Visa första inlägg
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Bra sätt att marknadsföra en sommar blockbuster. Kommer säkert köpa en sådan glass.
775 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
775 inlägg
Yeah, Dent, Harvey Dent är hardcore.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Är glassen god då Dent?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
av att den är grön skulle jag nog säga att det smakar typ päron!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Irriterad Gäst":1721xf6p]Då vet man vad du tror vad det är för smak. Du skriver så ointressanta och onödiga inlägg om och om igen. Och har du hört talas om punk och kommatecken?[/quote:1721xf6p]

Jag vet att du skrev fel, men det ska vara punkt.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
[quote="Irriterad Gäst":203ahwsa]Då vet man vad du tror vad det är för smak. Du skriver så ointressanta och onödiga inlägg om och om igen. Och har du hört talas om punk och kommatecken?[/quote:203ahwsa]

Han försöker väl få så MZ betyg med inlägg.

Men jag har en fråga angående Hulken:
Kan Banner prata när han är Hulken?
235 inlägg
för
235 inlägg
[quote="Rafe Fines":2o5x1lir]Är glassen god då Dent?[/quote:2o5x1lir]

Oh ja, en av dom godaste is-glassarna man smakat, kommer vara ännu godare sen när det blir riktigt varmt

Den är betydligt godare än den där Spider-man 3 glassen som fanns för ett tag sen, den smakade...konstigt..och färgade läpparna blå, man får tyvärr inte gröna läppar av hulken glassen, om det var någon som ville ha det
3462 inlägg
för
3462 inlägg
[quote="Rafe Fines":2vql9r1s][quote="Irriterad Gäst":2vql9r1s]Då vet man vad du tror vad det är för smak. Du skriver så ointressanta och onödiga inlägg om och om igen. Och har du hört talas om punk och kommatecken?[/quote:2vql9r1s]

Han försöker väl få så MZ betyg med inlägg.

Men jag har en fråga angående Hulken:
Kan Banner prata när han är Hulken?[/quote:2vql9r1s]

Både ja och nej. Banner/Hulk har gått igenom en del förändringar under åren. Under en period hade faktiskt Banner kontroll över Hulk och kunde då prata som vanligt. Men i normala fall är Hulk och Banner två skilda personer/personligheter och har två olika röster. Hulk pratar dock väldigt simpelt och har väldigt låg intelligens. Ungefär så här: Hulk gillar inte monster. Hulk ska krossa monster, etc etc.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Den dära hulk glassen fanns i vår stad också, smakar inget speciellt alls! liksom ni sa attt det var den godaste glassen någonsin så jag tänkte hmm kanke ska köpa!Men fan det smaka knappt!
1721 inlägg
för
1721 inlägg
[quote="Mats":xi6dttfs]Både ja och nej. Banner/Hulk har gått igenom en del förändringar under åren. Under en period hade faktiskt Banner kontroll över Hulk och kunde då prata som vanligt. Men i normala fall är Hulk och Banner två skilda personer/personligheter och har två olika röster. Hulk pratar dock väldigt simpelt och har väldigt låg intelligens. Ungefär så här: Hulk gillar inte monster. Hulk ska krossa monster, etc etc.[/quote:xi6dttfs]

Tack Mats! Såg nämligen en tecknad Hulken och då sa han typ sådär som du beskrev. Trodde han bara kunde ryta som ett lejon eller något
775 inlägg
för
775 inlägg
Det ska vara Lou Ferrignos rytande. Hoppas de byter ut lejonrytandet i teasern mot hans.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
[quote="Dent, Harvey Dent":3n5m041o][quote="Rafe Fines":3n5m041o]Är glassen god då Dent?[/quote:3n5m041o]

Oh ja, en av dom godaste is-glassarna man smakat, kommer vara ännu godare sen när det blir riktigt varmt

Den är betydligt godare än den där Spider-man 3 glassen som fanns för ett tag sen, den smakade...konstigt..och färgade läpparna blå, man får tyvärr inte gröna läppar av hulken glassen, om det var någon som ville ha det [/quote:3n5m041o]

Låter bra!
Näe blåa eller gröna läppar vill man helst undvika... har man gröna läppar lärdet se ut som man fått någon ny könsjukdom.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Trailern kommer släppas officiellt 1 maj kl 1 på natten. Om posten sköter sina åtaganden får jag den imorgon och ska se till att den ligger upplgd här på MZ till det klockslaget. Tyvärr får jag inte släppa den tidigare än apple eller yahoo gör det, för då får jag hela Universals advokatteam på mig, typ

Det ska väldigt intressant att se den nya trailern.
775 inlägg
för
775 inlägg
Lite nya [url=http://movies.yahoo.com/slideshows/generic/theincrediblehulk.html:2bhlm6sa]foton[/url:2bhlm6sa].
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Riktigt sköna bilder. Det finns även en hel drös med begåvade skådespelare och man längtar bara mer och mer efter filmen
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Dayum vad grymma bilder!
1161 inlägg
för
1161 inlägg
Fina bilder, dock så hade man sett många innan.
Har en fråga angående handlingen i filmen. Kommer det bara handla om Banner bli jagad av armén? Eller finns det något mer djup?
737 inlägg
för
737 inlägg
[quote="Kenneth":15rjb6j1]Lite nya [url=http://movies.yahoo.com/slideshows/generic/theincrediblehulk.html:15rjb6j1]foton[/url:15rjb6j1].[/quote:15rjb6j1]Snygga bilder, gör att man längtar efter filmen ännu mera.
235 inlägg
för
235 inlägg
[quote="Kenneth":hk6ghtoh]Yeah, Dent, Harvey Dent är hardcore. [/quote:hk6ghtoh]

Ja tack detsamma Kenneth Köp du också ett paket

Tycker också att effekterna på hulken inte ser så topp ut, mest hans ansikte...ser plastigt ut..på nåt sätt..eller så e de bara som man är bortskämd med FÖR bra effekter
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Snygga bilder men hulkens armar ser smala ut!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden