Nån gång under 2006 ska det troligen komma en film om dessa robotar som det gjordes serier på 80-talet, som var väldigt populärt. Man kommer ihåg själv, man var lite fan av det på den tiden när man var liten.
Men nu ska det komma en film om detta 80-tals fenomen. Vad tror ni om potentialen?
Det är fastställt att Dreamworks ska distribuera filmen i USA och Paramount ska göra det internationellt.
Steven Spielberg (!) kommer vara exekutiv producent. Regissör är dock inte fastställt. Men enligt nuvarande gällande rykten så är det antingen Roland Emmerich (ID4) och Jonathan Mostow (Terminator 3) som är kandidater eller snarare som producent Don Murphy skulle kunna tänka sig.
Ha d gött!
Saknas
för
Inga inlägg
Jag snackar inte om tv serierna! jag snackar om filmen. Filmen skulle varit mer som till exempel terminator, det vill säga mörk och brutal.
[quote="the man":1bzlnntl]Jag snackar inte om tv serierna! jag snackar om filmen. Filmen skulle varit mer som till exempel terminator, det vill säga mörk och brutal.[/quote:1bzlnntl]
Visst, men anledningen till varför den blev som den blev var ju för att filmbolagen vill tjäna pengar. Så att så många ska kunna se den så sänker de åldersgränsen.
Men nu så har ju faktiskt den 1:a filmen gått mycket bättre än förväntat så 2:an kommer nog innehålla det som gjorde den 1:a filmen till en succé.
Visst, men anledningen till varför den blev som den blev var ju för att filmbolagen vill tjäna pengar. Så att så många ska kunna se den så sänker de åldersgränsen.
Men nu så har ju faktiskt den 1:a filmen gått mycket bättre än förväntat så 2:an kommer nog innehålla det som gjorde den 1:a filmen till en succé.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="the man":1ozikbkt]Jag snackar inte om tv serierna! jag snackar om filmen. Filmen skulle varit mer som till exempel terminator, det vill säga mörk och brutal.[/quote:1ozikbkt]
Det här var en lagom mörk start på en trilogi. Uppföljaren blir kanske mörkare och bättre.
Men ettan är en kanonfilm och inte det minsta dålig.
Det här var en lagom mörk start på en trilogi. Uppföljaren blir kanske mörkare och bättre.
Men ettan är en kanonfilm och inte det minsta dålig.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="the man":1mfkr6sn]Jag snackar inte om tv serierna! jag snackar om filmen. Filmen skulle varit mer som till exempel terminator, det vill säga mörk och brutal.[/quote:1mfkr6sn]
Ja men filmen är ju baserade på serierna, så för mörkt kunde dom ju inte göra det hela!
Ja men filmen är ju baserade på serierna, så för mörkt kunde dom ju inte göra det hela!
Saknas
för
Inga inlägg
Denna filmen är så grymt cool
Om precis en vecka kommer filmen ut på dvd. Givet köp.
[quote="Luke":2xlkzp0x]Om precis en vecka kommer filmen ut på dvd. Givet köp.
[/quote:2xlkzp0x]
Det är den! Var så nördig att jag har köpt både steelcase utgåvan och den transformerande utgåvan!
[/quote:2xlkzp0x]
Det är den! Var så nördig att jag har köpt både steelcase utgåvan och den transformerande utgåvan!
[quote="Bigproof":reu2v9u3]Hehe det gjorde jag också! I couldn't resist![/quote:reu2v9u3]
Bra det Inte för jag tror att den är så avancerad (den finns ju på bild på discshop). Men den kanske får ett lite värde i framtiden, då den såldes slut väldigt fort!
EDIT: Såg nu att discshop hade fått in några till exemplar
Bra det Inte för jag tror att den är så avancerad (den finns ju på bild på discshop). Men den kanske får ett lite värde i framtiden, då den såldes slut väldigt fort!
EDIT: Såg nu att discshop hade fått in några till exemplar
Saknas
för
Inga inlägg
Blev steelbook versionen för min del.. Verkade räcka gott och väl den.
Kanske tjatigt, men jag hade ändå fan så mycket hellre haft filmen på BD istället..
Men så skulle dom j-vlarna på filmbolaget Paramount bara satsa på det förlorande formatet Hd-dvd..
Men shit i det nu, behövde bara nämna det ytterligare en gång.. hehe
Kanske tjatigt, men jag hade ändå fan så mycket hellre haft filmen på BD istället..
Men så skulle dom j-vlarna på filmbolaget Paramount bara satsa på det förlorande formatet Hd-dvd..
Men shit i det nu, behövde bara nämna det ytterligare en gång.. hehe
3462 inlägg
Jag fick hem Steelbook-varianten för några dagar sedan. Den ser väl helt ok ut, hoppas den har vettigt innehåll. Har inte kollat så noga än.
Har bokat filmen nu! Steelbox bidde det.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Mats":1j84593b]Jag fick hem Steelbook-varianten för några dagar sedan. Den ser väl helt ok ut, hoppas den har vettigt innehåll. Har inte kollat så noga än.[/quote:1j84593b]
Vart beställer du ifrån då releasen är på onsdag. Steelbook här också för extra materialet. Pejau, lite extremt att beställa både den transformerande boxen och Steelbook då de är samma material i båda skillnaden är boxen
Vart beställer du ifrån då releasen är på onsdag. Steelbook här också för extra materialet. Pejau, lite extremt att beställa både den transformerande boxen och Steelbook då de är samma material i båda skillnaden är boxen
[quote="021h":2p96nwjd]
Vart beställer du ifrån då releasen är på onsdag. Steelbook här också för extra materialet. Pejau, lite extremt att beställa både den transformerande boxen och Steelbook då de är samma material i båda skillnaden är boxen [/quote:2p96nwjd]
Mats har säkert något hemligt avtal med filmbolag eller liknande
Ja, det är extremt! Men den kommer kanske bli svår att få tag på i framtiden, så skulle jag bli trött på den kanske man kan få en penning vid en eventuell försäljning.
Vart beställer du ifrån då releasen är på onsdag. Steelbook här också för extra materialet. Pejau, lite extremt att beställa både den transformerande boxen och Steelbook då de är samma material i båda skillnaden är boxen [/quote:2p96nwjd]
Mats har säkert något hemligt avtal med filmbolag eller liknande
Ja, det är extremt! Men den kommer kanske bli svår att få tag på i framtiden, så skulle jag bli trött på den kanske man kan få en penning vid en eventuell försäljning.
Saknas
för
Inga inlägg
Om man går in på den officiella hemsidan så har de ändrat releasedatum till 3/12, när jag kollade discshop igår som jag beställt steelbook varianten så hade dom levererat den. Så kommer antagligen får leveransen redan på måndag. Vilket man inte tacka nej till..
Om det blir en leverans på måndag vill säga.. hehe
Om det blir en leverans på måndag vill säga.. hehe
Hur fan kan ni få dom så tidigt? Detta är konstigt...
Saknas
för
Inga inlägg
Fick den inte igår, inte idag heller för den delen. Så man får den på releasedagen i vanlig ordning. Hoppades la för mycket.. hehe
Dock så vet man ju klart vad man kommer göra imorgon kväll..
Dock så vet man ju klart vad man kommer göra imorgon kväll..
8 dagar kvar tills release! Kan knappt vänta tills den dyker upp i brevlådan!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Remus":2y07drhw]8 dagar kvar tills release! Kan knappt vänta tills den dyker upp i brevlådan![/quote:2y07drhw]
8 dagar? Filmen släpps på DVD imorron.
8 dagar? Filmen släpps på DVD imorron.
Haha! Okej! Hade fått för mig 12 December var release! Men jag tittade precis nyss på Discshop och dom har skickat iväg min så jag får min Steelbok imorgon!
Din orderstatus: Levererade beställningar
Transformers SteelBook (SCE) 2-disc 199 kr
Din orderstatus: Levererade beställningar
Transformers SteelBook (SCE) 2-disc 199 kr