Visa första inlägg
775 inlägg
för
775 inlägg
I en scen verkade Blonskys fingrar knallröda, nästan brännskadade. Kan det vara av förvandlingen till The Abomination, måntro?
775 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
775 inlägg
Screengrab från close-up:

[img:3aiy7fd6]http://i32.tinypic.com/2qkmphs.gif[/img:3aiy7fd6]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hjälp! Vad läskig han såg ut!
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Du är faktiskt den första som påpekar det. Eftersom Banner råkar ut för en rejäl strålning som vanligtvis dödar en människa resulterar det i att han inte blir så igenkännbar.

Jag skulle nog tycker det vore konstigare om Hulk bara var en biffigare Norton.
470 inlägg
för
470 inlägg
Har Hulken någonsin sett ut som Banner? I tv-serien var det ju en annan skådis som spelade Hulken. I den tecknade serien så...ja...då är det helt enkelt en tecknad serie.

Jag stör mig inte på att det är som det är. Han förvandlas för guds skull till ett stort grönt monster. Vore då konstigt om han såg ut som vanligt...
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Ja, det var ju därför man kunde ha två olika skådisar eftersom de ska var två skilda personer.
1026 inlägg
för
1026 inlägg
Jag är beredd att hålla med gästen faktiskt, har tänkt på det en hel del, särskilt i Ang Lee's version. Menar inte att han behöver se [i:261rvu8w]exakt[/i:261rvu8w] likadan ut och spelas av samma skådespelare. Det skulle dock vara kul om man såg någon som helst likhet mellan karaktärerna, räcker med något enkelt ansiktsdrag bara.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jag håller med, fast i Lee's version tycker jag Hulken har vissa drag till Bana. I denna finns det dock inga likheter.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Håller med dig Filmgalen om att Hulken och Bana hade liknande drag. Dock så tycker jag inte att Hulken eller Banner behöver se speciellt likadana ut. Banner blir ju trots allt en helt annan karaktär, så länge det mörka håret finns där så. Visst är det en bonus om dom liknar varandra något så när men det är något jag kan klara mig utan.
737 inlägg
för
737 inlägg
Spelar ingen roll om dom ser inte likadant. Man vet att Banner förvandlas till
Hulken och dom är två olika karaktär, typ.
775 inlägg
för
775 inlägg
Hulken är ju lite av en mutation. En människa som blir muterad lika extremt som Banner kanske inte borde vara sig lik.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
varför letar du här
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Anonymous":1zmhudua]finns det en tråd för ghost rider[/quote:1zmhudua]

[url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?t=755&highlight=ghost+rider:1zmhudua]Ghost Rider[/url:1zmhudua]
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Gillar inte Hulkens utseende. Ser för "tecknade serie" aktigt ut om man säger så.
775 inlägg
för
775 inlägg
[quote="Anonymous":2vz3gr4t]finns det en tråd för ghost rider[/quote:2vz3gr4t]
Årets inlägg i denna tråd.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vad fan hände? hulken är ju inte alls lika bra gjord som i den förra filmen och inte lika trovärdig heller, väldigt besviken på det. Däremot de fina skådisarna: Edward Norton, Liv Tyler, Tim Roth är något att se fram emot.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Nej, men han ska bli bättre enligt Leterrier själv.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker han ser okej ut dem kan göra bättre det vet jag och de håller säkert på med det men abomination sög han ser inte verklig ut alls
775 inlägg
för
775 inlägg
Leterrier ville först göra den ursprunglige Abomination (fjäll, fisköron), men det fanns ingen rationell förklaring till varifrån dessa drag skulle härstamma. För mycket torskfilé?

En sida ur Marvel Spotlight:

[img:3d4lhj6e]http://img510.imageshack.us/img510/6710/9bet1vcl8.jpg[/img:3d4lhj6e]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag är inget seriöst fan av Hulken, men jag tycker Abomination ser riktigt bra ut nu, ett muterat supermonster som ser ut att kunna bli en tuff motståndare till Hulken. Räcker inte det?
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden