Visa första inlägg
775 inlägg
för
775 inlägg
Bruce Banner är på flykt undan militären i jakt efter ett botemedel för sitt alter ego. Han konfronteras med med en ny skurk, Abomination.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
vet inte. ettan var rätt dryg och man bara längtade efter att bruce skulle bli arg så att han blev hulk och kunde krossa några byggnader och bjuda på lite action
när det väl var action blev de skoj , synd bara att man inte fick se mycket mer av det

jag tror tvåan blir likadan

ettan=
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Behold true believers the first Incredible HULK poster:

[img:3s7jj0k4]http://www.joblo.com/newsimages1/hulklis.JPG[/img:3s7jj0k4]

Ja finns väl inte så värst mycket mer att säga än att han fortfarande är jävligt biffig verkar det som. Längtar gör man iallafall.

[url=http://www.joblo.com/first-hulk-pic-sort-of:3s7jj0k4]Källa[/url:3s7jj0k4]
365 inlägg
för
365 inlägg
Jag tror att jag har sett en sån någonstans. Jag är ganska säker på att den inte är fake.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hmm nee Kenneth hade redan lagt upp en länk så det är kanske där då har sett den. Nej alltså den är garanterat inte fake eftersom det är Universal som marknadsför filmen på en leksaksmässa och då har man visat postern för första gången.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Är det verkligen en poster till filmen eller är den en fake?
Jag längtar till den nya hulken filmen.
775 inlägg
för
775 inlägg
[quote="hannibal23":3nry3gra]Är det verkligen en poster till filmen eller är den en fake?[/quote:3nry3gra]
Nej.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Han ser ju biffigare ut än tidigare. Postern va väl okey, men ser väldigt fejk ut.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Alltså jag tror att det är kvaliten på bilden jag la upp som får den att se lite fake ut, tycker jag med. Men om ni kollar på bilden Kenneth la upp med postern lite längre upp så ser den ju lite mer hyfsad ut.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Men han har väl inte samma ansikte som på 2003 versionen.
För det är inte samma skådis som spelade han på 2003 versionen.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Nej, men det kan inte skilja sig så mycket. Det finns stor risk att den "nya" inte blir lika omtyckt som den gamla.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Varför inte det då?
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="hannibal23":2eijqm78]Varför inte det då?[/quote:2eijqm78]

Publiken gillar oftast inte förändringar i en filmserie, vilket HP serien fått uppleva.
775 inlägg
för
775 inlägg
Filmen är ingen uppföljare på Ang Lees film, så den tillhör ingen serie ännu.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Så allt börjar om igen?
775 inlägg
för
775 inlägg
Jo, men det är samtidigt ingen reboot i form av bakgrundshistoria osv. Däremot skulle det vara flashbacks inblandat, om inte jag minns fel.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Hm, det låter konstigt och intressant, undrar verkligen hur slutresultatet kommer bli.
775 inlägg
för
775 inlägg
Leterrier fick en del förfrågningar om Rick Jones. Hoppas att han har lyssnat.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag ser ändast fram emot att få se när Hulk krossar allt som finns framför honom, bokstavligen
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Den här blir nog tusen gånger bättre än Ang Lee's version utav Hulk för den Ang Lee gjorde var bara tråkig men något säger mig att den här filmen kommer rocka

ska bli så jävla gött å se Edward Norton som Bruce Banner ^^

[img:21er3nsy]http://kebawe.com/bullons/images/hulk.jpg[/img:21er3nsy]
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden