Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Den nye Hulk är cool. Han ser mycket ilsknare ut än i den första filmen.

Ser också fram emot filmen efter att jag sett bilden på den nye Hulk.
Verkar som att tvåan kommer att bli betydligt mörkare.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Om ni frågar mig så tycker jag att han ser ut som ett monster.
Ska bli härligt att se den
Vet någon vilken ålder den kommer att rekommenderas?
Jag tror att det blir PG13 alltså 11 år i sverige.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Troligen 11 år, med tanke på att föregångaren fick det. Är det stor skillnad mellan filmerna kan denna få 15 års gräns.
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Det ser väl ganska bra ut... Jag tillhör, som sagt, den skaran som tycker om Ang Lee's version. När det gäller The Incredible Hulk är jag tveksam, eftersom regissören Letterier verkligen inte imponerat tidigare.
775 inlägg
för
775 inlägg
Ed Norton passar nog bättre i rollen som Banner. Eric Bana var inte bara för kraftig, utan även en sämre skådis.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="Kenneth":2nlnvr9s]Ed Norton passar nog bättre i rollen som Banner. Eric Bana var inte bara för kraftig, utan även en sämre skådis.[/quote:2nlnvr9s]

För kraftig? Menar du kroppsbyggnaden eller..?

Sämre skådis kan jag inte hålla med om, dom är i stort sett i samma nivå även om Norton är snäppet vassare.
775 inlägg
för
775 inlägg
[quote="FiLmGaLeN":m8o1n1kg]För kraftig? Menar du kroppsbyggnaden eller..?[/quote:m8o1n1kg]
Precis. Banner är inte lika överdrivet muskulös. Mer som en tanig nörd.

[quote="FiLmGaLeN":m8o1n1kg]Sämre skådis kan jag inte hålla med om, dom är i stort sett i samma nivå även om Norton är snäppet vassare.[/quote:m8o1n1kg]
Han var den enda som var helt malplacerad bland de andra skådespelarna. Framför allt scenen där han retar upp sig själv tills han första gången blir hulken. Fånigt.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Hans insats kanske inte var så minnesvärd just i Hulken, men annars är han en väldigt kapabel skådespelare.

Bana är ju lätt mer "biff" än Norton?
775 inlägg
för
775 inlägg
Han är biffigare, ja. Just därför var han helt fel person för rollen. Banner har i regel alltid varit spinkig, vilket lyckligtvis har observerats denna gång.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":369abkh7]Bana är ju lätt mer "biff" än Norton?[/quote:369abkh7]Norton är ju inte direkt tanig i American History X. :P

Men Norton är bättre än Bana, mycket bättre. Finns få som slår Edward Norton.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="Tyler":1jmes4er][quote="FiLmGaLeN":1jmes4er]Bana är ju lätt mer "biff" än Norton?[/quote:1jmes4er]Norton är ju inte direkt tanig i American History X. :P[/quote:1jmes4er]

Nej, men syftade främst på hans senaste filmer. ;)

[quote="Tyler":1jmes4er]Men Norton är bättre än Bana, mycket bättre. Finns få som slår Edward Norton. [/quote:1jmes4er]

Håller med, men Bana är inte kass, och han är inte långt ifrån Nortons klass heller.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Detta är mega Spoilers så tänk er för nu

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
vilken jävla lång spoiler du gjorde kan jag lova!!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Kenneth":ydwoc256]Han är biffigare, ja. Just därför var han helt fel person för rollen. Banner har i regel alltid varit spinkig, vilket lyckligtvis har obs erverats denna gång.[/quote:ydwoc256] man ska ju vara biffig om man ska ha rolllen som hulken det passar ju
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Bond**":1xf7zxwt][quote="Kenneth":1xf7zxwt]Han är biffigare, ja. Just därför var han helt fel person för rollen. Banner har i regel alltid varit spinkig, vilket lyckligtvis har obs erverats denna gång.[/quote:1xf7zxwt] man ska ju vara biffig om man ska ha rolllen som hulken det passar ju :blink:[/quote:1xf7zxwt]Det är ju knappt rollen som Hulken man får, det är ju snarare rollen som Bruce Banner. Muskler kan göras digitalt, men jag tror inte dom skulle ta sig tid och sitta och förminska en skådis kropp under hela filmen.

Tänk efter lite, det här är inte åttiotalet när en grönmålad kille spelade Hulken...
775 inlägg
för
775 inlägg
Skarpare concept art från Aaron Sims.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Kenneth":265mhapw]Skarpare concept art från Aaron Sims.[/quote:265mhapw]

Hulken ser otroligt mycket bättre ut än i ettan!
775 inlägg
för
775 inlägg
Ja, lite mer lik Sal Buscemas karaktär.

[color=green:2bb57dms=green:2bb57dms][b:2bb57dms]Edit:[/b:2bb57dms][/color:2bb57dms] Nu jäklar. Första bilderna på William Hurt och Tim Roth som Thunderbolt Ross respektive Emil Blonsky. Någon annan får posta de övriga på Ed Norton, de var i princip likadana som tidigare bilder.

http://img410.imageshack.us/img410/3792 ... lk1wg5.jpg
http://img410.imageshack.us/img410/1199 ... lk2mo5.jpg
http://img410.imageshack.us/img410/2693 ... on2ne3.jpg
http://img410.imageshack.us/img410/9240 ... th1mn8.jpg
775 inlägg
för
775 inlägg
Bilder från filmen. Den undre påminner inte lite om Bixby.
97 inlägg
för
97 inlägg
Måste säga att de borde ha kvar Eric Bana som Hulk. Gillar inte när de byter skådespelare.

Filmen kommer 13 juni
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden