Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Det är spårlistan till promo score.

Detta är den riktiga spårlistan till den riktiga skivan:

1. Autobots
2. Decepticons
3. All Spark
4. Deciphering The Signal
5. Frenzy
6. Optimus
7. Bumblebee
8. Soccent Attack
9. Sam At The Lake
10. Skorpinok
11. Cybertron
12. Arrival To Earth
13. Whitwicky
14. Downtown Battle
15. Sector 7
16. Bumblebee Captured
17. You're A Soldier Now
18. Sam On The Roof
19. Optimus vs. Megatron
20. No Sacrifice, No Victory
1161 inlägg
för
1161 inlägg
Ifall ni undrar varför Autobot Descend inte är med, så beror det på att den heter "Arrival to Earth" på skivan. Tror jag iaf!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Andreas":3mw1xsk1]Det är spårlistan till promo score.

Detta är den riktiga spårlistan till den riktiga skivan:

1. Autobots
2. Decepticons
3. All Spark
4. Deciphering The Signal
5. Frenzy
6. Optimus
7. Bumblebee
8. Soccent Attack
9. Sam At The Lake
10. Skorpinok
11. Cybertron
12. Arrival To Earth
13. Whitwicky
14. Downtown Battle
15. Sector 7
16. Bumblebee Captured
17. You're A Soldier Now
18. Sam On The Roof
19. Optimus vs. Megatron
20. No Sacrifice, No Victory[/quote:3mw1xsk1]

tack för infon .. tur att jag hade fått promon .för det hade varit skandal om inte den låten var med
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Pejau":1gpcsiqg]Ifall ni undrar varför Autobot Descend inte är med, så beror det på att den heter "Arrival to Earth" på skivan. Tror jag iaf! [/quote:1gpcsiqg]

Alltså det där stycket är så jävla underbart bra! Var perfekt när Autobots kom till jorden och hörde den där musiken i bakgrunden
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hör allt snack om låtarna till Transformers filmen?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Bala":6mcqhxg1]Hör allt snack om låtarna till Transformers filmen?[/quote:6mcqhxg1]

Kanske inte, men vill bara påpeka att det musikstycke som jag syftar på gjorde väldigt mycket för stämningen för filmen.

Dessutom är det min favoritscen när Autobotsen kommer till jorden och det där stycket spelas i bakgrunden.
56 inlägg
för
56 inlägg
Ganska skön film faktist. Inget vidare djup, men sen är det ju även Transformers vi pratar om!

301 inlägg
för
301 inlägg
Såg den äntligen, På HD. Jävlar vad bra film. Såhär ska en actionfilm vara. Shia le bouf är grym, Och jag älskar Michael Bay's sätt att reggisera han är grymt. Sen CGI'n är otroligt bra. Hoppas på en tvåa med Shia, Fox, Bay och ännu bättre CGI

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vadå bättre CGI? Det [b:atn278bt]går[/b:atn278bt] väl inte?
301 inlägg
för
301 inlägg
[quote="Bigproof":1spa4c02]Vadå bättre CGI? Det [b:1spa4c02]går[/b:1spa4c02] väl inte? [/quote:1spa4c02]

Nej, tror inte det. Men den ska ju inte släppas föränn 2009, dom kan ju finjustera den ännu mer

Jag tycker detta är en av dom fetaste actionfilmerna på läääänge! Die Hard 4.0 kan slänga sig i väggen
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tuff, relativt välgjord film detta. Men föll inte rikigt mig i smaken. Plus får "Transformers" dock för dess effekter. Skådespeleriet är svårt att klaga på även det.

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="aki||es":20csotlo][quote="Bigproof":20csotlo]Vadå bättre CGI? Det [b:20csotlo]går[/b:20csotlo] väl inte? [/quote:20csotlo]

Nej, tror inte det. Men den ska ju inte släppas föränn 2009, dom kan ju finjustera den ännu mer

Jag tycker detta är en av dom fetaste actionfilmerna på läääänge! Die Hard 4.0 kan slänga sig i väggen [/quote:20csotlo]

Ja men Die hard 4 ju inte precis stora feta jävla robotar!
301 inlägg
för
301 inlägg
[quote="Grollo":2uls5g64][quote="aki||es":2uls5g64][quote="Bigproof":2uls5g64]Vadå bättre CGI? Det [b:2uls5g64]går[/b:2uls5g64] väl inte? [/quote:2uls5g64]

Jag tycker detta är en av dom fetaste actionfilmerna på läääänge! Die Hard 4.0 kan slänga sig i väggen [/quote:2uls5g64]

Ja men Die hard 4 ju inte precis stora feta jävla robotar! [/quote:2uls5g64]

Nej men endå action
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="aki||es":3b0m1839][quote="Grollo":3b0m1839][quote="aki||es":3b0m1839][quote="Bigproof":3b0m1839]Vadå bättre CGI? Det [b:3b0m1839]går[/b:3b0m1839] väl inte? [/quote:3b0m1839]

Jag tycker detta är en av dom fetaste actionfilmerna på läääänge! Die Hard 4.0 kan slänga sig i väggen [/quote:3b0m1839]

Ja men Die hard 4 ju inte precis stora feta jävla robotar! [/quote:3b0m1839]

Nej men endå action[/quote:3b0m1839]

Ja men Transformers hade otroligt mycket mer CGI än vad Die hard 4 hade så jag tycker ändå de inte går att jämföra.
301 inlägg
för
301 inlägg
[quote="Grollo":2rouvynh][quote="aki||es":2rouvynh][quote="Grollo":2rouvynh][quote="aki||es":2rouvynh][quote="Bigproof":2rouvynh]Vadå bättre CGI? Det [b:2rouvynh]går[/b:2rouvynh] väl inte? [/quote:2rouvynh]

Jag tycker detta är en av dom fetaste actionfilmerna på läääänge! Die Hard 4.0 kan slänga sig i väggen [/quote:2rouvynh]

Ja men Die hard 4 ju inte precis stora feta jävla robotar! [/quote:2rouvynh]

Nej men endå action[/quote:2rouvynh]

Ja men Transformers hade otroligt mycket mer CGI än vad Die hard 4 hade så jag tycker ändå de inte går att jämföra.[/quote:2rouvynh]

Mm du har rätt.. Men anledningen till att ja tog den var att ja såg den några dar innan.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="aki||es":2up69iqs][quote="Grollo":2up69iqs][quote="aki||es":2up69iqs][quote="Grollo":2up69iqs][quote="aki||es":2up69iqs][quote="Bigproof":2up69iqs]Vadå bättre CGI? Det [b:2up69iqs]går[/b:2up69iqs] väl inte? [/quote:2up69iqs]

Jag tycker detta är en av dom fetaste actionfilmerna på läääänge! Die Hard 4.0 kan slänga sig i väggen [/quote:2up69iqs]

Ja men Die hard 4 ju inte precis stora feta jävla robotar! [/quote:2up69iqs]

Nej men endå action[/quote:2up69iqs]

Ja men Transformers hade otroligt mycket mer CGI än vad Die hard 4 hade så jag tycker ändå de inte går att jämföra.[/quote:2up69iqs]

Mm du har rätt.. Men anledningen till att ja tog den var att ja såg den några dar innan.[/quote:2up69iqs]

Hehe okej köper väl det då!
301 inlägg
för
301 inlägg
Tack;)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tjena forum!

Tyckte själv att Transformers var riktigt grym först gången jag såg den men ju mer tiden har gått så har filmen blivit mer av kellogs frukost flingor paket film. Det vill säga en film som är så barnvänlig att den blir dålig. Tycker den bara är löjlig! Riktigt synd....
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Löjlig?... Eh... Va... Varför?...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="the man":21xa6b63]Tjena forum!

Tyckte själv att Transformers var riktigt grym först gången jag såg den men ju mer tiden har gått så har filmen blivit mer av kellogs frukost flingor paket film. Det vill säga en film som är så barnvänlig att den blir dålig. Tycker den bara är löjlig! Riktigt synd....[/quote:21xa6b63]

Så jävla barnvänlig är den då inte!
Viss den var ju inte speciellt våldsam, men var tv-serierna det eller?
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden