Nån gång under 2006 ska det troligen komma en film om dessa robotar som det gjordes serier på 80-talet, som var väldigt populärt. Man kommer ihåg själv, man var lite fan av det på den tiden när man var liten.
Men nu ska det komma en film om detta 80-tals fenomen. Vad tror ni om potentialen?
Det är fastställt att Dreamworks ska distribuera filmen i USA och Paramount ska göra det internationellt.
Steven Spielberg (!) kommer vara exekutiv producent. Regissör är dock inte fastställt. Men enligt nuvarande gällande rykten så är det antingen Roland Emmerich (ID4) och Jonathan Mostow (Terminator 3) som är kandidater eller snarare som producent Don Murphy skulle kunna tänka sig.
Ha d gött!
[quote="YesBox":lqm6ynr8]De grymma filmerna brukar ha kassa spel. Är säker på att Transformers-spelet är mycket sämre än filmen.[/quote:lqm6ynr8]
Det är faktiskt dåligt. Men är man ett fan av Transformers så visst. Men om du inte är det och gilla filmen, så är det nog ingen större höjdare!
Det är faktiskt dåligt. Men är man ett fan av Transformers så visst. Men om du inte är det och gilla filmen, så är det nog ingen större höjdare!
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Pejau":2j9imd2y][quote="YesBox":2j9imd2y]De grymma filmerna brukar ha kassa spel. Är säker på att Transformers-spelet är mycket sämre än filmen.[/quote:2j9imd2y]
Det är faktiskt dåligt. Men är man ett fan av Transformers så visst. Men om du inte är det och gilla filmen, så är det nog ingen större höjdare![/quote:2j9imd2y]
Jag var super nära på att köpa Transformers spelet men som tur var tog jag The Darkness men jag ska skaffa Transformers spelet när det typ kostar 200 kr eller någit för jag stordiggade filmen
Jag såg Transformers när man var en liten grabb och läste tidningarna men sedan kom dem ju med nya tecknade transformers som sög men det är ju bara den gamla serien som verkligen är bra:). Transformers filmen är utan tvekan också sommaren storfilm så jag ser fram emot en uppföljare=)
Det är faktiskt dåligt. Men är man ett fan av Transformers så visst. Men om du inte är det och gilla filmen, så är det nog ingen större höjdare![/quote:2j9imd2y]
Jag var super nära på att köpa Transformers spelet men som tur var tog jag The Darkness men jag ska skaffa Transformers spelet när det typ kostar 200 kr eller någit för jag stordiggade filmen
Jag såg Transformers när man var en liten grabb och läste tidningarna men sedan kom dem ju med nya tecknade transformers som sög men det är ju bara den gamla serien som verkligen är bra:). Transformers filmen är utan tvekan också sommaren storfilm så jag ser fram emot en uppföljare=)
Saknas
för
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Filmspel har inte varit ens grej att köpa. Även ifall man har varit lite sugen på spelet till Transformers. Köpte spelet Enter the matrix en gång och blev besviken, och har sen dess aktat mig för spel som är baserat på filmer.
När det gäller Transformers så väntar man för tillfället på ett officiellt datum för bluray-releasen. Ska bli grymt att se filmen i full-hd..
När det gäller Transformers så väntar man för tillfället på ett officiellt datum för bluray-releasen. Ska bli grymt att se filmen i full-hd..
Smiley, det här kanske är ett bra svar. Om du kan engelska dvs:
[b:37rob941]"Why is it that every time the allspark creates life it becomes a decepticon?[/b:37rob941]
One theory states that it is because in the film they explain that every significant technological advancement in the past 50 years has been reverse-engineered from Megatron's technology.
An alternate theory states that the newly-created robots are not literally decepticons so much as an unfocused, chaotic robot that has yet to be indoctrinated either way. So whereas humans are born screaming and crying, transformers are born squealing and firing missiles.
Robert Orci also stated that the Allspark wasn't designed to convert Earth machines into Transformers, so that could explain why the new robots were wild or deranged."
[b:37rob941]"Why is it that every time the allspark creates life it becomes a decepticon?[/b:37rob941]
One theory states that it is because in the film they explain that every significant technological advancement in the past 50 years has been reverse-engineered from Megatron's technology.
An alternate theory states that the newly-created robots are not literally decepticons so much as an unfocused, chaotic robot that has yet to be indoctrinated either way. So whereas humans are born screaming and crying, transformers are born squealing and firing missiles.
Robert Orci also stated that the Allspark wasn't designed to convert Earth machines into Transformers, so that could explain why the new robots were wild or deranged."
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Remus":r5ug76af]Smiley, det här kanske är ett bra svar. Om du kan engelska dvs:
[b:r5ug76af]"Why is it that every time the allspark creates life it becomes a decepticon?[/b:r5ug76af]
Robert Orci also stated that the Allspark wasn't designed to convert Earth machines into Transformers, so that could explain why the new robots were wild or deranged."[/quote:r5ug76af]
Tack det rätade ut lite frågetecken!
[b:r5ug76af]"Why is it that every time the allspark creates life it becomes a decepticon?[/b:r5ug76af]
Robert Orci also stated that the Allspark wasn't designed to convert Earth machines into Transformers, so that could explain why the new robots were wild or deranged."[/quote:r5ug76af]
Tack det rätade ut lite frågetecken!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Grollo":24hegyrf][quote="Remus":24hegyrf]Smiley, det här kanske är ett bra svar. Om du kan engelska dvs:
[b:24hegyrf]"Why is it that every time the allspark creates life it becomes a decepticon?[/b:24hegyrf]
Robert Orci also stated that the Allspark wasn't designed to convert Earth machines into Transformers, so that could explain why the new robots were wild or deranged."[/quote:24hegyrf]
Tack det rätade ut lite frågetecken! [/quote:24hegyrf]
aha då fattar jag me det var ju tur att dem gjorde så^^ och välkommen till Moviezine Grollo
[b:24hegyrf]"Why is it that every time the allspark creates life it becomes a decepticon?[/b:24hegyrf]
Robert Orci also stated that the Allspark wasn't designed to convert Earth machines into Transformers, so that could explain why the new robots were wild or deranged."[/quote:24hegyrf]
Tack det rätade ut lite frågetecken! [/quote:24hegyrf]
aha då fattar jag me det var ju tur att dem gjorde så^^ och välkommen till Moviezine Grollo
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Batman":3855ajv0][quote="Grollo":3855ajv0][quote="Remus":3855ajv0]Smiley, det här kanske är ett bra svar. Om du kan engelska dvs:
[b:3855ajv0]"Why is it that every time the allspark creates life it becomes a decepticon?[/b:3855ajv0]
Robert Orci also stated that the Allspark wasn't designed to convert Earth machines into Transformers, so that could explain why the new robots were wild or deranged."[/quote:3855ajv0]
Tack det rätade ut lite frågetecken! [/quote:3855ajv0]
aha då fattar jag me det var ju tur att dem gjorde så^^ och välkommen till Moviezine Grollo[/quote:3855ajv0]
Tackar som mjukast!
[b:3855ajv0]"Why is it that every time the allspark creates life it becomes a decepticon?[/b:3855ajv0]
Robert Orci also stated that the Allspark wasn't designed to convert Earth machines into Transformers, so that could explain why the new robots were wild or deranged."[/quote:3855ajv0]
Tack det rätade ut lite frågetecken! [/quote:3855ajv0]
aha då fattar jag me det var ju tur att dem gjorde så^^ och välkommen till Moviezine Grollo[/quote:3855ajv0]
Tackar som mjukast!
Varsågod [b:2b7930to]Smiley[/b:2b7930to] och [b:2b7930to]Grollo[/b:2b7930to]! Det är alltid roligt att hjälpa till!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Stoffe":2tzusjv2]Filmspel har inte varit ens grej att köpa. Även ifall man har varit lite sugen på spelet till Transformers. Köpte spelet Enter the matrix en gång och blev besviken, och har sen dess aktat mig för spel som är baserat på filmer.
När det gäller Transformers så väntar man för tillfället på ett officiellt datum för bluray-releasen. Ska bli grymt att se filmen i full-hd.. [/quote:2tzusjv2]
Dem har släppt ett demo nu til Transformers om du vill testa.
När det gäller Transformers så väntar man för tillfället på ett officiellt datum för bluray-releasen. Ska bli grymt att se filmen i full-hd.. [/quote:2tzusjv2]
Dem har släppt ett demo nu til Transformers om du vill testa.
Glömde säga att jag har spelet och klarat av det med både decepticonerna och autobotsen, måste säga att jag är helt nöjd med spelet. Ett godkänt spel enligt mig, om man gillar Transformers dvs. Vanliga människor som inte vet om Transformers kommer nog inte gilla det här spelet.
Jag har fortfarande lite saker kvar att göra. Har inte hittat alla hemligheter än på varje bana. Helt klart värt att köpa om man är ett Transformers fan.
Jag har fortfarande lite saker kvar att göra. Har inte hittat alla hemligheter än på varje bana. Helt klart värt att köpa om man är ett Transformers fan.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="binrob":xalnnjnz][quote="Stoffe":xalnnjnz]Filmspel har inte varit ens grej att köpa. Även ifall man har varit lite sugen på spelet till Transformers. Köpte spelet Enter the matrix en gång och blev besviken, och har sen dess aktat mig för spel som är baserat på filmer.
När det gäller Transformers så väntar man för tillfället på ett officiellt datum för bluray-releasen. Ska bli grymt att se filmen i full-hd.. [/quote:xalnnjnz]
Dem har släppt ett demo nu til Transformers om du vill testa.[/quote:xalnnjnz]
Verkar inte vara släppt till PS3. Eller kanske missade det när jag var inne på Playstation Store.
När det gäller Transformers så väntar man för tillfället på ett officiellt datum för bluray-releasen. Ska bli grymt att se filmen i full-hd.. [/quote:xalnnjnz]
Dem har släppt ett demo nu til Transformers om du vill testa.[/quote:xalnnjnz]
Verkar inte vara släppt till PS3. Eller kanske missade det när jag var inne på Playstation Store.
Någon som har spelat Transformers? För jag funderar på att köpa det.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Stoffe":204xp1on][quote="binrob":204xp1on][quote="Stoffe":204xp1on]Filmspel har inte varit ens grej att köpa. Även ifall man har varit lite sugen på spelet till Transformers. Köpte spelet Enter the matrix en gång och blev besviken, och har sen dess aktat mig för spel som är baserat på filmer.
När det gäller Transformers så väntar man för tillfället på ett officiellt datum för bluray-releasen. Ska bli grymt att se filmen i full-hd.. [/quote:204xp1on]
Dem har släppt ett demo nu til Transformers om du vill testa.[/quote:204xp1on]
Verkar inte vara släppt till PS3. Eller kanske missade det när jag var inne på Playstation Store.[/quote:204xp1on]
[quote="Björne":204xp1on]Någon som har spelat Transformers? För jag funderar på att köpa det.[/quote:204xp1on]
Jag har spelet PC demot. Det var inte så värst bra. Det fanns 3 updrag med i demot o alla var nästan likadana. Vet inte om hela spelet är så men det gav inget gott intryck. Man kan ju annars bara springa runt som en Transformer fast det blir också tråkigt efter ett tag.
Det är ett PC demo, men spelen är likadana (förutom grafik o kontroller)
När det gäller Transformers så väntar man för tillfället på ett officiellt datum för bluray-releasen. Ska bli grymt att se filmen i full-hd.. [/quote:204xp1on]
Dem har släppt ett demo nu til Transformers om du vill testa.[/quote:204xp1on]
Verkar inte vara släppt till PS3. Eller kanske missade det när jag var inne på Playstation Store.[/quote:204xp1on]
[quote="Björne":204xp1on]Någon som har spelat Transformers? För jag funderar på att köpa det.[/quote:204xp1on]
Jag har spelet PC demot. Det var inte så värst bra. Det fanns 3 updrag med i demot o alla var nästan likadana. Vet inte om hela spelet är så men det gav inget gott intryck. Man kan ju annars bara springa runt som en Transformer fast det blir också tråkigt efter ett tag.
Det är ett PC demo, men spelen är likadana (förutom grafik o kontroller)
Nu när vi ändå pratar om spelet så vill jag fråga någon, speciellt du Remus. Hur fäjn klarar man decepteconen som förvandlar sig till en cementblandare?
Har inte lyckats med det, kvittar vad jag gör, fungerar ej!
Har inte lyckats med det, kvittar vad jag gör, fungerar ej!
Decepticonen som förvandlar sig till en cementblandare?? Menar du Bonecrusher?? Jag vet inte vilken du menar. Är det inne i staden?
[quote="Remus":3d9xeqtl]Decepticonen som förvandlar sig till en cementblandare?? Menar du Bonecrusher?? Jag vet inte vilken du menar. Är det inne i staden?[/quote:3d9xeqtl]
Ja, det är det första Ironhide uppdraget. Han ser ut som en cementblandare. Mixmaster heter den. Man fightas mot honom på ett ställe med massa byggnadssaker etc.
Ja, det är det första Ironhide uppdraget. Han ser ut som en cementblandare. Mixmaster heter den. Man fightas mot honom på ett ställe med massa byggnadssaker etc.
[quote="Pejau":1309zxts][quote="Remus":1309zxts]Decepticonen som förvandlar sig till en cementblandare?? Menar du Bonecrusher?? Jag vet inte vilken du menar. Är det inne i staden?[/quote:1309zxts]
Ja, det är det första Ironhide uppdraget. Han ser ut som en cementblandare. Mixmaster heter den. Man fightas mot honom på ett ställe med massa byggnadssaker etc.[/quote:1309zxts] jag plockade bara upp en massa saker på platsen och slängde när han gick emot mig, efter ett tag så säckade sopan ihop
Ja, det är det första Ironhide uppdraget. Han ser ut som en cementblandare. Mixmaster heter den. Man fightas mot honom på ett ställe med massa byggnadssaker etc.[/quote:1309zxts] jag plockade bara upp en massa saker på platsen och slängde när han gick emot mig, efter ett tag så säckade sopan ihop
jaha...Har provat det, men f*nskapet ville inte ge sig!
Tog de lång tid?
Tog de lång tid?