Hulk/Hulk2.JPG[/img:1y8vm3q1]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Deppa":1313gdkx][quote="Batman":1313gdkx]jo men han ser fan ut som en jävla japan i facet och inte som serierna[/quote:1313gdkx]

[img:1313gdkx]http://perso.wanadoo.fr/metrocomics/cine-tv/Hulk/Hulk2.JPG[/img:1313gdkx][/quote:1313gdkx]

missförstå inte mig nu men jag har jävligt stor respekt för japanerna och det var inget sätt å förolämpa dem
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Batman":nnn5c2d4]jo men han ser fan ut som en jävla japan i facet och inte som serierna[/quote:nnn5c2d4]

Lite väl onödigt inlägg Batman, vad har du emot japanerna?

Sen så ser han inte ut som det heller.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="sa":gmmbuwvi][quote="Batman":gmmbuwvi]jo men han ser fan ut som en jävla japan i facet och inte som serierna[/quote:gmmbuwvi]

Sen så ser han inte ut som det heller. [/quote:gmmbuwvi]

Sa du måste nog läsa vad jag nyss skrev
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Batman":2zcxwgo6][quote="Deppa":2zcxwgo6][quote="Batman":2zcxwgo6]jo men han ser fan ut som en jävla japan i facet och inte som serierna[/quote:2zcxwgo6]

[quote:2zcxwgo6]missförstå inte mig nu men jag har jävligt stor respekt för japanerna och det var inget sätt å förolämpa dem[/quote:2zcxwgo6][/quote:2zcxwgo6][/quote:2zcxwgo6]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Batman":1lzhyars][quote="sa":1lzhyars][quote="Batman":1lzhyars]jo men han ser fan ut som en jävla japan i facet och inte som serierna[/quote:1lzhyars]

Sen så ser han inte ut som det heller. [/quote:1lzhyars]

Sa du måste nog läsa vad jag nyss skrev[/quote:1lzhyars]

Lär dig uttrycka dig lite bättre då.
1193 inlägg
för
1193 inlägg
Vad i hans ansikte får honom att se ut som en japan egentligen?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vad är det för jäkla dag idag egentligen är det Hata Batman dagen eller vad
1193 inlägg
för
1193 inlägg
[quote="Batman":47tjtqpx]Vad är det för jäkla dag idag egentligen är det Hata Batman dagen eller vad[/quote:47tjtqpx]

Du måste kunna tåla att bli ifrågasatt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja speciellt när du gör ett sådant påhopp, det kan finnas folk här på MZ som har japanska ursprung, du kan ju tänka dig hur dom känner när någon skriver att dom ser ut som Hulken.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jo men jag menar att han ser ut som Ang Lee sjäv i facet och som sagt så har jag jävligt stor respekt för japanerna
1193 inlägg
för
1193 inlägg
[quote="Batman":2na5jkdi]jo men jag menar att han ser ut som Ang Lee sjäv i facet och som sagt så har jag jävligt stor respekt för japanerna[/quote:2na5jkdi]

Visst vet du att Ang Lee är född i Taiwan?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Deppa":1hjp10kx][quote="Batman":1hjp10kx]jo men jag menar att han ser ut som Ang Lee sjäv i facet och som sagt så har jag jävligt stor respekt för japanerna[/quote:1hjp10kx]

Visst vet du att Ang Lee är född i Taiwan?[/quote:1hjp10kx]

Deppa: Det spelar ingen roll vad du säger, han kommer bara på nya bortförklaringar hela tiden.

Förmodligen så försökte han väl vara fyndig och drog till med det bästa han kunde komma på
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Ja, det räcker nu... go tillbaks till ämnet plz...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Deppa":8un866ex][quote="Batman":8un866ex]jo men jag menar att han ser ut som Ang Lee sjäv i facet och som sagt så har jag jävligt stor respekt för japanerna[/quote:8un866ex]

Visst vet du att Ang Lee är född i Taiwan?[/quote:8un866ex]

My bad
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
batman sådant hör verkligen inte hemma här!

det kanske är bäst att någon moderator tar bort det eller?
1193 inlägg
för
1193 inlägg
Noterat och borttaget.

Då tycker jag vi återgår till ämnet.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag tyckte filmen var seg, men om jag ska vara ärlig så var hulken rätt så bra gjord tycker jag.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden