Nån gång under 2006 ska det troligen komma en film om dessa robotar som det gjordes serier på 80-talet, som var väldigt populärt. Man kommer ihåg själv, man var lite fan av det på den tiden när man var liten.
Men nu ska det komma en film om detta 80-tals fenomen. Vad tror ni om potentialen?
Det är fastställt att Dreamworks ska distribuera filmen i USA och Paramount ska göra det internationellt.
Steven Spielberg (!) kommer vara exekutiv producent. Regissör är dock inte fastställt. Men enligt nuvarande gällande rykten så är det antingen Roland Emmerich (ID4) och Jonathan Mostow (Terminator 3) som är kandidater eller snarare som producent Don Murphy skulle kunna tänka sig.
Ha d gött!
Antar det gäller samma sak där som det gäller med IMAXEN (love svengelska). Olika vart man är någonstans. Men det borde ligga mellan $5-10
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
5-10 det är väl 30-60kr nuförtiden (Dollarn står väl i lite mer än 6?) Och här i Sverige betalar vi 100kr för biljett
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Ricke":341v1mim]5-10 det är väl 30-60kr nuförtiden (Dollarn står väl i lite mer än 6?) Och här i Sverige betalar vi 100kr för biljett [/quote:341v1mim]
För jävligt!
Kostar det så mycke bara för att dom fixar storfilmer lite tidigare än förut? Speciellt på sommarn då...
För jävligt!
Kostar det så mycke bara för att dom fixar storfilmer lite tidigare än förut? Speciellt på sommarn då...
En bio här i sverige, Vad har den för upplösning?, För när man tittar ser det ju inte ut som nåt HD material, kan ju iofs bero på den extrema ducken. Men IMAX, vad är det för skillnad egentligen?
sorry för OT
sorry för OT
På tfw2005 hemsida så kan man se stillbilder från några scener som kommer vara med i IMAX versionen, men det är inte exklusiva scenerna. Eller....Läs själva så förstår ni!
http://www.tfw2005.com/boards/showthread.php?t=151567
http://www.tfw2005.com/boards/showthread.php?t=151567
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:2gurzup2]Deleted scenes - *with pics* - NOT FROM IMAX VERSION!!![/quote:2gurzup2]
Står det ju. Antagligen slänger dom in dessa scener på en special edition DVD som extramaterial.
Står det ju. Antagligen slänger dom in dessa scener på en special edition DVD som extramaterial.
Saknas
för
Inga inlägg
Har inte sett tranformers förrän igår. Den var ju riktigt cool .
Men Shia LaBeouf skådespelar fakking j-vla grymt asså.
Men Shia LaBeouf skådespelar fakking j-vla grymt asså.
Saknas
för
Inga inlägg
IMAX står ju för IMAGE MAXIMUM så ah *-) Det är väl som det låter. En väääääääldigt stor duk helt enkelt med grym kvalite*-) eller något sånt *-) Oh yeah ! Jag hörde att DVD-releasen kommer vara ungefär 30 minuter längre :O
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Bala":1b4kwhgb] Oh yeah ! Jag hörde att DVD-releasen kommer vara ungefär 30 minuter längre :O[/quote:1b4kwhgb]
Då blir det ett köp
Då blir det ett köp
Saknas
för
Inga inlägg
Jaah !:D Fast jag vill så hiiiiiiiiiiiiiiiiiiimla gärna ha en Blu-Ray & HD-DVD spelare innan den släpps den 5e December. Kommer jag att hitta någon bra o billig, menar det att, alla idag är ju sviiiiiiiiindyra !:@
Saknas
för
Inga inlägg
Dom lär ju sänka priset på HDDVD och Bluray spelare en hel del inför julhandeln, är ju lite av ett avgörande skede i format kriget. Funderar också på att köpa en då.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Bala":xsyss2lc]IMAX står ju för IMAGE MAXIMUM så ah *-) Det är väl som det låter. En väääääääldigt stor duk helt enkelt med grym kvalite*-) eller något sånt *-) Oh yeah ! Jag hörde att DVD-releasen kommer vara ungefär 30 minuter längre :O[/quote:xsyss2lc]
Don´t think so!
[quote:xsyss2lc]I added two minutes of stuff for IMAX that will never make into any DVD's.[b:xsyss2lc]There will never be an extended edition.[/b:xsyss2lc][/quote:xsyss2lc]
[url=http://michaelbay.com/blog/index.html:xsyss2lc]MB blog[/url:xsyss2lc]
Don´t think so!
[quote:xsyss2lc]I added two minutes of stuff for IMAX that will never make into any DVD's.[b:xsyss2lc]There will never be an extended edition.[/b:xsyss2lc][/quote:xsyss2lc]
[url=http://michaelbay.com/blog/index.html:xsyss2lc]MB blog[/url:xsyss2lc]
Saknas
för
Inga inlägg
Ja 30 minuter skulle bli alldeles för mycket av det goda tror jag...
Det kommer aldrig bli en förlängd version?! hahaha! Herregud! Då kommer vi aldrig få reda på vad som hände med scorponok och barricade och säkert något mer jag glömt! Jo! Absolut längre fight mellan Optimus Prime och Megatron behövs verkligen!
Gud så dumt!!
Gud så dumt!!
Saknas
för
Inga inlägg
De måste ju spara nånting till uppföljaren
Saknas
för
Inga inlägg
Haha oj då Okaej, fel av mig Tyckte jag såg det för längesen men läste också det där med att det va 2 minuter längre på IMAX versionen , men ajaj. Vill iaf ha den här i HD-DVD o vill gärna ha en HD-DVD spelare också
Saknas
för
Inga inlägg
fy fan vad arg jag är nu !! detta är tracklistan till Steve Jablonsky Transformers score cd-skiva
1. Bogey Approach / Under Attack (3:24)
2. Soldiers Arrive (0:32)
3. Camaro On The Run (2:50)
4. Skorpinok (3:36)
5. Pink Bike Pursuit (0:52)
6. Are You Ladies Man 217 ? (1:26)
7. Autobots To The Rescue (1:20)
8. When Feds Attack / Bumblebee Captured (3:48)
9. Hoover Dam (0:50)
10. Stumble Bumble (1:57)
11. Soldiers Retreat / Take The Cube / Megatron Vs Optimus (3:56)
12. No Sacrifice, No Victory (4:03)
13. Sam Our Hero (2:28)
[b:39d4sgkk]VART ÄR AUTOBOT DESCEND[/b:39d4sgkk] låten ?? var ju den låten man ville ha ffs .. blev så arg så jag laddade ner skivan bara för att säkerhets kontrollera om den var med men under annat namn men icke ..så jag avbokade min skiva från cdon i ren ilska
1. Bogey Approach / Under Attack (3:24)
2. Soldiers Arrive (0:32)
3. Camaro On The Run (2:50)
4. Skorpinok (3:36)
5. Pink Bike Pursuit (0:52)
6. Are You Ladies Man 217 ? (1:26)
7. Autobots To The Rescue (1:20)
8. When Feds Attack / Bumblebee Captured (3:48)
9. Hoover Dam (0:50)
10. Stumble Bumble (1:57)
11. Soldiers Retreat / Take The Cube / Megatron Vs Optimus (3:56)
12. No Sacrifice, No Victory (4:03)
13. Sam Our Hero (2:28)
[b:39d4sgkk]VART ÄR AUTOBOT DESCEND[/b:39d4sgkk] låten ?? var ju den låten man ville ha ffs .. blev så arg så jag laddade ner skivan bara för att säkerhets kontrollera om den var med men under annat namn men icke ..så jag avbokade min skiva från cdon i ren ilska
Är du säker på att det där är den riktiga "tracklisten"? För på Megastore.se så står det att det är 20 spår inte 13. Kan ju vara promotionalCDn som du har fått fram...
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Pejau":294jf9kg]Är du säker på att det där är den riktiga "tracklisten"? För på Megastore.se så står det att det är 20 spår inte 13. Kan ju vara promotionalCDn som du har fått fram...[/quote:294jf9kg]
aha okay det ska jag kolla upp ..jag hoppas jag fått den då ..för annars är det fan skandal att dom inte har med den låten för det är ju den man vill ha och typ decepticons theme låten
aha okay det ska jag kolla upp ..jag hoppas jag fått den då ..för annars är det fan skandal att dom inte har med den låten för det är ju den man vill ha och typ decepticons theme låten